Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 apr 2024 17:49



Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Porsche Classic Centrum Gelderland 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
Bezit mijn 993 alweer 14 jaar en vind het echt een geweldige 911 :drive:
Net weer een betere kachel, net weer beter schakelen, net weer beter sturen, een heerlijk soepele motor met een prachtig geluid :thumleft:
Maar heb ook een paar x in een 997 4S mogen rijden en vond dit geen straf, toch weer moderner met enorm veel kracht onderin en prachtig interieur.
De GT3 RS is gewoon een race wagen en voelt zich het beste op het circuit en in de stad moet je echt werken, maar daar heb ik ook schik in :cheers:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


03 feb 2019 13:40
Profiel
PorscheForum Rakker
718 Boxster 2017,ex 997.2 4S 2010, ex 993 C2 cabrio 1997, ex Cayenne, ex 996, ex 993 S, ex 993 4S, ex 944 SII Cabrio
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
@Molen : ik heb ook weleens proefgereden in 997, maar mis toch de emotie. Alleen al het sluiten van het portier van de 993, je hebt het idee dat je een kluisdeur dichtdoet. En dan het starten van de motor.....
En zo kan ik nog wel even doorgaan. :D
Wat betreft Wolbert : heb nu mijn 3e Porsche bij hem gekocht, aan de eerste denk ik nog vaak met weemoed terug , was een polar grijze 993 4S.
Mijn ervaringen met Eric zijn alleen maar zeer positief.


03 feb 2019 19:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
ik heb mijn 993 al bijna 20 jaar, wie langer (993!)?
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


04 feb 2019 3:41
Profiel
PorscheForum Rakker
718 Boxster 2017,ex 997.2 4S 2010, ex 993 C2 cabrio 1997, ex Cayenne, ex 996, ex 993 S, ex 993 4S, ex 944 SII Cabrio
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
Auto staat geschorst in de winterstalling. Gemengde gevoelens dus met dat mooie weer :x .
Gelukkig kan ik naar mijn Norev modelletje kijken 8) .

74827


17 feb 2019 11:48
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
molen934 schreef:
Ben al een paar x bij Wolbert langsgeweest, mooi bedrijf met realistische prijzen :thumleft:
Hoor niets meer van Hans Bos, doet hij nog wat :?:


Hans Bos is gestopt met verkopen en heeft een mooie collectie nog voor zichzelf! Ik heb mij 911s 75” via Hans Bos gekocht. Een jonge die daar vroeger hielp op zaterdag heeft het overgenomen.


26 mei 2019 9:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
Willemp911 schreef:
Hans Bos is gestopt met verkopen en heeft een mooie collectie nog voor zichzelf! Ik heb mij 911s 75” via Hans Bos gekocht. Een jonge die daar vroeger hielp op zaterdag heeft het overgenomen.

Dan ben ik benieuwd of mijn oude 911SC in zijn collectie zit. Hij had toen al een leuke verzameling.

On Topic (en wat laat) : wat een mooie 993 :thumleft:
_________________________________________
I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.


29 mei 2019 9:33
Profiel
PorscheForum Rakker
718 Boxster 2017,ex 997.2 4S 2010, ex 993 C2 cabrio 1997, ex Cayenne, ex 996, ex 993 S, ex 993 4S, ex 944 SII Cabrio
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
Dank je , beter laat dan nooit :D
75288


29 mei 2019 20:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
Ga morgen misschien eens bij ze langs, nog nooit geweest. Zag wat ze te koop hebben staan: wat een prijzen :shock:
Ook een 993 Targa met ‘smaakgevoelig’ interieur. Dan valt groen wel mee :mrgreen:
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


30 mei 2019 8:06
Profiel
PorscheForum Rakker
718 Boxster 2017,ex 997.2 4S 2010, ex 993 C2 cabrio 1997, ex Cayenne, ex 996, ex 993 S, ex 993 4S, ex 944 SII Cabrio
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
Als je de zwarte Targa met rood interieur bedoelt, die is eerder van Rene Froger geweest. Weet niet of de auto daardoor aantrekkelijker wordt, voor mij iig niet :D


30 mei 2019 15:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
En dan vragen ze er nog 80+ voor :roll:
Kan je nagaan wat de mijne moet opleveren: handgeschakeld, x51 én een groen interieur: die gaat richting de ton :mrgreen:
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


30 mei 2019 16:50
Profiel
PorscheForum Rakker
718 Boxster 2017,ex 997.2 4S 2010, ex 993 C2 cabrio 1997, ex Cayenne, ex 996, ex 993 S, ex 993 4S, ex 944 SII Cabrio
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
Targa Floriaan, je hebt goud in handen! :D
Wat betreft Porsche Classic Centre Gelderland : absoluut de moeite waard om daar eens rond te kijken.
En ze hebben ook erg lekkere koffie...


30 mei 2019 18:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
Butzi2 schreef:
Als je de zwarte Targa met rood interieur bedoelt, die is eerder van Rene Froger geweest. Weet niet of de auto daardoor aantrekkelijker wordt, voor mij iig niet :D

Beter dan Kim Holland op zich :wink:
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


30 mei 2019 20:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
Targa Floriaan schreef:
En dan vragen ze er nog 80+ voor :roll:
Kan je nagaan wat de mijne moet opleveren: handgeschakeld, x51 én een groen interieur: die gaat richting de ton :mrgreen:

Met groen interieur sowieso niet te krijgen onder de ton :mrgreen:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


30 mei 2019 21:40
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
Kijk voor de grap is op amstelautomotive.nl. Heb vernomen dat hij binnenkort een 964 met 34dkm op het net heeft. Hij heeft ook al een gt3mk1 met 2219km op het net. Best bijzonder! 993 met die km stand is ook mooi! Niet verkopen, vooral van genieten!


31 mei 2019 0:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991.2 C4 GTS, 944 Safari Ex: Panamera S E-Hybrid
Zaanstad
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
Na alle mooie berichten over 'Porsche Classic Center Gelderland' gelezen te hebben heb ik vandaag de rit van 120km gedaan. Dat was zeker de moeite waard. Hartelijke ontvangst en een prachtige collectie. Alsof ik een museum bezocht. Ik ben zelf niet zo van het oudere spul maar het was zeker mooi om te zien. En die prijzen :shock:. Ik heb ooit een SC aangeboden gekregen voor 20.000 gulden. Nou, daar krijg je nu net een wieldop voor.
Daarnaast ook naar de jongere exemplaren gekenen en ook daarvan hebben ze een grote collectie.
Zeker een aanrader om langs te gaan.

Daarnaast even naar de Tech Art shop 'Next Level Cars' geweest. Dat was dan wel een beetje een tegenvaller. Bij binnenkomst was het eerste wat gemeld werd dat er geen foto's gemaakt mogen worden. Geen idee waarom niet maar ik had ook geen enkele intentie dat te doen. Eerst even wat rondkijken en dan kijken wat er aan mijn auto mogelijk is en wat ik graag wil. Toen we wat wilden vragen zaten ze te lunchen dus zijn we even gaan zitten en hebben we een boek gepakt wat naast de stoelen ligt. Oei, fout. Er werd ons streng duidelijk gemaakt dat die boeken er niet lagen om gelezen te worden maar als een soort van decoratie. Aan de laag stof op de boeken te zien lagen ze er al een tijdje. Raar, een wachthoek met boeken die je niet mag aanraken. Bij binnenkomst meldde ik dat ik later nog wat vragen had maar dat ik graag eerst even rondkeek. Helaas was de lunch en het boekverbod belangrijker dan mijn vargen. Nou ja, dan maar niet. Wat een enorm verschil met de verschillende Porsche Centra die ik bezocht heb.

Maar het Porsche Centrum maakte het gelukkig allemaal goed :cheers:


19 jul 2023 17:03
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
Dat klinkt als 'next level arrogant'. Ik zou er alleen al daarom nooit meer naar toe gaan. Als je geen nieuwe klanten wil, prima, maar behandel iedereen gewoon respectvol, serieus en vriendelijk. Ook al krijg je veel mensen over de vloer die alleen maar komen kijken. Dat weet je van tevoren als je iets met exclusieve auto's gaat doen.

Mijn ervaring bij PCG/PCCG is inderdaad veel positiever. Klantvriendelijk, ook als je (nog) geen P hebt en altijd bereid om vragen te beantwoorden en om je een kijkje te laten nemen. En goede koffie.
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


20 jul 2023 8:59
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
^^ dat dus. Sta verbaasd over hoe mensen met klanten omgaan soms. Een klant in je winkel laten wachten 'omdat je zit te lunchen'? Donder nou gauw op...

Wilde ooit een nieuwe leaser uitzoeken op zaterdagmiddag. Was nog een jong gastje van 28 in spijkerbroek en bodywarmer. 4 verkopers zaten koffie te drinken en op mijn vraag of iemand me wat over een bepaald model kon vertellen draaide eentje zich om en wees op een rek met folders en zei 'daar staat alles in'. En gingen weer verder met hun gesprek. Verder niemand in de showroom. Ben de deur uitgelopen en heb elders die gewenste auto alsnog besteld. Onbegrijpelijk.

Ging om een full option Golf GTI in een speciale kleur overigens (die 4 maanden nadat ik hem na 4 maanden wachten eindelijk had, werd gejat :twisted:)
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


20 jul 2023 9:04
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
Toen ik als 17-jarige een bijbaantje had bij de Praxis, hing er een groot bord in de kantine:

'Een klant met een vraag is geen onderbreking van je werk'
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


20 jul 2023 9:55
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
Toen ik de 964 net had werd ik ook met de nek aangekeken daar in porsche centrum twente,toen de waarde stegen van die gebakjes werd me ineens wel koffie aangeboden en hartelijk ontvangen.
Dus arrogantie is bij een pc zeker aanwezig.
Aanstaande zondag is in Heteren een bijeenkomst van oude politie porsches,ik wil daar graag naartoe,mede om te kijken of mijn oude Alex daar ook tussen staat.
Ben vooral benieuwd naar het verhaal van de huidige km stand :-)
Scheelt toch even ruim een ton met toen ik hem verkocht heb in 2007.
Toen is die naar Duitsland gegaan en daar is die voorzien van een politie wrap ,en toen heeft de huidige bezitter hem weer terug gekocht ,wel met een beduidend lagere km stand.
Maar volgens mij word het zondag een regenachtige dag,dus dan ga ik niet


20 jul 2023 12:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
Bijeenkomst oude politie porsche in Heteren?
Er staat niets vermeldt op hun site, is dit openbaar of voor geselecteerd gezelschap?
Lijkt me ook leuk om daar naartoe te gaan :drive: :drive: :drive:


20 jul 2023 12:41
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
Ze doen een poging om in het guiness book of records te komen.
Record staat op 50 stuks en ze proberen er nu 60 bij elkaar te krijgen.
Is openbaar en vanaf 10 uur smorgens.


20 jul 2023 13:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
Leuk, ga ik naartoe :drive: :thumleft: :drive:


20 jul 2023 13:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
Van 10-13u dus wel op tijd er zijn want daarna gaan ze rit maken.
_________________________________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)


22 jul 2023 20:52
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
Ben zeker op tijd en ‘s middags ook weer op tijd retour voor de F1 :mrgreen:


22 jul 2023 21:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 911 3.2 1987 987.1 S 3.2 2005
's-Hertogenbosch
Bericht Re: Porsche Classic Centrum Gelderland
Leuk, ik kom ook ff kijken
_________________________________________
Wim


22 jul 2023 22:17
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.