Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 2:30



Antwoord op onderwerp  [ 107 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Ondertussen een aantal filmpjes op YouTube gezien en ik vind hem fraai geworden. Vooral de interieur/dash met analoge toerenteller en digitale rest info.

De tellerpartij van die nieuwe bmw’s vind ik helemaal niks.

En verder behoor ik niet tot de doelgroep voor een nieuwe 992.... :mrgreen:
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


18 feb 2019 9:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Afbeelding Afbeelding
via autoblog:
Citaat:
De nieuwste generatie van de Porsche 911 wordt ondertussen alweer een flinke tijd onderworpen aan tests. Hierdoor hebben we verschillende versies van de 992 in beeld gekregen. Echter, nagenoeg iedere keer dat het apparaat op de plaat wordt gezet, is hij beplakt met stickers en camouflage om niet teveel weg te geven. Ditmaal is dat anders, want een of andere durfal heeft de nieuwe Turbo voor de lens kunnen krijgen. Waar Instagram allemaal wel niet goed voor kan zijn.

Op de pagina van ene t_schleicher doken zojuist een tweetal kiekjes op van wat lijkt op de nieuwe 911 Turbo. En dan hebben we het ook daadwerkelijk over de Turbo, niet over de Turbo S. Naar verluidt moet laatstgenoemde weer geleverd worden met centerlocks, in plaats van een handvol schroeven zoals bij dit model het geval is.

Wel mag duidelijk zijn dat ook de nieuwe 911 Turbo (rijtest) weer een gruwelijk dik apparaat wordt. Afgaande op deze foto’s durven we zelfs te zeggen dat Porsche de auto een nog sportiever, agressiever exterieur heeft gegeven dan voorheen. Overal waar je kijkt zul je iets scherper lijnwerk zien. Daarnaast oogt het achterwerk groter dan eerst en zijn ook de luchtinlaten in omvang toegenomen. Dit alles moet de prestaties van de Turbo doen weerklinken. In de wandelgangen wordt gezegd dat de auto meer dan 600 pk moet krijgen. De nieuwe Turbo S wordt uiteraard nog krachtiger, zeker wanneer de versie met hybride systemen op de markt komt. Het eindresultaat zal fantastisch worden.


8) :thumleft:
_________________________________________
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.


21 feb 2019 18:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Heb de 992 gisteren op de Geneva International Motor Show uitgebreid kunnen bekijken. Ik vind hem prachtig, met name interieur is heel fraai geworden.

De autoshow op zichzelf een erg leuke ervaring. Was er voor het eerst. Heel geslaagd!


09 maart 2019 10:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Net terug van de PCA intro. Leuk gedaan overigens, maar ging natuurlijk om de 992.. alles zag er weer erg mooi en nog weer stap verder uit, behalve die achterkant. Zal wel wennen zijn, maar komt wat lomp over en uitlaatpijpjes waar de uitlaat helemaal niet meer uitkomt (a la Audi RS5/6) is niet mijn ding. De 991 turbo s die boven stond kwam breder en beter gelijnd over. Maar zal vast wennen zijn. Meer mensen geweest?


13 maart 2019 0:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Heb ik veel gemist Mark :?:
Mn “pak” hing klaar, ja ja er was een dress code :oops:
Er kwam wat tussen this niet anders, was het druk?
Wat lees ik nu van die uitlaat, hoop show, vond altijd dat ene pijpje linksachter super met een zwart sierstukje erop :thumleft:
Maar goed alles veranderd nieuwe tijden.
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


13 maart 2019 10:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Het was zeker een mooie avond (alleen al om het publiek te kunnen zien wat ehhmm erg divers was:). Die uitlaatpijpjes waren echt jammer, ik houd er ook niet van bij de rs5/6. Verder interieur natuurlijk weer stap mooier, maar moet eerlijk zeggen dat ik gelijk een 991 mk2 (en dan die turbo s) zou nemen, de proporties kloppen daar gewoon meer. De prijzen van de 992-s die daar stonden, waren allemaal rond de 2 ton. Bizar, voor een gewone S of 4S..


13 maart 2019 10:43
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Wij waren bij PCL. Het is een mooie auto, maar ook ik vind de 991 mooier. De kofferklep sluit voor mijn gevoel niet lekker aan op de rest. De velgen en wielkasten vind ik erg geslaagd. De "Porsche matrix LED bla bla bla" tekst in de koplampen vind ik erg gekunsteld en de neppe uitlaten kan echt niet :roll: Op een Volvo of doorsnee leasebak kan ik dat nog accepteren maar een Porsche hoort een echte uitlaat te hebben. Het pookje vind ik minder storend in het echt dan op de plaatjes maar de rare achterspoiler zal ik niet snel aan wennen.

Maar zoals we van Porsche gewend zijn, is het vooral evolutie en niet revolutie.
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


13 maart 2019 10:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
mark996 schreef:
Net terug van de PCA intro. Leuk gedaan overigens, maar ging natuurlijk om de 992.. alles zag er weer erg mooi en nog weer stap verder uit, behalve die achterkant. Zal wel wennen zijn, maar komt wat lomp over en uitlaatpijpjes waar de uitlaat helemaal niet meer uitkomt (a la Audi RS5/6) is niet mijn ding. De 991 turbo s die boven stond kwam breder en beter gelijnd over. Maar zal vast wennen zijn. Meer mensen geweest?

Gewoon een aantal jaren wachten totdat de rijken er genoeg van hebben en dan inruilen....afschrijving komt vanzelf wel.

Maar in het echt gaan ‘we’ zien..... :thumleft:
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


13 maart 2019 14:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Helemaal eens met Johan!
Die 'neppe' uitlaten zijn mij jaren geleden voor het eerst opgevallen bij een AMG. Nu snap ik de voordelen hiervan, maar een auto in deze prijsklasse dient gewoon een echte uitlaat te hebben.


13 maart 2019 14:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Dial_888 schreef:
Gewoon een aantal jaren wachten totdat de rijken er genoeg van hebben en dan inruilen....afschrijving komt vanzelf wel.t:


Ja maar de tijd gaat zo snel Wil :scratch:
Nog ff en we lopen achter de rollator :evil:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


13 maart 2019 14:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Ik was in Eindhoven, leuke avond. Vond hem in het echt mooier dan op de foto's. Toen ik op de terugweg in de 997 stapte voelde dat echt als een tijdreis terug, maar na 2 minuten rijden vroeg ik me af of de 992 dat fijner doet. Hij is zo groot :mrgreen:

Waren wel dikke exemplaren hoor, rond de 200k inderdaad. Misschien als mijn bitcoins ooit moonen :cheers: :cheers:
_________________________________________
991.2 Targa 4 GTS


13 maart 2019 14:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Haha....ik ben al bezig om er aan te wennen...loop al achter de buggy weer aan. Houdt me jong hè.

Tijdens de presentatie worden we vast en zeker in de watten gelegd worden, en heel misschien ff proef zitten. Alhoewel ik vind mijn 3.2tje ook prima zitten...en rijden.....bovendien de Mrs is er ook over stoelen goed spreken en ook over de snelheid en 200pk op mijn leeftijd..

74942
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


13 maart 2019 15:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Uitkijken he Will, 121, tsjongejongejonge :mrgreen: :drive:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


13 maart 2019 15:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Netjes toch, het was 130 op de teller..... :drive:

Ik kan wel een andere foto plaatsen maar daar krijg ik geheid commentaar op..... :mrgreen:
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


13 maart 2019 15:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Verde schreef:
Helemaal eens met Johan!
Die 'neppe' uitlaten zijn mij jaren geleden voor het eerst opgevallen bij een AMG. Nu snap ik de voordelen hiervan, maar een auto in deze prijsklasse dient gewoon een echte uitlaat te hebben.



991 GT2RS heeft het ook....ik vind het geen gezicht maar daar zullen ze bij Porsche geen donder om geven gok ik zo :mrgreen:


13 maart 2019 15:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Hoe zit het nu met die uitlaten?
Waar komen de gassen dan vandaan?
Mijn 335 start eerst met 1 uitlaatpijp en bij het wegrijden komt de tweede erbij :salut:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


13 maart 2019 15:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Ben ook wel benieuwd wat er met de uitlaat aan de hand zou zijn ...
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


13 maart 2019 16:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Ik zal vanavond wel even kijken...nette kleding heb ik toch niet aan.
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


13 maart 2019 16:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Er zitten 2 uitlaatpijpen aan iedere kant die je niet kunt zien en dus verscholen zitten achter de chromen pijp. Dit loopt dus niet door, maar ze zitten er wel. Echt precies zoals een RS6 het heeft, ook geen gezicht in mijn ogen. Doe gewoon weer 2 echte pijpjes aan beide kanten, staat veel mooier.


13 maart 2019 16:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Ik moet heel eerlijk bekennen dat het voor mij nog niet echt veel duidelijker wordt.
Maar zal eens zelf gaan kijken.

Ik neem tenminste aan dat jullie niet gewoon de sierstukken bedoelen (exhaust tips) ...

Want die heeft mn 991.2 ook, maar die zaten ook al op m’n 993 (turbo ovals).
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


13 maart 2019 17:11
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
giulia schreef:
Verde schreef:
Helemaal eens met Johan!
Die 'neppe' uitlaten zijn mij jaren geleden voor het eerst opgevallen bij een AMG. Nu snap ik de voordelen hiervan, maar een auto in deze prijsklasse dient gewoon een echte uitlaat te hebben.



991 GT2RS heeft het ook....ik vind het geen gezicht maar daar zullen ze bij Porsche geen donder om geven gok ik zo :mrgreen:


Bij de GT2 heb je nog wel een echte uitlaat direct achter de sierstuk

Afbeelding

Ik kan zo snel geen foto van de 992 vinden, maar gisteravond zag ik vooral plastic achter de sierstukken. Het zou kunnen dat er een iel pijpje zitten, maar dat zal iemand moeten gaan onderzoeken.
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


13 maart 2019 19:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Klopt, bij de 992 zit de echte uitlaat dus duimenbreed verder van dat sierstuk af en zit er gewoon ruimte tussen sierstuk en echte uitlaat. Helpt dit qua omschrijving?


13 maart 2019 20:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Bij de GT2RS ook als je goed kijkt. Dat deel met de klep er staat los van het ronde nep eindstuk en ligt zeker 5 cm erachter en los er van.


13 maart 2019 20:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
Oké. Duidelijk. Dat is wel anders dan bij mijn 991.2. Daar zitten wel sierstukken op maar die zitten vast aan de uitlaat.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


13 maart 2019 20:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: De nieuwe Porsche 992 vrijgegeven
https://www.reddit.com/r/Porsche/commen ... aust_tips/

https://rennlist.com/forums/992/1117903 ... worse.html
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


13 maart 2019 20:31
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 107 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.