Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Porsche in films

04 nov 2009 14:49

bully schreef:34 pagina's films met porsche.......met dank aan nosewheely


Dat wisten wíj hier al op 14 aug 2005 15:05u in ditzelfde topic :cheesy:

Re: Porsche in films

04 nov 2009 14:51

Ja Bassen, die is er, met NL ondertiteling. Ik heb hem gehad, uitgeleend (weet niet meer aan wie) en nu dus niet meer. Hou het altijd in de gaten en mocht ik hem tegenkomen post ik dat hier. :salut:

Beetje Googlen :arrow:

de heer G Buurma, die hier schreef:05-08-2009, 12:30:15
No Man's Land

Ik kan deze dvd leveren met nl ondertitels, mail me voor meer info
GB
gbuurma@yahoo.com

Misschien moet je hem even mailen... :idea: :wink:

Re: Porsche in films

04 nov 2009 15:00

Mail is die kant op gegaan, bedankt voor de hint

Re: Porsche in films

04 nov 2009 15:05

Vast al eens langsgekomen, maar blijft leuk...

Re: Porsche in films

04 nov 2009 15:26

Die was laatst op TV. Mijn hemel wat is dat een slechte film. Ik denk niet dat tie nog op DVD te krijgen is.

Re: Porsche in films

04 nov 2009 15:48

We kunnen beter weg blijven bij torrents, denk niet dat de forum leiding dat waardeert.

mod by horn - :thumleft: wat je doet moet je zelf weten. svp niet hier links en hints plaatsen :salut: Derhalve post Barolo aangepast

Re: Porsche in films

04 nov 2009 16:01

Beste filmachtervolging blijft wat mij betreft die uit Ronin.

Re: Porsche in films

04 nov 2009 16:07

Dit is anders de moeder van alle achtervolging scenes

Re: Porsche in films

04 nov 2009 16:08

Het gebruik van torrents is volgens mij toegestaan. De Piratebay is nog steeds actief. :wink:

Re: Porsche in films

04 nov 2009 16:23

Afbeelding

Porsche in films :!: :wink:

Re: Porsche in films

04 nov 2009 16:24

Er zit een verschil in het gebruiken van en het linken naar... Wij hebben afgesproken dat we niet willen dat hier expliciet informatie of instructie gegeven wordt hoe je 'illegale' of 'semi-illegale' versies van films, cd's, (navi)software etc kan bemachtigen. Wat je per pb doet is jouw zaak.

Vergelijk de aanpassingen die op nieuwsgroepen recentelijk zijn gedaan (bijv FTD) onder druk van BREIN.

Wellicht maakt dit het iets duidelijker. :salut:

Re: Porsche in films

06 nov 2009 18:58

Afbeelding Afbeelding uit de film "death race" Afbeelding

Re: Porsche in films

07 nov 2009 1:47

Bassen schreef:Weet iemand of de film No Mans Land ook met Nerdelandse ondertiteling is te krijgen, videoband of dvd (maakt mij niet zoveel uit)


Die is nog niet zo heel lang geleden uitgezonden op televisie. Gelukkig heb ik 'm opgenomen in een upscaled versie op schijf.

Re: Porsche in films

07 nov 2009 8:06

Dat ding uit Death Race werd recentelijk aangeboden op Ebay. No Mans Land op tv recentelijk? Are you sure - is toch een redelijke Porsche movie en heb er hier niets over gehoord. Jammer.

Re: Porsche in films

07 nov 2009 16:09

Ik heb de film in 2 dagen tijd kunnen downloaden met Bittorrent. Heb hem gelijk weer weggegooid, maar de kwaliteit was goed genoeg. Jij kan hier makkelijk zelf de Nederlandsche ondertiteling er aan toevoegen indien wenselijk.
Overigens koop ik alle films die ik graag in bezit wil hebben. Ik heb de top 350 van IMDB.

Re: Porsche in films

07 nov 2009 18:47

horn schreef:Beste filmachtervolging blijft wat mij betreft die uit Ronin.

Oeii, ik ben het denk ik wel met je eens. 2 andere toppers zijn wat mij betreft de achtervolgingen in The Bourne Identity en Bad Boys II (wel met bioscoop geluid :wink: ). :drive:

Re: Porsche in films

07 nov 2009 20:18

horn schreef: No Mans Land op tv recentelijk? Are you sure - is toch een redelijke Porsche movie en heb er hier niets over gehoord. Jammer.


Is zalige film, speciaal uit uk laten overkomen op dvd (hier nergens te vinden). Had hem ooit de eerste maal gezien op het vroegere "filmnet" en moest hem terug zien/hebben :mrgreen: :cheers: :popcorn:

Re: Porsche in films

08 nov 2009 2:09

http://www.nu.nl/tvgids/

http://www.moviemeter.nl/film/tv/

Dit zijn de 2 sites die ik zo af en toe in de gaten hou. Hiermee heb je een goed overzicht wat er allemaal op TV te zien is. :wink:

Re: Porsche in films

08 nov 2009 9:15

ASW schreef:Bad Boys II (wel met bioscoop geluid :wink: ). :drive:


:puker: :flush: :bang: :drunken:

Ik hoop toch echt dat je deel 1 bedoeld. :twisted:



:D :wink:

Re: Porsche in films

25 jan 2010 21:35

Zit net Veronica te kijken, toegegeven, het is een serie, maar BRILJANT ;)

Two and a half man - Seizoen 2, aflevering 22 (eerste deel)


En het tweede deel:


"It's not a chick's car" ;)

Re: Porsche in films

03 feb 2010 19:44

Gister in de serie House werd een 996 aan gort gereden door een bus. Daarvoor slipte de P onder een vrachtwaggel door.

Re: Porsche in films

04 feb 2010 0:07

Binnenkort een heel prominente rol voor een 911 SC targa uit 78 (geloof ik) in de productie 'Adem'.

http://focus-wtv-kw.rnews.be/nl/regio/wvl-8400/strand-is-decor-voor-nieuwe-vlaamse-film-met-marie-vinck/Article-1184683226347-1194634097406.html

Normaal ging de mijne figureren, ze hadden echter probs bij het filmen door de tint van mijn ramen :cry:

Re: Porsche in films

11 sep 2010 22:39

Re: Porsche in films

12 sep 2010 12:21

Binnenkort een heel prominente rol voor een 911 SC targa uit 78 (geloof ik) in de productie 'Adem'.

http://focus-wtv-kw.rnews.be/nl/regio/w ... 97406.html

Normaal ging de mijne figureren, ze hadden echter probs bij het filmen door de tint van mijn ramen


Van de week in een interview op de radio met de hoofdrolspeler van de film, gehoord dat hij de motor te koud, te hoog in de toeren heeft laten gaan en een paar kleppen erdoor heeft gejaagd. Gelukkig dat ze jou auto niet gebruikt hebben dan.......

Re: Porsche in films

12 sep 2010 13:33

Heeft iemand toevallig in een franse film of een film die in Frankrijk is op genomen een groen 911 carrera voorbij zien komen. Ik heb tijdens mijn vakantie in frankrijk een 911 gekocht die 2 jaar geleden verhuurt was voor een langere perioden aan een franse film productie maatschappij. Het schijnt een bekende film te wezen.
Plaats een reactie