Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 22:19



Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche Boxster 986
Nieuwerkerk aan den IJssel
Bericht Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
Beste Porschebestuurders, liefhebbers, fanaten,

Al een paar jaar ben ik een klein beetje actief op dit forum voor het organiseren van de Manfred Mila Toertocht. Een jaarlijkse tocht voor verstandelijk gehandicapten op de eerste zondag in juli.
Al mijn hele leven ben ik Porsche liefhebber maar helaas nooit in de gelegenheid geweest er zelf 1 aan te schaffen.
Nu dan toch maar de stoute schoenen aan getrokken en de mogelijkheden onderzocht. Als basisschool juf niet echt de financiële middelen om een nieuwe aan te schaffen dus zijn we gaan zoeken naar wat wel haalbaar is. :drive: Dat wordt dus een Boxster :cheers:
Ik heb inmiddels een paar proefritten gemaakt en zelfs bij 1 auto een aankoopkeuring laten doen maar daar kwam te veel uit wat er nog moest gebeuren. En ja ik weet dat mijn budget niet heel hoog is en dat je dus een oude auto koopt. Maar ik wil voor het budget dat ik heb een zo jong mogelijke, met zo weinig mogelijk kilometers en die er nog het mooiste uitziet. :-)
DUS.... vraag ik maar eens om jullie hulp :)

Ik heb nu een auto op het oog en ik zou graag horen wat jullie ervan vinden. Met name ook dat het een automaat is. Willen jullie eens meekijken en zeggen wat je ervan vindt? :salut:

https://www.vughterpoortauto.nl/occasio ... /39859762/


Laatst bijgewerkt door stefanie.mila op 30 maart 2018 20:38, in totaal 2 keer bewerkt.



30 maart 2018 20:11
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
erg leuk om bovenstaand bericht te lezen, kan nog goed ons gesprek herinneren tijdens de 1e rit waarin je aangaf erg graag een Porsche te willen bezitten. Daarnaast tevens top hoe je het elk jaar perfect weet te regelen voor de kids samen met enkele bekende namen hier op het forum. :cheers:

Hier op het forum zijn voldoende Boxster lovers/bezitters die je aardig op weg kunnen helpen. Succes met je zoektocht :thumleft:
dat moet zeker lukken.


30 maart 2018 20:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
Goedendag, ik ben zelf de trotse bezitter van een Boxster S uit 2001 en woon in Brabant. Ik ben goed thuis in de wondere wereld van de Boxster en help je graag. Zeker iemand die zich inzet voor het welzijn van de medemens. Ik bied graag aan om mee te gaan kijken in Vught en de auto mede te beoordelen. Een rondje in een S uit 2001 om eens te vergelijken kan en mag ook altijd. Ik hoor je wanneer je van het aanbod gebruik maakt. Gr. Robert


30 maart 2018 21:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
Nou Stefanie, dat is dan al geregeld :D

Mooi aanbod van Robert69 :thumleft:

Succes met je zoektocht :!:


30 maart 2018 22:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
en vergeet niet in Duitsland te kijken. Mijn ervaring (ik heb er nu al een paar gehaald daar vandaan), beter onderhouden, meer opties en over het algemeen zijn ze daar nog wat zuiniger op hun auto (maar dat kan in Nederland natuurlijk ook..) Succes met de zoektocht!


30 maart 2018 22:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
Go Stefanie! :thumleft: Succes met je zoektocht.

NB Zoek je bewust een tiptronic?
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


31 maart 2018 8:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 996TT (ex 996C2, ex 911 3.0SC, ex 944 S2 cabriolet, ex 944, ex 924)
Apeldoorn
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
Veel succes met de zoektocht!

Altijd leuk om advertenties van commentaar te voorzien, daar zijn we goed in op dit forum 8) .. kom maar door met de kandidaat boxsters

Opmerkingen over de boxster:
- Kilometerstand is mooi, maar klopt die? Op de fotos te zien lijken de stoelen en stuur wel wat meer doorleefd dan ik zou verwachten. Ik zou in dat geval een heel pak papier willen zien om dat te geloven.
- In de advertentie staat dat de boxster stoelverwarming heeft, maar volgens mij horen daar dan knopjes voor onder de airco bediening te zijn.
- Zwart, 2.7, witte knipperlichten maken de auto courant
- Tiptronic automaat maakt de auto minder courant.
- Die radio is origineel en ziet er altijd netjes uit... de porschenavi werkt voor geen meter (mijn mening)
- Als je navi origineel had op de boxster, hadden ze de navi antenne altijd geplaatst boven op de voorruit dacht ik. Bij deze ontbreekt deze antenne, terwijl er wel navigatie in zit, dus ik vraag me af wat daar gebeurd is
- De prijs vind ik (voor een tiptronic) wel wat aan de hoge kant als de kilometerstand niet onderbouwd is.

Belangrijkste is niet op te maken uit een advertentie, de technische staat van de auto. Die zou doorslaggevend moeten zijn voor de ‘prijs’.

(Klinkt gek misschien, maar ik kijk altijd naar wat randzaken om te zien of de vorige eigenaren het onderhoud serieus namen. Bijvoorbeeld ‘goedkope banden’ vind ik meestal een signaal om eens wat beter op te letten)


31 maart 2018 8:41
Profiel
PorscheForum Junkie
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
@Sjeezerrr
de knopjes voor stoelverwarming zitten bij 1st gen boxster ook wel eens bij de asbak
en de GPS muis hoort niet boven maar onder de voorruit te zitten
Afbeelding


31 maart 2018 9:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Macan S
Bergambacht
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
Mooi plan en een goede smaak, ook qua kleur!
Ik heb de mijne na een zeer uitgebreide zoektocht gekocht, net als jij nu ook een AKK exemplaar laten staan.
Speuren is al leuk en geeft, als hier al meegedacht, spontane reacties.
De geschiedenis is van belang en dan vooral de tijd tussen de service intervallen.
Nieuwe olie op zijn tijd doet wonderen.
AKK bij Van der Gugten, vanaf jou een klein stukkie, sterkt de mening.
Qua power, de 2.5 is al rap en een iets vroeger exemplaar heeft een dubbeldik IMS lager t.o.v. 2001-2005.
Qua budget, aanschaf is één, onderhoud twee.
Ik rij er 15.000 km per jaar mee en zit op EUR 5.000,00 per jaar aan onderhoud, vervanging delen etc.
Daarentegen is de auto ook in waarde fors gestegen en schat ik in dat jij/jullie er minder mee rijden.
Dan als laatste, ik heb een handgeschakelde versie.
Mocht je twijfelen, kom hem samen maar een dag lenen.

Veel plezier!


31 maart 2018 10:37
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche Boxster 986
Nieuwerkerk aan den IJssel
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
Wat een toffe reacties allemaal al weer, bedankt daarvoor alvast!
Ik ga even proberen op iedereen te reageren...

@Master Ken: ja ik herinner ons gesprek ook nog heel goed! Ik ben ook helemaal in de gloria dat ik nu mijn "meisjesdroom" ga realiseren :cheers:

@Roberto69: wat een ontzettend lief aanbod! Vind het het echt top dat je zomaar mee wilt gaan. Ik heb alleen wel het plan, als de reacties op de advertentie positief zijn, om aanstaande dinsdagochtend te gaan kijken. Ik heb geen haast maar wil hem wel gisteren al hebben 8) Auto staat overigens in Den Bosch. Als je mee kunt, HEEL GRAAG. Anders misschien een reactie op de advertentie?

@WillemB: Super dat je weer meerijdt met de Manfred Mila!!

@Mark996: ja daar heb ik inderdaad al gekeken en zag het verschil. Maar lijkt me zo ingewikkeld met invoeren enzo, of valt dat mee?

@Anne 2.7: nee niet bewust een tiptronic. Ben wel benieuwd naar de verschillen in rijervaring en snelheid. Kun jij daar iets over zeggen? Wat leuk dat je weer meerijdt bij de Manfred Mila!

@Sjeezerrr: bedankt voor je zeer uitgebreide reactie :thumleft: Ik dacht dat km stand met NAP was maar dat ga ik navragen. Ik laat sowieso een AKK doen voor de uitgebreide technische staat maar wil eerst een goed gevoel hebben bij het bekijken. Dank voor je tips!

@dpRide: dank voor je reactie

@986afterfjr: ja een zwarte moet het sowieso zijn :P Wat zijn jouw beweegredenen om een handgeschakelde te nemen? En wat een super lief aanbod om je auto een dagje te lenen! Ik steek voorlopig al mijn vrije tijd in het zoeken naar een eigen :-)

Nogmaals bedankt en ik lees heel graag nog jullie reacties en aanvullingen


31 maart 2018 11:05
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
Hi Stefanie. Dik 2 jaar geleden heb ik een soortgelijke boxster gekocht. (En mee gedaan met de Manfred Mila ;) )Het zijn goed betaalbare auto's met een enorm hoog fungehalte. Kosten zijn overzichtelijk als je kms dat ook zijn. Mijn exemplaar was destijds goed gedocumenteerd en laag in kilometers (ca 100k). Ik heb geen AKK laten doen en de gok genomen. Had wel nog met de garage gebeld die tot dan toe alle onderhoud heeft gedaan.
Al met al: geen gekke dingen meegemaakt, een hoop lol en soms nogal wat bekijks. (Terwijl er toch duurdere hobbies zijn). Hou wel rekening met nogal pittige garagerekeningen (in mijn geval: eerste jaar ca 2000€) waar dan wel een heel beperkte afschrijving tegenover staat.


31 maart 2018 16:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Macan S
Bergambacht
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
Zelf schakelen verkoos ik boven de tiptronic omdat ik die qua wisselen vrij schokkerig ervaarde. Kan uiteraard ook exemplarisch zijn geweest maar in vergelijk met de moderne Audi en VW automatische versnellingsbak was het voor mij direct duidelijk. Met een moderne PDK zou ik er heel anders in kunnen staan maar ja...dat scheelt een slok op een borrel in budget. Heb trouwens ook nog een Cayman, zwart en ook handgeschakeld.
Succes dinsdagochtend bij zoete lieve gerritje :drive:


31 maart 2018 17:16
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche Boxster 986
Nieuwerkerk aan den IJssel
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
@dezwijger: thnx voor je reactie. Leuk dat je mee hebt gereden met de Manfred Mila! Dit jaar weer? :) Ik heb inderdaad wat achter de hand voor het onderhoud.

@968afterfjr: pffff jij boft maar met 2 Porsches!

Is een tiptronic gevoeliger voor onderhoud dan een hand geschakelde?

En wat vinden jullie van deze?

http://www.autotrader.nl/auto/porsche-b ... -tot-12000

Geïmporteerd uit USA dus alles in miles maar verkoper zegt dat de kilometerstand echt kilometer is, kan dat? :?:


31 maart 2018 23:37
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Maserati QP 4.7S
0591
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
Snelheidsmeter nog in mijlen; zou mij aan het twijfelen brengen of die ca. 178.000, km's zijn.
_________________________________________
Another one bites the dust !


01 apr 2018 0:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex-911 SC Targa '82, nu 996 C2C
Amersfoort
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
De digitale tellers zijn toch simpel omgezet van mijlen naar km's? Voor de analoge teller is dat wat lastig...

Op de digitale tellers staat nu ook aangegeven 'km' en 'km/h' volgens mij, dus ik zou me daar niet zo druk over maken.


01 apr 2018 0:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
stefanie.mila schreef:
@Anne 2.7: nee niet bewust een tiptronic. Ben wel benieuwd naar de verschillen in rijervaring en snelheid. Kun jij daar iets over zeggen?
Ik heb ooit eens in een 964 tiptronic gereden en was niet onder de indruk. Ik heb op zich niets tegen automaten (afgelopen week nog een uur mogen rijden in een BMW 535D met automaat; top!) maar in een sportieve auto mag i.m.h.o. best geschakeld worden. Maar het is natuurlijk geheel aan jou. Ga in ieder geval eens in een 'tip' en een handgeschakelde rijden en vorm je eigen oordeel.

Heb je voor jezelf al eens een lijstje gemaakt waar jouw toekomstige Boxster aan moet voldoen? Kleur, motor, extra's, maximale km-stand, wel/geen import, etc. Maak van je zoektocht een feestje. Heb geen haast, 'jouw' Boxster staat gewoon ergens op je te wachten.

stefanie.mila schreef:
Wat leuk dat je weer meerijdt bij de Manfred Mila!
Was de vorige keer dat ik er was erg leuk. Heb er zin in.
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


01 apr 2018 7:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
stefanie.mila schreef:
Wat een toffe reacties allemaal al weer, bedankt daarvoor alvast!
Ik ga even proberen op iedereen te reageren...


@Mark996: ja daar heb ik inderdaad al gekeken en zag het verschil. Maar lijkt me zo ingewikkeld met invoeren enzo, of valt dat mee?


Nogmaals bedankt en ik lees heel graag nog jullie reacties en aanvullingen


Qua invoeren uit DLD is het prima zelf te doen. Uiteraard is het wel bewerkelijker dan gewoon een P kopen in NL waarmee je (na een AKK), naar huis kunt rijden. Je zult bij invoeren heen en weer moeten rijden (2 keer, 1 keer om te bezichtigen en daarna laten bezinken en daarna nog een keer om hem op te halen). Daarna een DLD uitvoerkenteken halen en naar huis rijden, en hier dan invoeren. Ergens op het forum staat nog een uitgebreid stappenplan. Nogmaals, allemaal goed te doen, maar kost je iets meer tijd dan een P kopen in NL. Het grote voordeel voor mij was dat de P's waar ik naar op zoek was (en ook de Cayenne afgelopen zomer) daar beter zijn uitgerust, onderhouden en er zichtbaar beter mee is omgegaan. Ik zou het zeker als overweging meenemen. Succes.


01 apr 2018 8:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 996TT (ex 996C2, ex 911 3.0SC, ex 944 S2 cabriolet, ex 944, ex 924)
Apeldoorn
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
stefanie.mila schreef:
@dezwijger: thnx voor je reactie. Leuk dat je mee hebt gereden met de Manfred Mila! Dit jaar weer? :) Ik heb inderdaad wat achter de hand voor het onderhoud.

@968afterfjr: pffff jij boft maar met 2 Porsches!

Is een tiptronic gevoeliger voor onderhoud dan een hand geschakelde?

En wat vinden jullie van deze?

http://www.autotrader.nl/auto/porsche-b ... -tot-12000

Geïmporteerd uit USA dus alles in miles maar verkoper zegt dat de kilometerstand echt kilometer is, kan dat? :?:


Wat betreft de ‘amerikaanse boxster’
1. Bij deze autos is een tiptronic of handgeschakelde auto niet erg verschillend in de kosten voor het onderhoud. Wel bepalend voor jouw onderhoudskosten is of deze auto aantoonbaar goed onderhoud gehad heeft...
2. Van een ‘amerikaan’ kan de digitale weergave op het dashboard omgezet worden van miles naar kilometers. De wijzeraanduiding blijft uiteraard wel in miles.
3. De vraag blijft of voldoende aantoonbaar is dat deze boxster niet meer gereden heeft... bijvoorbeeld in Amerika of tijdens de overtocht 8)
4. De vorige eigenaar van de boxster heeft zo te zien ‘witte knipperlichten’ gemonteerd, maar de zijknipperlichten vergeten op het voorscherm. Persoonlijk vind ik dat minder mooi, maar makkelijk aan te passen.
5. Een amerikaanse auto blijft altijd minder courant dan een europese.
6. De achterbumper met de ‘rubberblokken’ vind ik minder mooi, ik weet niet of dat eenvoudig te veranderen is. In dat geval denk ik dat dat ook minder courant is.
7. De “PORSCHE” aanduiding achterop is volgens mij niet origineel.

Ik zeg morgen is het overal paasshow :ba: .. lekker gaan kijken!


01 apr 2018 12:16
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
Deze al gezien?

http://www.cabrioland.nl/auto-aanbod/po ... tiptronic/


01 apr 2018 14:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
:mrgreen: : ja een zwarte moet het sowieso zijn :salut:


01 apr 2018 14:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
precies, want dan kunje in ieder geval lekker poetsen na een ritje :mrgreen:

Niet off topic, want ik probeer haar te overtuigen om bij een verder correcte auto, met gewenste opties ook een andere kleur te laten overwegen. Een 100% hit is in geval van een occasions en een zekere leeftijd toch moeilijker te vinden. En zwart is niet mijn favoriete kleur :-)


01 apr 2018 16:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 996TT (ex 996C2, ex 911 3.0SC, ex 944 S2 cabriolet, ex 944, ex 924)
Apeldoorn
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
Zwart ... ja je bent daar wel druk mee... 8)

Staan er best wat te koop...

bijvoorbeeld:
http://www.autotrader.nl/auto/porsche-b ... thirdparty

Plusjes
- handgeschakeld
- 3.2
- goeie wielen
- origineel nederlands (5 eigenaren)

Of...
https://www.autowereld.nl/porsche/boxst ... tails.html
- tiptronic
- grotendeels in nederland gereden (3 eigenaren)
- Cabriodak recent vervangen
- Recent onderhoud gehad euhh... ohw en in het onderhoudsboekje ontbreekt een jaar of 6 :roll:

Maar nogmaals... de staat van de auto bepaalt de waarde grotendeels... dus lekker gaan kijken!


01 apr 2018 17:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
Sjeezerrr schreef:
Wat betreft de ‘amerikaanse boxster’
2. Van een ‘amerikaan’ kan de digitale weergave op het dashboard omgezet worden van miles naar kilometers. De wijzeraanduiding blijft uiteraard wel in miles.


Een occasion klok in km/h kost 300-400euro. De km- stand aanpassen aan de huidige stand is ook in 5min gepiept.


01 apr 2018 18:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche Boxster 986
Nieuwerkerk aan den IJssel
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
Die Amerikaan laat ik toch maar even gaan. Voelt toch niet helemaal goed. Bedankt voor de feedback.

@Anne 2.7: lijstje heb ik gemaakt, ik heb niet zoveel eisen. Het gaat me vooral om de beleving. Ben geen racer (nou ja soms :drive: ) en ik wil graag een zwarte omdat ik dat erg mooi vindt en ik zal hem met liefde poetsen :-)

@DaBox: ook een hele mooie Boxster hoor en soms twijfel ik wel omdat er in zilver veel meer keus is maar ik vind zwart toch het mooist en doe daar maar geen concessie in.

En bedankt Sjeezerrr die tweede vind ik erg mooi. Heb even gemaild of ik kan komen kijken :cheers:


01 apr 2018 21:48
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Onder Nijmegen, bij de Autobahn
Bericht Re: Hulp bij uitzoeken tweedehands Boxster
Het mag best wat duidelijker over de toertocht vind ik: https://manfredmilatoertocht.nl/

Zelfs na de website bekeken te hebben begreep ik het niet helemaal maar na de video op de site van een of andere omroep of zoiets snap ik om welke bijrijders het gaat. Nou daar hebben we er in mijn woongebied heel veel van (vroeger werden ze bijeen gehouden in een bos hier, tegenwoordig geïntegreerd in woonwijken, o.a. bij mij in de straat) en die gun je absoluut zo'n evenement.

Of je nou een Boxster wilt rijden als juf, had ik even m'n bedenkingen bij maar eigenlijk is dat onzin. De auto geeft mij enorm veel plezier, inspiratie en motivatie om de wereld even anders te bekijken en dat tegen kosten die - naar mijn bescheiden mening - niet raar zijn bij een hobby. De genoemde bedragen haal ik bij lange na niet maar ik heb daar misschien een andere kijk op.

Voor wat betreft je keuze: een Boxster is een Boxster en dat geeft al heel veel rijplezier. Daarna kun je steeds sneller, sterker, krachtiger en zo voorts maar in feite is dat secundair vind ik. De pret van een 2.7 is groot, die van een 3.2 in theorie nog groter maar in de praktijk betwijfel ik dat inmiddels. De BMW E30 323i Baur TC2 gaf ook eindeloos veel plezier door z'n gewicht/motor/versnellingsbak combinatie. Anders, maar toch....

Mijn advies is dan ook om niet blind te staren op boekjes, stempels, kilometers, AKK's of glimmerigheid. Neem een monteur mee en iemand die zo'n ding al vaker gereden heeft en koop er een voor 10-12 k of minder. Er zijn altijd kosten aan, hoe mooi de stempeltjes ook gezet zijn in het boekje. Sorry voor de AKK gelovigen maar ik kijk liever naar de wagen zelf, die moet je veilig en rap vervoeren, het boekje mag mee.


01 apr 2018 22:17
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 57 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 986afterfjr, Gerard83, molen934


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.