Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 apr 2024 12:10



Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Delen van je hobby - ander laten rijden 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Delen van je hobby - ander laten rijden
Ik kreeg van Erwin ‘probleemloos” een oude kever en een VW ponton mee :scratch:
Leuk even Giethoorn in te gaan en door de mooie omgeving te toeren :drive:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


31 mei 2020 16:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Haarlem
Bericht Re: Delen van je hobby - ander laten rijden
Binnen t gezin is er weinig animo om in de 911 te rijden. Mijn vrouw pakt m wel als t niet anders kan. De oudste twee hebben hun rijbewijs gehaald maar daar is dan ook alles mee gezegd, het is veilig laten we het daarop houden...De jongste daarentegen heeft al een Porsche young drivers dag gedaan en gaat de 911 zeker stiekem pakken zodra hij zn papiertje heeft. En eerlijk gezegd hoop ik dat ook een beetje :mrgreen: :mrgreen:


31 mei 2020 16:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex Boxster 987 S, BMW Z4 Sdrive20i, Ford Mustang Mach-e
Bericht Re: Delen van je hobby - ander laten rijden
Mijn oudste zoon (20) mag af en toe de Boxster meenemen, hij rijdt hem netjes warm. En samen rijden we in de Alpen.
TOTMBO en jongste zoon hebben er geen behoefte aan.
Afbeelding


31 mei 2020 17:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: Delen van je hobby - ander laten rijden
meerdere keren zowel als met vakantie tripjes in het buitenland als wel dagtochtjes met meerdere enthousiastelingen van voertuig gewisseld. altijd wel wetende dat hij/zij ermee konden omgaan, het heeft veel ervaring en plezier gegeven met de uitwisselingen omdat men ervaren kon hoe een ander type Porsche zich gedroeg en wat de verschillen waren met zijn/haar Porsche. gedaan met zowel de 3.2, 993 en mijn 996 Turbo. als men elkaar vertrouwd (en dat deed ik) heb ik daar geen enkel probleem mee. ook een enkele keer met een groep gereden waarvan de organisator even niet beschikte over zijn eigen Porsche, hoe mooi is het dan om hem met mijn wagen zijn route te laten rijden en ik zat er heerlijk naast.
_________________________________________
Picasa album


01 jun 2020 8:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Delen van je hobby - ander laten rijden
Tsja Enguess, in de basis touche, maar ik was dus net verhuisd, ken hier niemand, en moest met haast (apk) nieuwe garage in de buurt vinden. Inmiddels hoorde ik van een buurjongen (nadat ik het bmw'ke al bij die garage had ge-apk-éd en opnieuw uitgelijnd), dat een maat van hem zijn vlotte auto daar had gebracht en terug kreeg met 70km meer op de teller, en dat er uit het dorp zelf eigenlijk niemand naar die garage ging. Dus mijn stemming was al niet opperbest, geen vertrouwen inderdaad (en ik heb slechts een klein wa verzekeringetje ... dus alles wat er gebeurd qua schade met de eigen auto is hangen )...
_________________________________________
'Life is what you make it!'


01 jun 2020 8:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S, VTX1800N Twente
Bericht Re: Delen van je hobby - ander laten rijden
Taxi Hans schreef:
als men elkaar vertrouwd (en dat deed ik) heb ik daar geen enkel probleem mee. ook een enkele keer met een groep gereden waarvan de organisator even niet beschikte over zijn eigen Porsche, hoe mooi is het dan om hem met mijn wagen zijn route te laten rijden en ik zat er heerlijk naast.


Dat was inderdaad enorm genieten Hans :drive: :D wat een power heeft die turbo. Ik heb er ook enorm van genoten.
Inderdaad een kwestie van vertrouwen zoals je schrijft.
_________________________________________
Don't drive faster than your angel can fly
- Twentse Arretjes Rit -
http://www.instagram.com/twentsearretjesrit


01 jun 2020 9:06
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.