Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 3:32



Antwoord op onderwerp  [ 1044 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 42  Volgende
Daar is ie weer: "Peperduur"......... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
MI16, 760i, 2000GTV Bertone, X6 Act. Hybr. , 991 Black edition, Tesla M S LR
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
misschien over de top, maar het laat zien hoever je kan gaan om iemand te beschadigen met kwetsende zaken op social media, ik zal nooit iemand zonder duidelijk bewijs randdebiel noemen.
en als ik dat al doe, dan recht in zijn gezicht.


29 maart 2022 20:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Dat was duidelijk. Siert je :thumleft:

Ik heb het plaatje op basis van filmpjes, racestrepen en schade al ingekleurd voor hem.

80216

Ben niet de enige :mrgreen:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


29 maart 2022 21:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
HaVrie schreef:
De reputatie van een randdebiel ........

Wow, echt hoogstaand, benieuwd hoe je in je eigen werk bent, zal jou eens overkomen als zo over je gesproken wordt.
En geloof me, echt ook van jou zal ergens wel iets negatiefs te vinden zijn, ga zo door..

En nogmaals ik wil hier niks goedpraten maar het niveau van sommigen hier is bedroevend. Had ik niet verwacht..
maar blijkbaar kan elke patjepeeër Porsche rijden of gereden hebben.


Je bent zelf ook aardig op dreef anders … maar misschien heb je dat minder in de gaten.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


29 maart 2022 21:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
On topic, lees net dat blijkbaar wel onderzoek plaatsvindt bij dit soort eenzijdige ongevallen.

“Rijkswaterstaat kon nog niets zeggen over de staat van het wegdek aangezien het onderzoek van de politie nog loopt. De Verkeersongevallenanalyse (VOA) werkt aan een rapport over de toedracht van het ongeval. Dat neemt nog enkele dagen in beslag, laat politiewoordvoerder Sven Strijbosch weten. ,,De bestuurder was in elk geval niet onder invloed. Hij moet nog worden gehoord. Dat is overigens standaard nadat er een ernstig ongeval is gebeurd. Het Openbaar Ministerie moet straks gaan bepalen of er sprake is van verwijtbaarheid.”
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


29 maart 2022 21:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
MI16, 760i, 2000GTV Bertone, X6 Act. Hybr. , 991 Black edition, Tesla M S LR
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
maak je geen zorgen, ik heb dingen haarscherp in de gaten ( zet ze misschien zelfs expres iets te op scherp )
Wellicht had je dat kunnen lezen in mijn bericht nadien.


29 maart 2022 21:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Ik vind het helemaal prima als jij voor Rick wilt opkomen hier en forummers de maat wilt nemen. En daar hoef ik niet eens heel erg scherp voor te zijn hoor. :wink:

VI vandaag nu over Rick dus snel kijken … als dat maar goed gaat.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


29 maart 2022 21:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
MI16, 760i, 2000GTV Bertone, X6 Act. Hybr. , 991 Black edition, Tesla M S LR
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Weet je, als blijkt dat ie echt veel te hard heeft gereden en een gevaar op de weg is, dan moet hij een fikse boete krijgen. En misschien voorwaardelijke of tijdelijke rij ontzegging. er zal ergens wel een manier zijn oom zijn snelheid te schatten. Maar dat afbranden... Ik lees hier ook wel eens iets dat ik denk, serieus ( of dat nou gaat over een jongensdroom of iets wat een ander mooi vindt en ik spuuglelijk ) ik denk dan weleens , zal er een reactie op geven, maar dan besef ik vaak wat heeft die persoon eraan dat ik negatief doe over iets wat die persoon hartstikke mooi vindt. Dan laat ik het liever achterwege.

Maar wat anders, een tijdje terug rij ik van de A59 vanuit Oss de A2 op, je maakt dan een lekkere bocht beetje links onder tunnel door, heerlijk te nemen met 911. Ik haal daar een gezin links in met 130 pu. Zij rijden gewoon 110.
komt er zo'n opgewonden proleet in zijn Audi RS6 rechtsom over de strook naar rechts nog even die mensen op de rechterbaan snijdend mij voorbij scheuren, ik vind dat een enorme verkeerscrimineel, die mensen schrokken er enorm van. Geen ongeluk, niks in de krant, maar mindere randdebiel dan bovengenoemd ?

Maar goed, ik ga erover ophouden, mijn energie en ergernis verder niet waard.

Vandaag nieuwe mini besproken, misschien toch 760 i eruit.. Tesla nog steeds niks zeker qua levertijd, In Berlijn alleen model Y van de band voorlopig.
Luxe probleem, er is genoeg andere ellende in de wereld.. Mijn laatste bijdragen in dit epistel iig.


29 maart 2022 22:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997.2 4s pdk
tholen
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Maak je niet druk om hem, hij poets er geen auto minder om. Heeft een prachtig bedrijf en nog loodsen vol auto’s om in terijden.


29 maart 2022 22:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Ik vind dat het flink stormt in dit glas water. :wink:


30 maart 2022 7:46
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Soms is een ruimer perspectief (op de wereld) nodig om onze "problemen" te herbezien;

https://nos.nl/artikel/2422988-honger-d ... nde-rampen

Dertien miljoen mensen (en mogelijk 28 miljoen) die niet genoeg te eten hebben en waarschijnlijk van de honger omkomen.

Die hebben zeer waarschijnlijk nog nooit een Lamborghini voorbij zien rijden.

Prettige dag :|

Afbeelding


30 maart 2022 10:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Zal ik ook wat zeggen, heb een paar pagina's gelezen, hoeveel boter hebben we op ons hoofd dan, het lijkt inderdaad hier en daar qua veroordelingen in dit draadje een beetje op een elektrische fiets forum voor ouwe van dagen en regels getrouwen ... (heel apart)

We zouden toch beter kunnen weten inmiddels, een ongeluk zit in een klein hoekje, can happen any time any where met power en snelheid mobiellekes ... :drive:
_________________________________________
'Life is what you make it!'


30 maart 2022 10:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Blijkt wel uit dat je het goed volgt allemaal. Rick zoekt zelf, eigenlijk direct na het ongeval al, bewust de media op. Zo kennen we hem op zich ook. En gaat dan onzin verkopen over de crash. Zo kennen we hem ook (oké geintje, maar met kern van waarheid). En dan is het allemaal de schuld van de (social) media. Het gaat er dus niet zo zeer om dat we iemand z’n slippertje met z’n sportwagen niet zouden gunnen. Of dat nou met een Lambo of een Porsche is. Althans, ik gun iedereen dat, mits eenzijdig en met een goede afloop. Maar daar is normaal lang ook niet zo veel aandacht voor. Zo ben ik ze hier eigenlijk ook nog niet tegengekomen. Dus weet ook niet zo goed waar je die boter nou vandaan haalt.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


30 maart 2022 18:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997.2 4s pdk
tholen
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Maar zou je dit met een 911 ook hebben gehad?
Een gt3 rs ofzo. Ik denk zomaar van niet.


30 maart 2022 19:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Dat weet dus niemand.

Ik heb ooit een keer een gedoe gehad met mijn 911 in Duitsland.
Ik heb daar ooit ook hier een keer over geschreven.
De stuurinrichting bleef hangen bij hoge snelheid, > 200 k/u.
Maar ik had geluk, het was erg rustig, de weg was leeg op een driebaans snelweg.
Hele nare ervaring, waar ik eigenlijk nooit meer overheen ben gekomen.
Navraag bij Porsche Zentrum Osnabruck toen, dat ik achteraf: ' sehr viel gluck gehabt, zoiets...
Tsja, dus zeg het maar.... :oops:


30 maart 2022 20:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Dit keer gelukkig geen crash maar wel Peperduur :

Afbeelding

Bestuurder op pad zonder rijbewijs, identiteitskaart en blijkt zelfs medisch ongeschikt: politie laat peperdure Porsche takelen ...


31 maart 2022 10:09
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
redriver schreef:
Soms is een ruimer perspectief (op de wereld) nodig om onze "problemen" te herbezien;

https://nos.nl/artikel/2422988-honger-d ... nde-rampen

Dertien miljoen mensen (en mogelijk 28 miljoen) die niet genoeg te eten hebben en waarschijnlijk van de honger omkomen.

Die hebben zeer waarschijnlijk nog nooit een Lamborghini voorbij zien rijden.

Prettige dag :|

Verkeerde topic, dit hoort hier thuis
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


31 maart 2022 11:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S PDK
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
HaVrie schreef:
Maar wat anders, een tijdje terug rij ik van de A59 vanuit Oss de A2 op, je maakt dan een lekkere bocht beetje links onder tunnel door, heerlijk te nemen met 911. Ik haal daar een gezin links in met 130 pu. Zij rijden gewoon 110.
komt er zo'n opgewonden proleet in zijn Audi RS6 rechtsom over de strook naar rechts nog even die mensen op de rechterbaan snijdend mij voorbij scheuren, ik vind dat een enorme verkeerscrimineel, die mensen schrokken er enorm van. Geen ongeluk, niks in de krant, maar mindere randdebiel dan bovengenoemd ?


Ik ken de plek waar je het over hebt, maar ik snap de situatie niet (rechtsom over de strook naar rechts :scratch: )?
kwam die Audi ook vanuit Oss en ging hij jou rechts voorbij in die bocht onder de tunnel?
Zo ja waarom zat je nog links als je dat gezin op de rechterbaan blijkbaar al ver genoeg voorbij bent dat er een Audi ruimte heeft om naar rechts te gaan?

Ik was er niet bij maar ik probeer het te begrijpen, maar kom helaas zo vaak mensen tegen die blijkbaar niet in een bocht van rijbaan willen wisselen om een of andere reden, die blijven dan de hele bocht links tot ze weer rechtuit rijden en dan gaan ze een keer naar rechts (zie ik vooral constant op de A50 bij Son).

Misschien een stuk ongeduld als je dat gezin inderdaad net voorbij was en niet eens de tijd kreeg om naar rechts te gaan, maar ik ga uiteindelijk mensen ook rechts voorbij als ze lang onnodig links zitten.

Ik probeer het overigens niet goed te praten (ik was er immers niet bij om te zien hoe het precies verliep) maar te verklaren.


31 maart 2022 15:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
MI16, 760i, 2000GTV Bertone, X6 Act. Hybr. , 991 Black edition, Tesla M S LR
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Je gaat daar met twee banen naar links richting Eindhoven en er gaan banen naar rechts richting Utrecht.
Ik zit op de linkse baan voor richting Den Bosch / Eindhoven en haal een auto in die op de rechtse baan zit en ook naar die kant ( Den Bosch / Eindhoven )gaat.
Dus wij zitten allebei op de twee banen naar Den Bosch / Eindhoven. ik was die auto net voorbij maar niet heel ver.
Komt er dus een aso achterop die de baan naar Utrecht pakt en ons dus nog op laatste moment afsnijdt en links zelfs voor mij duikt...
Zal zijn dag goedgemaakt hebben dat ie een 991 zo ingehaald heeft. ik reed zo'n 130 km pu dus hij zal dat met 160 + gedaan hebben voorbij die mensen die ik dus inhaalde.
Scheurde dus rechts om die andere auto heen die gewoon op de rechtse strook reed, over witte verdrijvingsvlak / vluchtstrook. En die schrokken behoorlijk..
Als hij mij gewoon ongeduldig rechts had ingehaald op de baan naar Eindhoven en dus de juiste sorteervakken had gebruikt dan kan ik jou wel volgen, maar was dus heel anders.
Goed te zien op google maps.. ( was misschien niet 100 % duidelijk in mij eerste post , nog lastig uit te leggen :mrgreen: )


31 maart 2022 18:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S PDK
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Zoals ik al zei ik ken de situatie daar wel (zit vlakbij een datacenter waar ik voor mijn werk regelmatig kom) en nu snap ik wat je bedoelt en ben ik het met je eens dat het gewoon een aso was


31 maart 2022 18:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/406 ... -eindhoven


06 apr 2022 21:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
MI16, 760i, 2000GTV Bertone, X6 Act. Hybr. , 991 Black edition, Tesla M S LR
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
zonde van die clio :mrgreen:


06 apr 2022 22:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996mk2 cabrio en 944 Cup racer
Apeldoorn Oost
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Bestuurder raakt controle kwijt over peperdure Engelse sportwagen en rijdt hem total loss tegen een boom

https://www.destentor.nl/reggestreek/be ... ~a605b687/
_________________________________________
996 mkII cabrio tiptronic, 944 Cup racer und noch etwas


10 apr 2022 23:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Deze keer een peperdure Italiaan
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... g-blaricum


17 apr 2022 11:08
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Sportredactie 18-04-22, 13:45
Bruno Fernandes crasht met Porsche op weg naar training
Manchester United middenvelder Bruno Fernandes is maandag betrokken geraakt bij een verkeersongeluk. De Portugees was in zijn Porsche Panamera op weg naar de training toen het misging. Gelukkig raakte geen van de inzittenden gewond bij het incident.

De auto van Fernandes kwam in botsing met een Volkswagen, die vervolgens tegen een hek aan knalde en de airbags activeerde. Hoe het met de inzittenden van deze auto gesteld is, is nog niet duidelijk. Evenmin is bekend hoe ernstig de peperdure auto van de Portugees beschadigd is. Zijn elektrische Porsche is bijna 100.000 pond waard.


18 apr 2022 19:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........
Bert_P964 schreef:
.....Porsche Panamera..... Zijn elektrische Porsche......


:shock: :shock: (of hij heeft 2 Porsches).

De Sportredactie kan zich mss toch maar beter met sport bezighouden :mrgreen:
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


19 apr 2022 8:29
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1044 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 42  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.