Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 19:39



Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 
a quick question about Carrera4Events 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht a quick question about Carrera4Events
Zoals sommigen wellicht in het de rubriek “koopjes van het ogenblik..” hebben kunnen lezen heb ik gisteren redelijk spontaan een 964 C4 gekocht. Ik kon hem niet laten staan en bij dergelijke aanbiedingen moet je toch redelijk snel beslissen. Ja of Nee.
Had ook altijd wel ergens een wens om er nog iets bij te kopen.Komende week zal ik de auto ophalen en zal dan een meer uitgebreider verslag doen van de auto en wat meer detail foto´s plaatsen.

Afbeelding
Afbeelding

En nu....

Er gaan allerlei ideen door mijn hoofd wat met de auto te doen. Dagelijks inzetten zal niet gebeuren, daarvoor is ander vervoer. Lekker af en toe pakken, kijken hoe de auto het volhoudt, enkel onderhoud waar nodig, gewoon lekker rijden en rijdende houden. Nog een paar jaar en dan wellicht leuk voor mijn opgroeiende zoon? Aanpakken en doorverkopen ? De auto zal me niet in de weg staan. Blijkt toch snel dat zware investeringen nodig zijn, dan ook niet huilen en of aanpakken of wegdoen en je verlies(?) nemen.


Het volgende idee houdt me ook wel bezig....

Stel ik laat de 964 door een 20-tal sponsoren “ondersteunen” (Of een beperkt aantal grotere sponsoren). De 964 wordt bestickerd met de namen van deze sponsoren (en natuurlijk een PF opdruk?). Rijdende reclame. De 964 zal ingezet worden bij oa meetings en evenementen en voor de sponsor wordt reclame gemaakt (ik zal dan denk ik ook moeten zoeken naar liefhebbers die de P mede willen berijden). Met een financiele bijdrage van de sponsoren (waar reclame voor wordt gemaakt) wordt gekeken of de 964 rijdende en representatief gehouden kan worden. Sponsorgelden zou ik oa beschikbaar willen stellen voor goede doelen. Lijkt me toch mooi als we de auto beschikbaar kunnen stellen bij bijvoorbeel evenementen om gehandicapte/zieke kinderen een leuke dag te geven, en na afloop eventueel nog een donatie te kunnen doen namens de sponsoren en wellicht dit forum?. Ook kunnen we kijken of we elk jaar een donatie aan dit Porscheforum kunnen doen of een eigen jaarlijks evenement kunnen bekostigen (BBQ oid). Win-Win...

Zomaar een idee, puur van mij, ben benieuwd naar ondersteunend commentaar. Een PB of email is ook welkom.

Wordt deze C4 een “Carrera4Events”...?..

Hartelijke groet!


17 apr 2018 10:19
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: a quick question about Carrera4Events
phanhuyen schreef:
Zoals sommigen wellicht in het de rubriek “koopjes van het ogenblik..” hebben kunnen lezen heb ik gisteren redelijk spontaan een 964 C4 gekocht.


Volgens mij is dit jouw eerste bericht op dit forum. Ik heb dan ook nergens gelezen welke 964 C4 je (waar) gekocht hebt :scratch:

phanhuyen schreef:
Afbeelding
Afbeelding


Zo makkelijk werkt het foto's plaatsen nu ook weer niet :lol:


phanhuyen schreef:
Er gaan allerlei ideen door mijn hoofd wat met de auto te doen....
  • Lekker af en toe pakken, kijken hoe de auto het volhoudt, enkel onderhoud waar nodig, gewoon lekker rijden en rijdende houden.
  • Nog een paar jaar en dan wellicht leuk voor mijn opgroeiende zoon?
  • Aanpakken en doorverkopen ?


Wat is nu écht de reden dat je deze 964 hebt gekocht :?:




phanhuyen schreef:
Stel ik laat de 964 door een 20-tal sponsoren “ondersteunen” (Of een beperkt aantal grotere sponsoren). De 964 wordt bestickerd met de namen van deze sponsoren (en natuurlijk een PF opdruk?). Rijdende reclame. De 964 zal ingezet worden bij oa meetings en evenementen en voor de sponsor wordt reclame gemaakt (ik zal dan denk ik ook moeten zoeken naar liefhebbers die de P mede willen berijden). Met een financiele bijdrage van de sponsoren (waar reclame voor wordt gemaakt) wordt gekeken of de 964 rijdende en representatief gehouden kan worden. Sponsorgelden zou ik oa beschikbaar willen stellen voor goede doelen. Lijkt me toch mooi als we de auto beschikbaar kunnen stellen bij bijvoorbeel evenementen om gehandicapte/zieke kinderen een leuke dag te geven, en na afloop eventueel nog een donatie te kunnen doen namens de sponsoren en wellicht dit forum?. Ook kunnen we kijken of we elk jaar een donatie aan dit Porscheforum kunnen doen of een eigen jaarlijks evenement kunnen bekostigen (BBQ oid).



Je kunt je geld - en dat van eventuele sponsoren - maar 1 keer uitgeven. Ik denk niet dat sponsoren blij zullen zijn als bijvoorbeeld al het geld op gaat aan onderhoud én er niets meer bij een goed doel terecht gaat komen.

Succes met je overpeinzingen ... en Oh, ja! Welkom op dit forum :!:


17 apr 2018 10:52
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: a quick question about Carrera4Events
Welkom en veel plezier met de 964

Olaf schreef:
Ik denk niet dat sponsoren blij zullen zijn als bijvoorbeeld al het geld op gaat aan onderhoud


Is op zich ook een goed doel toch? :mrgreen:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


17 apr 2018 11:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: a quick question about Carrera4Events
Ik wil zoiets met een 991 GT3 gaan doen.


17 apr 2018 13:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht Re: a quick question about Carrera4Events
Ik vind het ook wel een goed plan. Op mijn RaRo kunnen veel meer stickers, dus ook veel meer sponsoren...
_________________________________________
I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.


17 apr 2018 13:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MK2 Targa
Etten-Leur
Bericht Re: a quick question about Carrera4Events
Welkom op het forum.

Er zijn succesvolle events die meerdere jaren bestaan en het financieel niet goed kunnen rondmaken vanwege sponsor gebrek.

Laat staan een auto van een individu sponsoren... Succes!


17 apr 2018 15:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: a quick question about Carrera4Events
Nee , hij bedoelt natuurlijk dat hij met stickers van de slager en de bakker op zijn auto naar events komt en daar dan geld mee verdient om de benzine mee te betalen.


17 apr 2018 15:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Twente
Bericht Re: a quick question about Carrera4Events
Afbeelding
_________________________________________
Je krijgt later eerder spijt van de dingen die je NIET gedaan hebt dan van de dingen die je wel gedaan hebt


17 apr 2018 15:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
'78 911SC Targa - Champagne Metallic
Delft
Bericht Re: a quick question about Carrera4Events
Kheldar schreef:
Nee , hij bedoelt natuurlijk dat hij met stickers van de slager en de bakker op zijn auto naar events komt en daar dan geld mee verdient om de benzine mee te betalen.

:lol: :lol: :lol:
Maar ff serieus; als je iets voor een goed doel wilt doen; doe dan iets voor het goede doel.
Ga het niet gebruiken als middel om je hobby auto van te betalen :bang:
_________________________________________
'78 911SC Targa - Champagne/Beigegrau Metallic 514-9-3


17 apr 2018 19:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht Re: a quick question about Carrera4Events
Niels911SC schreef:
Maar ff serieus; als je iets voor een goed doel wilt doen; doe dan iets voor het goede doel.

Ik verdeel al mijn geld onder de armen....





de ene helft onder mijn linkerarm, en de andere onder mijn rechter.
_________________________________________
I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.


17 apr 2018 19:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: a quick question about Carrera4Events
Beste Dotan....???


17 apr 2018 22:30
Profiel
PorscheForum Rakker
991 C2 cabrio
Bericht Re: a quick question about Carrera4Events
RS-R schreef:
Ik wil zoiets met een 991 GT3 gaan doen.


lol, had hetzelfde bericht klaar staan voor een Gt2RS :)
verder, met alle respect, slaat het stuk kant nog wal. met name door deze zin:

Met een financiele bijdrage van de sponsoren (waar reclame voor wordt gemaakt) wordt gekeken of de 964 rijdende en representatief gehouden kan worden. Sponsorgelden zou ik oa beschikbaar willen stellen voor goede doelen.

dus van het sponsor geld houd je hem op de straat, terwijl dat geld ook bij goede doelen komt... je kunt t maar 1 x uitgeven, helaas...


17 apr 2018 22:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: a quick question about Carrera4Events
Binnenkort te koop in dit theater? Mooie carrera 4 zonder stickers voor weinig?

Kijk ik naar vet cool man en andere projecten dan rijden hier een hoop mensen rond voor het goede doel met als doel de permagrin op het gezicht van de bijrijder. En dan zonder stickers van sponsoren. De enige sponsor is degene die achter het stuur zit (wss de eigenaar).

Daar kan geen sticker op de auto tegenop :cheers: .

Samenvattend: idee van je is goed, vergeet de sponsoren en ga voor de rest door met de plannen. De glimlach van de bijrijder (veelal kind) is onbetaalbaar!
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


17 apr 2018 23:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996mk2 cabrio en 944 Cup racer
Apeldoorn Oost
Bericht Re: a quick question about Carrera4Events
MarcoB schreef:
Samenvattend: idee van je is goed, vergeet de sponsoren en ga voor de rest door met de plannen. De glimlach van de bijrijder (veelal kind) is onbetaalbaar!

+1
_________________________________________
996 mkII cabrio tiptronic, 944 Cup racer und noch etwas


18 apr 2018 4:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: a quick question about Carrera4Events
Zo negatief allemaal?!
Voor 5 Euro/jaar wil ik daar wel een heule grote sticker van mijn winkel ophangen. Ik verwacht dan wel bewijs van xx.xxx gereden kilometers en foto's van minimum xxx bezochte evenementen in dat jaar.
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


18 apr 2018 15:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: a quick question about Carrera4Events
Ik begrijp er weinig van eerlijk gezegd maar het heeft iets met 'het mag weinig kosten' te maken gok ik zo.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


18 apr 2018 17:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: a quick question about Carrera4Events
Of van dromen :mrgreen:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


18 apr 2018 18:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: a quick question about Carrera4Events
Ach het was allemaal spontaan. Zal dus ook wel weer spontaan overgaan.


18 apr 2018 18:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Bericht Re: a quick question about Carrera4Events
Hahaha... I would like to invite you for a great businessdeal.. just send me some money and we can make great profits : ) Is dit serieus?? Toegegeven het is leuk geprobeerd.. :lol:
_________________________________________
Ride Hard, you can rest when you die


21 apr 2018 21:24
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 19 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.