Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 apr 2024 14:42



Antwoord op onderwerp  [ 1044 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 42  Volgende
Daar is ie weer: "Peperduur"......... 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. '77 911S US Targa __ex. '07 Cayenne__ ____'96 993 C4S____ ____’07 997 C2S____ ____’10 LP560-4____
Nederland
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Heb zo’n pannenkoek destijds met z’n nieuwe Porsche Turbo ook weg zien trekken en bijna een tegenligger zien meenemen. Was bij Porsche meets Ferrari in Meerkerk. Dat soort gasten heb je wel met elk automerk, dus ook hier hoor… :wink:
_________________________________________
IF IT ROLLS, THEN RACE IT!


27 maart 2022 18:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera Coupe
Spaarndam
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
mark996 schreef:
Eerste filmpje is er al.. gaat wel hard (maar geen idee of dit dan net voor het ongeval is)

link?


27 maart 2022 19:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Op autoblog en dumpert zag ik ze voorbij komen (https://www.autoblog.nl/nieuws/video-ge ... 28-3329180).

Inmiddels zelfs een verhaal op de televaag, of dat nou allemaal nodig is..


27 maart 2022 20:26
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
steef schreef:
Ook nog een 944 (denk ik) op de A4 bij Schiphol afgebrand…. :pale:
Zonde!
https://www.at5.nl/artikelen/214372/por ... j-schiphol


Wat zonde. Veel erger dan die Lambo. Hier is een hobbyist zijn 944 kwijt.


27 maart 2022 20:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
mark996 schreef:
Op autoblog en dumpert zag ik ze voorbij komen (https://www.autoblog.nl/nieuws/video-ge ... 28-3329180).

Inmiddels zelfs een verhaal op de televaag, of dat nou allemaal nodig is..

En dan roepen dat je al binnen bent. Kneus
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


27 maart 2022 22:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Blijft een goede verkoper. Iets met een hobbel in de weg en iets dat afbreekt.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


27 maart 2022 22:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
mark996 schreef:
Eerste filmpje is er al.. gaat wel hard (maar geen idee of dit dan net voor het ongeval is)


Nee is van net na het ongeval.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


27 maart 2022 22:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
wat een typisch calvinistische opmerkingen wederom, gast is 29, heeft uniek concept en goed geboerd, rijdt zijn lambonin de prak door een reden die niemand (nog) weet maar
de (ver) oordelen staan al weer klaar, of we allemaal zo’n super coureurs zijn met
onze Porsches
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


28 maart 2022 4:52
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Verbaast mij ook een beetje. Hoop trieste reacties op social media. Dat verbaasde me niet. Maar dat die reacties hier ook zouden komen vind ik toch verdrietig. Kerel werkt hard, doet het goed en rijdt een auto kort. Wat mij betreft klote voor hem. Niemand weet precies wat er gebeurd is maar wel meteen een (veroordelende) mening klaar. Triest
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


28 maart 2022 6:46
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Marcel schreef:
wat een typisch calvinistische opmerkingen wederom, gast is 29, heeft uniek concept en goed geboerd, rijdt zijn lambonin de prak door een reden die niemand (nog) weet maar
de (ver) oordelen staan al weer klaar, of we allemaal zo’n super coureurs zijn met
onze Porsches


Mee eens., kerel werkt keihard en heeft een prachtig bedrijf opgebouwd. Koopt mooie auto's wat ik m van harte gun en rijdt er 1 in de prak. Erg jammer voor hem, zal wel afgunst zijn hier van sommige :roll:


28 maart 2022 7:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Eens. Je kant het oneens zijn met zijn zakelijk concept, maar die eeuwige Calvinistische reacties zijn zo vermoeiend. Er zijn een hoop gefrustreerde mensen die boos zijn op alles wat maar een beetje succes ademt. Ik hoop voor Rick dat het bij simpel verzekeringswerk blijft, want wat ik er van begrijp werkt hij echt keihard voor zijn succes.
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


28 maart 2022 9:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Gaat niet om zijn werk of succes maar met het feit dat hij (en ook de rest van dit soort "coureurs") met levens van andere weggebruikers speelt door met snelheden te rijden die onverantwoord zijn op de openbare weg.


28 maart 2022 9:32
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
giulia schreef:
Gaat niet om zijn werk of succes maar met het feit dat hij (en ook de rest van dit soort "coureurs") met levens van andere weggebruikers speelt door met snelheden te rijden die onverantwoord zijn op de openbare weg.


Er zijn er ook genoeg (met rijbewijs) die zonder lachgas, alcohol, cocaine, heroine, pillen, etc. etc onverantwoord rijden op de weg :pale: . We weten de oorzaak niet, zou bijvoorbeeld ook een mechanisch defect kunnen zijn waar hijzelf geen enkele blaam voor treft.


28 maart 2022 9:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Ben benieuwd of ze hem gaan aanmelden voor een EMG……art.5 voor het in gevaar brengen van andere weggebruikers….. :?:
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


28 maart 2022 10:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Twente
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
MarkS schreef:
Blijft een goede verkoper. Iets met een hobbel in de weg en iets dat afbreekt.

Is die Lambo soms 'fabrieksnieuw' gemaakt door allemaal bijtende stofjes op de wielophanging te kliederen? Dan kan er wels eens wat afbreken. Nee toch? :D
_________________________________________
Je krijgt later eerder spijt van de dingen die je NIET gedaan hebt dan van de dingen die je wel gedaan hebt


28 maart 2022 10:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
redriver schreef:
giulia schreef:
Gaat niet om zijn werk of succes maar met het feit dat hij (en ook de rest van dit soort "coureurs") met levens van andere weggebruikers speelt door met snelheden te rijden die onverantwoord zijn op de openbare weg.


Er zijn er ook genoeg (met rijbewijs) die zonder lachgas, alcohol, cocaine, heroine, pillen, etc. etc onverantwoord rijden op de weg :pale: . We weten de oorzaak niet, zou bijvoorbeeld ook een mechanisch defect kunnen zijn waar hijzelf geen enkele blaam voor treft.


Wat denk je nou zelf als je dit ziet? Dat hij keurig 110 heeft gereden?

80215


28 maart 2022 10:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Neptukker schreef:
MarkS schreef:
Blijft een goede verkoper. Iets met een hobbel in de weg en iets dat afbreekt.

Is die Lambo soms 'fabrieksnieuw' gemaakt door allemaal bijtende stofjes op de wielophanging te kliederen? Dan kan er wels eens wat afbreken. Nee toch? :D

Haha daar dacht ik ook aan
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


28 maart 2022 10:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Twente
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
giulia schreef:

Wat denk je nou zelf als je dit ziet? Dat hij keurig 110 heeft gereden?

80215


Er zijn al wat 'aanwijzingen'......
https://www.geenstijl.nl/5164248/zonde/
_________________________________________
Je krijgt later eerder spijt van de dingen die je NIET gedaan hebt dan van de dingen die je wel gedaan hebt


28 maart 2022 10:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Ik gun niemand een ongeval / aanrijding. Dus Rick ook niet. Ik vind en vond het al een enorme gladjakker voordat hij z’n Lamborghini in de prak reed. En ik zou m’n auto er nooit brengen. En dat vind ik nog. Gelukkig zijn hij en z’n inzittenden er goed vanaf gekomen en was het een eenzijdig ongeval. Anders waren de reacties hier ook van een nog iets andere aard geweest neem ik aan. En die kans had er ook zo maar ingezeten. Z’n interview (of reactie) na afloop past ook wel in het plaatje. Dat bedoel ik met goeie verkoper.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


28 maart 2022 11:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Kliedert hij er wat van dat spul op dat hij veel te duur verpatst en is ie vast weer “fabrieksnieuw”.

Geen leedvermaak, maar ook geen medelijden en goed dat het enkel bij schade aan de auto is gebleven en geen lichamelijk letsel.
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


28 maart 2022 12:18
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Het zal je maar overkomen, de beheer verliezen over je auto... weet ik alles van :pale:

Ik denk dat we allemaal weet dat hij andere plannen had voor zijn dag i.e. niemand doet dit express of zoek het écht op. Een ongeval zoals dit is een onfortuinlijke samenkomst van omstandigheden waar de bestuurder(s) een variërende grote aandeel aan heeft, maar er zijn ALTIJD bijkomende factoren. Daarom is het een ongeluk en niet een geluk :idea:

We rijden allemaal weleens te hard en als je hard rijd is er altijd risico dat het mis kan gaan. Een beetje emphatie voor een mede autoliefheber die hier heel lang last van zullen hebben (wellicht ook juridisch) is niet ongepast :idea:
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


28 maart 2022 12:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
MI16, 760i, 2000GTV Bertone, X6 Act. Hybr. , 991 Black edition, Tesla M S LR
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Wat een dieptrieste reacties hier, ik weet toevallig wat meer van Rick.. kan en mag daar niet over uitweiden. maar hij werkt keihard en ik gun hem zijn succes van harte.
Hopelijk wordt de aanrijding door de politie onderzocht en afgehandeld en is de verzekeraar verder aan bod.
Maar van bepaalde lieden hier had ik meer inhoud verwacht, blijkbaar is een Porsche rijden ook vergeven aan behoorlijk armzaligen van geest / trieste figuren alhier..


28 maart 2022 12:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Wat maakt het nou uit of je meer weet van Rick, Ik ken mensen die ook wat meer weten van hem en dat is niet positief. Het gaat er om dat hij willens en wetens veel te hard heeft gereden en daarmee andere mensen in gevaar brengt op een goed bezette snelweg. Daar heb ik geen enkele empathie voor hoe arm of rijk je ook bent. En nog dom ook over een heuveltje met een bocht er in., Dan weet je dat je auto uit zijn veren komt en in onbalans raakt met hoge snelheden. En gelukkig rij ik geen Porsche meer dus ben ik niet armzalig of diep triest :cheers:


28 maart 2022 13:00
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Zullen we even niet aan de cancelcultuur meedoen hier op PF?
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


28 maart 2022 13:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
2x eens met Johann en Havrie.....niemand wil dit meemaken. Zonde van de auto. Je hebt zo'n ding niet om er 100 mee te keutelen, wij dus ook niet.....die snelheid was uitgevonden om die EV's nog wat range te geven, maar het is werkelijk slaapverwekkend. Getuige de zielloze blikken om je heen (die ik steeds inhaal :mrgreen: ; iedereen zit te maffen, of is met andere dingen dan het verkeer bezig!). Ook ik trek het gas open op een recht stuk zonder verkeer! Dat doen we denk ik allemaal.....
En @Giulia: hij zal dat niet tussen overige weggebruikers hebben gedaan op dat stuk, anders was het mogelijk anders afgelopen. Hij zal ook niet hebben verwacht dat de auto airborne zou gaan. Daar moet je de auto voor leren 'kennen'. Dom? Ik denk inschattingsfoutje, anders gebeuren er geen ongelukken meer. En ik denk dat hier weinigen kunnen zeggen dat ze nog nooit een inschattingsfout hebben gemaakt :wink: Rij je in een snelle auto, dan wordt je afgerekend door het publiek, rij je in een Dacia (die mogelijk veel vaker inschattingsfouten maken, dat zijn geen chauffeurs die rijvaardigheidstrainingen volgen) dan is het een zielig persoon (sowieso :mrgreen: ).
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


28 maart 2022 13:06
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1044 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 42  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: J-v-h


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.