Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 20:44



Antwoord op onderwerp  [ 85 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Macan icm. opgroeiende kinderen. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex-964 C2 997 C4S Macan
Hellevoetsluis
Bericht Re: Macan icm. opgroeiende kinderen.
And the story continues.....

Na een 5 serie, een X3 en zelfs een I4 te hebben overwogen is het toch een Macan geworden.

Het autobedrijf waar ik de laatste paar keer zaken mee had gedaan had een Macan 2.0 staan. Daar heb een keer in proefgereden en dat viel me echt niet tegen!

Natuurlijk heb je niet de “punch” van 3.0 maar evenzogoed nog aardig vlot. Vlot genoeg voor dagelijks gebruik. Kinderen even op de achterbank gepast en ook dat was prima. Rijbeleving was echt goed te noemen.
Wegligging echt prima. Was wel exemplaar met lucht vering. Voor mij de een goede combinatie.

Heb een zeer goed bod ontvangen op m’n BMW en we zijn op zoek gegaan naar een Macan die voldeed aan de juiste specs. Lucht vering/Panorama dak, de juiste stoelen etc.
Uiteindelijk gevonden en hij is op z’n weg hierheen.

Hoe een verhaal drie keer om in draaien.....


21 dec 2021 3:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Macan icm. opgroeiende kinderen.
Import uit Dld?
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


21 dec 2021 10:39
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Macan icm. opgroeiende kinderen.
Macan is gewoon top als Daily, goeie besluit :thumleft:

Oh, en de 2.0 rijd veel fijner dan de S met V6, die probeert voor mijn gevoel te veel een spotwagen te zijn en daardoor een auto met identiteitscrises. Als ik geen diesel had, ging ik ook voor de 2.0. :salut:
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


21 dec 2021 11:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex-964 C2 997 C4S Macan
Hellevoetsluis
Bericht Re: Macan icm. opgroeiende kinderen.
Idd, import uit Dl.

Diesel heb ik serieus overwogen en doorgerekend.
Ik zit net zo’n beetje rond het kantelpunt. Met huidige vrije val van diesels dan toch maar voor de benzine gegaan.
Zeker omdat we in mijn optiek nog lang niet van Corona af zijn en er dus een stuk minder ritjes naar de sneeuw zullen zijn.


21 dec 2021 17:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Macan icm. opgroeiende kinderen.
Gefeliciteerd met je Macan. Fijne auto kan ik uit ervaring (ex-GTS) zeggen.
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


21 dec 2021 21:49
Profiel
PorscheForum Rakker
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]
Twenthe
Bericht Re: Macan icm. opgroeiende kinderen.
Macan is een absolute top auto. De 2.0 is op zich prima maar van wat motortuning knapt ie echt op.


28 dec 2021 23:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex-964 C2 997 C4S Macan
Hellevoetsluis
Bericht Re: Macan icm. opgroeiende kinderen.
Dat wil ik ook zeker gaan doen.

Nog een goed adres?
Kijk nu naar JD tuning.


30 dec 2021 4:28
Profiel
PorscheForum Rakker
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]
Twenthe
Bericht Re: Macan icm. opgroeiende kinderen.
CJ schreef:
Dat wil ik ook zeker gaan doen.

Nog een goed adres?
Kijk nu naar JD tuning.



Daar heb ik het ook laten doen. De heren daar hebben er bijzonder veel aandacht aan gegeven. Ben er super tevreden over. Aanrader!


31 dec 2021 4:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Macan icm. opgroeiende kinderen.
CJ schreef:
Een cayenne is natuurlijk ook echt mooi, maar budget-technisch is een Macan aantrekkelijker. Daarbij vind ik die eigenlijk misschien wel mooier dan een cayenne. De vraag is echter of de beenruimte achterin echt te wensen over laat. Aangezien corona het lastig maakt eens te proberen de vraag hier of er ervaringsdeskundigen zijn. Dus een Macan als gezinsauto: wil dat een beetje?

Indien beenruimte de bezorgdheid is, zou ik toch voor de Cayenne gaan. Ik heb 2 grote kinderen en merk dat ze die beenruimte in een Cayenne echt nodig hebben. Eigenlijk is het al wat krap in een Cayenne (eerder reed ik met een GLE), dus een Macan zou voor ons gezin niet werken.


16 jan 2022 12:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2
Luzern
Bericht Re: Macan icm. opgroeiende kinderen.
Ik vind zowel de Macan als de Cayen - als om het even welke suf - lelijk (plomp), maar had desondanks een Macan om eens te kijken hoe dat is, juist ook vanwege de kinderen. We vonden het een erg fijne gezins- en reisauto. Rijdt geweldig, zeker voor zo'n grote auto. Kinderen ging prima, maar die waren toen 8 en 12 en dan is ruimte nog niet een punt.


17 jan 2022 23:14
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 85 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tritus


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.