Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 23:14



Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Steenslag, overspuiten ja/nee? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Porsche 996 C2 2001, ex Porsche 993 1996, ex Porsche Boxster 1998
Vught
Bericht Re: Steenslag, overspuiten ja/nee?
Ik Zou zeker voor spuiten gaan hier in vught zit een hele goeie en niet te duur kleurverschil zou je niet krijgen mits je de kop spuit en dan eventueel de deuren uitspuiten dan heb je geen kleurverschil, oor de verkoop zou ik foto’s maken zodat je kan laten zien waarom hij is overgespoten, ik heb zelf dit weekend mijn.beide bumpers gedaan ivm steenslag en krassen niet door mijn toedoen, geen kleurverschil dus top gedaan
_________________________________________
Zonder moeite bereik je alleen wat de moeite niet waard is!!


15 jun 2020 20:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Zelfstandig ondernemer autoplaatwerker spuiter
Bericht Re: Steenslag, overspuiten ja/nee?
Als je gaat spuiten ga dan voor de juiste reparatie methode kaal maken . Bij 9 van 10 steenslag schade.s zit er al roest onder de lak.
_________________________________________
http://www.theovanrijn.nl/


19 jun 2020 16:30
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Civiel Technisch
Groningen
Bericht Re: Steenslag, overspuiten ja/nee?
Voor alle oplossingen zijn voor en tegens.
Grotere vlakken folie moet gesneden worden en regelmatig gaat het Stanley mesje ook in de lak. Daarom liever Xpel op maat bijvoorbeeld .

Ik heb ook net een 997 gekocht in de 1e lak ( lang naar gezocht ) en een voorbumper die forse steenslag heeft en de kofferdeksel ook. Unizwart .
De voorbumper wordt gespoten, de kofferdeksel met chipsaway systeem van protec gerepareerd .
Het resultaat is echt heel goed.
Om de reparatie nog minder zichtbaar te maken gaat alles in de xpel waardoor de kleine oneffenheden nog meer afvlakken.
Xpel plastic is gevoelig voor dode rottende muggen en vogelkak, en na een aantal jaar ga je toch verwering zien op de folie waardoor de glans wat minder wordt.
Daarom komt over de Xpel Glascoating waardoor de glans altijd aanwezig is, vuil er niet intrekt en heel makkelijk te wassen is.
Het is natuurlijk overdreven maar ik denk dat het zichzelf terug verdient in een paar jaar tijd en ondertussen heb je altijd een glimmende gladde auto waar je niet op hoeft te poetsen.
_________________________________________
997 Gt3 mk2
Kia E-niro


19 jun 2020 18:33
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.