Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 23:16



Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Porsche keuring Zwitserland 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 sc coupe 82' chiffon weiss
Haarlem
Bericht Porsche keuring Zwitserland
Beste forummer.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie handgeschakelde 928s, en Nederland is niet de plek waar ze te vinden zijn.

Wel in Zwitserland en af en toe een mooie in Frankrijk. Ik zoek iemand die daar woont en een aankoop keuring kan doen. Op foto’s kopen vind ik niet handig, en tijd om langs te gaan is me te schaars. Er zijn helaas te veel slechte op de markt.

Ik zou natuurlijk een locale dealer kunnen vragen. Maar misschien zijn er betere opties.

Wie kan me helpen?


03 jun 2018 9:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Zelfstandig
Buitenland
Bericht Re: Porsche keuring Zwitserland
Mijn auto kwam uit Zwitserland en heb ik laten keuren door William Koen uit Heteren. Hij heeft ook het transport en afhandeling geregeld. In het algemeen zijn de auto’s netjes in Zwitserland maar ook daar zijn natuurlijk genoeg slechte exemplaren te vinden. Succes in ieder geval met de zoektocht.


04 jun 2018 8:37
Profiel
PorscheForum Rakker
911 -996 2004
Bericht Re: Porsche keuring Zwitserland
Zelf net een auto uit de USA gehaald , zonder hem in het echt te zien .. blijft altijd een gok wat er uit de container komt rollen.
Om even naar de VS te gaan , en te kijken zou me teveel tijd kosten ( stond op afgelegen plaats ) maar als ik een auto in Zwitserland
zou zien , zou ik er zeker ter plekke naar gaan kijken , zo groot is het niet en met Easy jet vlieg je voor een habbekrats op en neer en zou
je in principe alles op een dag kunnen bekijken.. die tijd moet toch wel lukken?
_________________________________________
http://www.tr6.nl (sold) en ook tr3a.nl


04 jun 2018 9:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Porsche keuring Zwitserland
Ik woon in CH en ben ook op zoek naar een handgeschakelde 928 S. Actueel aanbod hier:

https://www.autoscout24.ch/de/autos/por ... &vehtyp=10

Ik kan je zelf niet helpen aan een aankoopkeuring, daarvoor ben ik niet slim genoeg, maar weet wel een betrouwbaar adres in de omgeving van Zurich als je zover bent.


04 jun 2018 19:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 sc coupe 82' chiffon weiss
Haarlem
Bericht Re: Porsche keuring Zwitserland
Dat zou geweldig zijn! Dank je. Als ik een koper zover heb dat ie uitgebreid fotos stuurt, zou dat een mooie volgende stap zijn.

Als reactie op eerdere app om te vliegen: helaas ben ik best druk, en bij 928 moet ik te veel autos echt gaan zien om een goeie te vinden. Mensen zeggen meestal van hun eigen auto dat ie mooi is... helaas ten onrechte.


04 jun 2018 23:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera Coupe
Spaarndam
Bericht Re: Porsche keuring Zwitserland
sev schreef:
bij 928 moet ik te veel autos echt gaan zien om een goeie te vinden.


Success met je zoektocht! Hoe ga je dat doen als je verwacht veel te moeten laten kijken of keuren? Ik vrees dat het je niet gaat lukken...


05 jun 2018 7:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Porsche keuring Zwitserland
Gewoon aanbod gedurende langere tijd online goed in de gaten houden. Af en toe komt er wel eens iets echt moois voorbij, die zijn dan vaak snel weg dus moet je vlug zijn. Mooi is vaak ook (erg) duur, alternatief is een opknapper met de juiste basis, dan kan je hem zef weer in tiptop shape brengen.


05 jun 2018 8:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 sc coupe 82' chiffon weiss
Haarlem
Bericht Re: Porsche keuring Zwitserland
flash911 schreef:
sev schreef:
bij 928 moet ik te veel autos echt gaan zien om een goeie te vinden.


Success met je zoektocht! Hoe ga je dat doen als je verwacht veel te moeten laten kijken of keuren? Ik vrees dat het je niet gaat lukken...


de mail van enguess vat de zaak wel goed samen eigenlijk. De goeie zijn vaak snel weg. Overigens zie ik wel op leparking dat er nu 880 te koop staan tov vorig jaar 680. Ze gaan dus een stuk minder hard en dat zal effect hebben op de prijs.

Werk zal er altijd aan zitten schat ik... meestal neem je wat problemen van de vorige eigenaar over, vooral na langere stilstand. Als je dan gaat rijden, gaat ineens de boel lekken. De vraag is dan hoeveel werk het daadwerkelijk is en of de problemen uberhaubt op te lossen zijn.

Sommige dingen zoals olie lekkages en vacuum van de k-jetronic zijn eigenlijk standaard. heb ik bij de sc ook gehad, maar slecht gerepareerde schades of weinig compressie of lederen interieur wat lelijk hersteld is.... soms kun je op fotos afgaan maar slecht spuitwerk zie ik pas als ik er naast sta.


05 jun 2018 9:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Porsche keuring Zwitserland
Als je van bruin houdt....
https://www.autoscout24.ch/de/d/porsche ... 10%26r%3d5


10 jun 2018 17:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Porsche keuring Zwitserland
Coole kleur op een 928 maar wat een geld
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


10 jun 2018 21:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Porsche keuring Zwitserland
Teveel, m.i


10 jun 2018 22:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 sc coupe 82' chiffon weiss
Haarlem
Bericht Re: Porsche keuring Zwitserland
Enguess schreef:
Teveel, m.i



schandalig veel. Bovendien heeft ie een jaar particulier te koop gestaan voor 5k minder... ik snap niet helemaal dat ie nu ineens duurder moet zijn alleen omdat hij bij een handelaar staat. Gaat niemand intrappen lijkt me


12 jun 2018 22:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Porsche keuring Zwitserland
Dit is toch wel een van de mooiste die er nu te koop staan, van de kleurencombi moet je houden... Maar de staat lijkt prima.

https://www.autoscout24.ch/de/d/porsche ... 10%26r%3d5


25 jun 2018 18:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MK2 Targa
Etten-Leur
Bericht Re: Porsche keuring Zwitserland
iemand bekend met dat adres? ze hebben wel HEEL veel staan zeg... :scratch:


25 jun 2018 20:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 sc coupe 82' chiffon weiss
Haarlem
Bericht Re: Porsche keuring Zwitserland
Toeterboy schreef:
iemand bekend met dat adres? ze hebben wel HEEL veel staan zeg... :scratch:


ja en ze lopen voor geen meter. goh hoe zou dat nou komen... :roll:


25 jun 2018 22:31
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 15 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.