Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 8:55



Antwoord op onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Kwaliteit RS magazine 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
968CS - 1995
Tijnje
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
Heel herkenbaar de bovenstaande verhalen.... Vorige maand ook RS Magazine abonnement opgezegd. Inhoud word steeds minder boeiend. Valt genoeg online te lezen.


17 dec 2018 19:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Zoetermeer
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
Heb een maand of 3 geleden ook opgezegd om precies dezelfde redenen.
Nu Puur abonnement genomen, bevalt tot nu toe beter.
_________________________________________
911 3,2 Targa '87, 911 SC 3,0 '78, 993 Targa '96


17 dec 2018 22:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
Ik koop PUUR ook sinds kort, erg mooi fijn blad.


17 dec 2018 22:50
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
Ik heb vandaag een vrij uitgebreid en netjes antwoord gehad van Albert, de redacteur van het RS magazine. Zoals je eigenlijk ook in alle reactie hier kan lezen: zoveel mensen, zoveel smaken. Maar hij verlegt de aandacht wel verder van luchtgekoeld en restauraties naar meer ander Porsche nieuws. Voor mijzelf iig een stuk minder interessant daardoor...


17 dec 2018 23:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
OK, dus wat ik begrijp willen jullie meer focus op de 911 en met name de luchtgekoelde modellen? Ik hoor het graag hoor. De wisseling van de wacht had o.a. te maken met juist teveel focus op 911 en te weinig op de andere modellen en de historie. Daar kreeg de uitgeverij reactie over. Sinds RS2/18 heb ik nog geen handvol mails ontvangen waarvan 1 of 2 met de kritiek dat er nu teveel sport in RS staat. Verder niets dan lof: de veren vliegen in het rond.

Tot een kennis me zondagavond op dit draadje wees. Hier kan ik wat mee ;) Thx.


18 dec 2018 13:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
Hallo, anybody home...?


19 dec 2018 10:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MKII C2 coupe
Limburg
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
Ja hoor, zeker thuis.

Laten we afwachten of onze input die hier gegeven is iets voor RS magazine kan betekenen. Dan kan ik (ik spreek voor mijzelf) in de toekomst altijd weer kijken of ik weer over ga tot een abonnement.


19 dec 2018 10:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
Prima Ruud, wat is wat jou betreft de top-3 verbetering?


19 dec 2018 11:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic, nu Alpine A110 Legende Iriswit
Regio 077
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
Heb ook al vanaf het begin de RS en wat voor mij persoonlijk niet hoeft zijn de (uitgebreide) race verslagen :|
Lees dit blad juist voor het nieuws, de techniek, de historie en de restauratie projecten. :) :salut:
_________________________________________
Less is more !


19 dec 2018 11:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
Nieuws: is achterhaald als het op papier staat, maar de openingspagina's gaan over 'nieuws' dat minimaal al 3 tot 6 weken uit is.

Techniek: er komen regelmatig verzoeken van techneuten die willen schrijven. Ik moet het eerste verhaal nog binnenkrijgen... Oh nee, Gerard schreef in RS6 over elektriciteit!

Historie: ik doe mijn best. Ben fan van de historie en er is volop.

Restauraties: kom maar door! Ik maak er graag reportages over. Dit moet wel uit de Porsche Community zelf komen.

De NLse bladen gaan met name over Porsche in NL. Ik probeer originele verhalen te maken over Porsche in UK, USA, D en B. Het is best veel werk, drie bladen volschrijven. Jullie feedback is appreciated. Thx!


19 dec 2018 11:31
Profiel
PorscheForum Rakker
911 -996 2004
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
Ik moet zeggen , dat ik als ( beginnend) Porsche liefhebber RS magazine best een goed blad vindt . goed gevarieerd in verhalen
informatief en begrijpelijk voor mij. Misschien als je 20 jaar Porsche rijdt en duizenden bladen hebt datje wat verzadigd raakt? Dat
heb ik nu met mijn Engelse auto.. nog steeds prachtig , maar ken hem nu wel.
Voorlopig zal ik RS magazine blijven lezen. gr Harry
_________________________________________
http://www.tr6.nl (sold) en ook tr3a.nl


19 dec 2018 11:43
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
Harryv8 slaat denk ik de spijker op zijn kop. Toen ik een TR6 had verslond ik alle bladen die iets over een TR6 vertelden. Met mijn Renault 8 Gordini was dat hetzelfde. Op een gegeven moment heb je alles wel zo'n beetje gelezen. Het overkomt mij nu met Porsche. In de nieuwe ben ik niet geïnteresseerd maar ook aan het schrijven van artikelen over luchtkoelers zit een grens denk ik. Op een keer is alles echt wel een keer geschreven en ben je zoals Albert aangeeft misschien inderdaad ook afhankelijk van de input van lezers. Een goed voorbeeld daarvan (vind ik) is het blad Klassiek en Techniek. Daarin beschrijven bezitters van klassiekers hun wetenswaardigheden met hun klassiekers. Vooral op technisch gebied. Een heerlijke rubriek, die geen maand hetzelfde is.


19 dec 2018 13:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MKII C2 coupe
Limburg
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
Albert1967 schreef:
Prima Ruud, wat is wat jou betreft de top-3 verbetering?


Goeie vraag omdat ik nu in een periode zit waarin ik uberhaubt weinig tijdschriften lees, laten we het er maar op houden dat ik nu erg druk ben met div. andere dingen waardoor ik niet aan lezen toekom.

Ikzelf lees graag wat meer over DIY onderhoud, projecten enz. Als ik het me goed herinner (ik kan me vergissen) stond er ook regelmatig wat geschreven over Amerikaanse Porsches en hun eigenaren, Porsche races enz. Stond er bijvoorbeeld weer een verhaal in over een ochtend ritje en hoe mooi dat wel niet is op die betreffende Amerikaanse weg langs de kust. Leuk om een keer te lezen, maar niet iedere keer.


19 dec 2018 14:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
https://www.pistonheads.com/gassing/top ... 78497&i=60

Ik laat de lezers graag aan het woord. Mail naar albert@okm.nl en ik maak een afspraak! Fijne dagen heren (zijn er ook dames?).


19 dec 2018 14:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Boxster 2.7 2001
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
@Albert1967 : Uiteindelijk zul je na vele jaren Porsche rijden een zekere verzadiging krijgen. Zoals hiervoor is te lezen. Verder kun je het nooit iedereen naar de zin maken.
Voor mij zijn de verhalen over de mensen en hun Porsche altijd de moeite waard. Ik smul van Petrolicious . Laat dat vooral nooit verloren gaan. Ieder verhaal is anders en de moeite waard. Er zijn meer Magnus Walkers in deze wereld. En natuurlijk moet in een blad dat zich RS noemt ook iets met racen staan. Maar voor mij hoeft dat niet heel veel te zijn. Al begrijp ik wel dat je jezelf op die manier probeert te onderscheiden van PUUR.
Verder hoop ik dat de kwaliteit van de verhalen zo mag zijn dat het zelfs boeiend is om over een paperclip te lezen. Want daar draait het uiteindelijk om.

Henk


19 dec 2018 14:35
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
Achter Petrolicious zit inmiddels heel veel geld. Ik droom ervan!

Geld is sowieso de beperkende factor. En het beperkte taalgebied.

RS wil onafhankelijk blijven en ongekleurde verhalen publiceren. Kom maar op met The Next Magnus. In RS6 staat Rico. Zijn Outlaw is inmiddels verkocht.


19 dec 2018 18:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex Panamera Hybrid 2015 991.1 4S cabrio 2013 Ex Macan S 2019
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
Ik heb nog nooit van RS magazine gehoord !!

dit ter info voor Albert
_________________________________________
I work for peanuts just for the fun of it


19 dec 2018 18:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 - Carrera tiptronic
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
Naar mijn persoonlijke mening worden er veel te veel pagina’s besteed aan races...


19 dec 2018 20:06
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
Albert1967 schreef:
Historie: ik doe mijn best. Ben fan van de historie en er is volop.

En er komt elke dag nog historie bij...
Albert1967 schreef:
Restauraties: kom maar door! Ik maak er graag reportages over. Dit moet wel uit de Porsche Community zelf komen.

Je kan er ook naar op zoek gaan. Bijvoorbeeld op dit forum staat al een aantal ‘project’ topics van mensen die restaureren, verbouwen en auto’s ingrijpend aan hun wensen aanpassen. En dat is alleen nog maar dit forum.

Geen kritiek. Slechts constatering. Succes met je blad.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


19 dec 2018 21:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
Albert1967 schreef:
Daar kreeg de uitgeverij reactie over. Sinds RS2/18 heb ik nog geen handvol mails ontvangen waarvan 1 of 2 met de kritiek dat er nu teveel sport in RS staat. Verder niets dan lof: de veren vliegen in het rond.


Ik zou eens gaan babbelen met Dhr Haakman. Van hem kreeg ik de bevestiging van mijn opzegging, niet eens met de vraag wat de rede was (wat ik overigens niet eens erg zou vinden als je ziet dat iemand vanaf het begin lid is). Op deze mail heb ik vervolgens een reactie gegeven met mijn rede van opzegging. Nooit een reactie op retour gehad, al was het maar een simpel mailtje met bedankt voor je feedback.
Als dit soort info uiteindelijk niet bij de juiste persoon of personen komt, zal er weinig tot niets veranderen.


19 dec 2018 21:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
RE Horn: ernaar op zoek gaan > Ik wou dat ik daar de tijd voor had ;) Naast jaarlijks 6x RS schrijf ik 6x 4 stukken voor SL Mercedes Revue en maandelijks een Onschatbare Klassieker magazine vol. There is only so much you can do... En daarom mijn vraag om me de personen met projecten aan te wijzen, dan volg ik op wat kan. Da's toch niet onredelijk?


20 dec 2018 9:13
Profiel
PorscheForum Rakker
911 -996 2004
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
lijkt mij een mooi plan ! is een prachtig project gaande van NEPPERT .. wat ik volg en met mij
veel anderen , zou leuk zijn hier een artikel over te zien !
_________________________________________
http://www.tr6.nl (sold) en ook tr3a.nl


20 dec 2018 9:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
Stuur je mij de gegs door? Thx!

albert@okm.nl


20 dec 2018 9:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
viewtopic.php?f=33&t=39343
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


20 dec 2018 10:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Kwaliteit RS magazine
Dikke duim!


20 dec 2018 11:05
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.