Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 22:36



Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
40 Jahre 911 Register 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht 40 Jahre 911 Register
Goede dag, iedereen - ik dacht dat het een goed idee zou zijn als we begin 2020 beginnen om te kijken of we een nieuwe "40 Jahre 911" -eigenaar hebben of dat een van onze vorige eigenaars hun auto's misschien heeft verkocht. Ons register is nu meer dan zes jaar oud en is sinds het begin enorm gegroeid. We hebben bijna 900 van onze auto's geïdentificeerd aan de hand van hun beperkte oplage en hebben bijna 700 huidige eigenaren in het register. Het is nu ook gemakkelijker om de lijsten met de registerauto's te vinden, zowel de lijst met elke auto op nummer als de lijst met auto's die we nog moeten identificeren. Hier is de link waar u beide kunt vinden.

https://www.40jahre911.com/the-registry-car-lists

Ook, als je het niet hebt gezien, is vorig jaar een van onze eigenaren (Steve die eigenaar is van Nr. 1374) de grens van 400.000 mijl (dat is bijna 650.000 km) gepasseerd! Als je een van onze auto's bezit, maar we hebben nog geen contact gemaakt, stuur me dan een bericht, stuur me een e-mail op 40jahre911@gmail.com of stuur een bericht vanaf de Registry-website of de Facebook-pagina van het register. Laat het me ook weten als je je auto hebt verkocht, zodat ik de lijst en de registers van de Registry-auto kan bijwerken. Dank u allen zeer!

Met vriendelijke groeten, Ted (Nr. 0711)

PS - ter herinnering, ik gebruik Google om mijn bericht in het Duits te vertalen, dus ik hoop dat je mijn bericht begrijpt. Mijn eerste taal is Engels. Dank je!

-------------

Good day, everyone - I thought that it would be a good idea as we start 2020 to see if we have an new "40 Jahre 911" owners or if any of our previous owners may have sold their cars. Our Registry is now over six years old and has grown very much since its beginning. We have identified nearly 900 of our cars by their limited edition numbers and have close to 700 current owners in the Registry. Also, it is now easier to find the read the Registry car lists, both the list that shows each car by number and the list that shows cars that we still need to identify. Here is the link where you can find both.

https://www.40jahre911.com/the-registry-car-lists

Also, in case you did not see it, last year one of our owners (Steve who owns Nr. 1374) passed the 400,000 mile mark (that is nearly 650,000km)! If you own one of our cars but we have not made contact please message me here, email me at 40jahre911@gmail.com, or send a message from the Registry website or Registry Facebook page. Also, if you have sold your car, please let me know as well so that I can update the Registry car list and records. Thank you all very much!

Kind regards, Ted (Nr. 0711)

PS - just as a reminder, I am using Google to translate my posting into German so I hope that you can understand my message. My first language is English. Thank you!
_________________________________________
Panamera Turbo
911 40th #711
www.facebook.com/40jahre911


09 jan 2020 19:39
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
Bericht Re: 40 Jahre 911 Register
I don't have one but if you or your fellow 911 40 jahre edition owners looking for a nice one, you can find it here (I think it's very overpriced)


09 jan 2020 20:36
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.