Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Hertz autohuur

08 sep 2019 11:56

Ik zag het in een ander topic langskomen, Hertz verhuurt blijkbaar op Schiphol een 911 R. Prijs is natuurlijk behoorlijk (voor 3 dagen rond de 950 euro), maar dat zou mij niet weerhouden.

Heeft iemand al ervaring met een zodanige auto huren? Gaat me even om de eisen. Ik lees 2 credit cards (ik heb er maar 1, wat moet je er met 2..) en geen allrisk dekking. Deze 2 eisen weerhouden me dus wel. Maar ik hoor dus graag ervaringen en of bovenstaande mogelijk is met 1 credit card.

Re: Hertz autohuur

08 sep 2019 12:50

2 of meer credit cards is niet zo vreemd: 1 met lage limiet voor transacties op sites die je (nog) niet kent en 1 met hogere limiet voor serieuzere bedragen (hotels, vluchten enz).

Ik weet niet of de kaarten op 1 naam moeten staan maar mogelijk kun je samen met iemand anders huren (2 personen = 2 creditcards) . Goed idee voor een vrijdag van een tunnelrit en dan nog zaterdag en zondag erop uit :drive:

Re: Hertz autohuur

08 sep 2019 12:59

Moeten inderdaad op dezelfde naam staan.

Re: Hertz autohuur

08 sep 2019 13:00

Geen all risk dekking zou mij wel weerhouden.

Re: Hertz autohuur

08 sep 2019 13:06

Mij dus ook, er zit wel een cdw op, maar die gaat niet zover, met veel uitzonderingen (in ieder geval wielen en ruiten uitgezonderd). Als ik een nieuwe 911 meeneem, wil ik niet straks bij een klein steenslagputje te horen krijgen dat ik de gehele spuitkosten van de kofferklep op me mag nemen (en dan zit je volgens mij ook nog met een eigen risico van 3k). Maar wie weet is er iemand met ervaring voor wat betreft de huur van een zodanige auto bij Hertz

Re: Hertz autohuur

08 sep 2019 13:21

Geen 911 R wss ...

Afbeelding

Re: Hertz autohuur

08 sep 2019 13:23

Klopt, typo.. gaat om een T. Nog steeds leuk om een paar dagen te hebben:)
Plaats een reactie