Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 12:36



Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
'Service 611' Porsche onderhoud in Tilburg - ervaringen? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht 'Service 611' Porsche onderhoud in Tilburg - ervaringen?
Beste Porsche rijders,

Heeft iemand ervaring met het bedrijf 'Service 611' in Goirle, voor Porsche onderhoud?

Alvast bedankt voor de reacties.

Groeten,

Joris


16 feb 2021 17:50
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: 'Service 611' Porsche onderhoud in Tilburg - ervaringen?
Nog nooit van gehoord ..

Ze adverteren met regio Antwerpen en Turnhout … maar zitten (pas?) in Goirle - Nederland :roll:

Eindhoven, Den Bosch en Breda zijn echt niet verder weg vanaf Goirle :popcorn:

Eigenaar Igor Brokman z'n CV op LinkedIn :arrow:

  • Eigenaar Service 911
    Datums dienstverband dec. 2018 – heden
    Locatie Goirle, Nederland
  • ProCar-Tilburg (eigenaar)
    Datums dienstverband 2015 – nov. 2017
    Locatie Tilburg Area, Netherlands
  • Porsche Groep Zuid - Automonteur
    Datums dienstverband 2009 – 2015
    Locatie Eindhoven Area, Netherlands
  • Mercedes Ruttchen - Automonteur
    Datums dienstverband 2007 – 2009
    Locatie Tilburg Area, Netherlands
  • Volvo van Roosmalen - Automonteur
    Datums dienstverband 1999 – 2007
    Locatie Tilburg Area, Netherlands


2 jaar voor zichzelf bezig met Porsche en 6 jaar bij PCE … je kunt op z'n minst gaan proeven hoe de koffie smaakt :idea:


16 feb 2021 18:22
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: 'Service 611' Porsche onderhoud in Tilburg - ervaringen?
Ik ga er a.s. vrijdag heen voor een akk, dus ik kan daarna mijn indruk delen.
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


04 mei 2021 11:45
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: 'Service 611' Porsche onderhoud in Tilburg - ervaringen?
Ben er de afgelopen jaren paar keer geweest omdat vanuit Tilburg makkelijk te doen. Igor is een ervaren ex-Porsche (volgend mij Eindhoven) monteur. Goede ,eerlijke en duidelijke communicatie. Je wordt netjes geholpen en eerlijke prijzen. Succes.


04 mei 2021 21:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: 'Service 611' Porsche onderhoud in Tilburg - ervaringen?
Zoals aangegeven ben ik er nu 1x geweest, voor een aankoopkeuring. Dat is natuurlijk geen onderhoud en mijn ervaring is gebaseerd op slechts 1 bezoek.

De verkoper van de auto woonde op 15 autominuten van Serivce611, en de pijs voor een AKK was heel schappelijk, dus daarom voor hen gekozen.
Op voorhand heb ik contact gehad via e-mail (ik vermoed met de vrouw/vriendin van Igor; de eigenaar). Dat contact verliep vlot, vakkundig en vriendelijk. Dus een afspraak gemaakt.

De garage zit een beetje verstopt achter een tankstation, is niet heel groot, maar het ziet er fris, opgeruimd en netjes uit. Er staan diverse Porsches binnen (projecten en auto's van klanten). De ontvangst door Igor (eigenaar) was zeer vriendelijk en met hele goede koffie van verse bonen. Hij heeft toen ook wat verteld over zijn ervaring als Porschemonteur (idd bij PCE) en waarom hij voor zichzelf is begonnen.

We begonnen de aankoopkeuring met een gezamenlijke proefrit, waarbij Igor me precies vertelde waar hij allemaal op let tijdens het rijden en wat mogelijke aandachtspunten zijn die uit zo'n proefrit kunnen blijken (meeste zijn dingen die je ook zelf kunt testen, zoals naar 1 kant trekken bij stuur los of hard remmen, maar toch fijn dat een ervaren monteur even met je meerijdt). Daarna ging de auto aan de computer en werd de hele historie en evt. foutmeldingen uitgelezen. Ik mocht gewoon meekijken en Igor legde alles netjes uit.
Daarna ging de auto op de brug en werd de hele onderkant minitieus gecontroleerd, zowel visueel als manueel. Ook de carosserie en het interieur werden aan een grondige inspectie onderworpen. Zelfs de kleinste krasjes werden opgemerkt en aangewezen. Eigenlijk het enige wat hij niet gecontroleerd heeft, is het inwendige deel van de motor en transmissie.

Uit de keuring kwam eigenlijk alleen dat de achterbanden iets gecupt zijn, en het advies om bij de volgende bandenwissel ook alles te laten uitlijnen. Daarnaast waren de airco condensors iets aan het zweten (zwak punt bij de 981), maar die hoefden nog niet vervangen te worden. Kreeg wel keurig een prijsopgaaf wat het zou kosten, en de tip om de luchtinlaten af te schermen met gaas om dit probleem in te toekomst te voorkomen. Tot slot nog wat cosmetische zaken, zoals steenslag en wat parkeerschade op de velgen, maar dat was allemaal geen verrassing.

Al met al heb ik een heel positief gevoel gekregen bij Service611. Ik zou er zonder probleem mijn auto laten onderhouden, ware het niet dat Rennsport Breda bij mij op loopafstand zit.
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


20 mei 2021 16:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: 'Service 611' Porsche onderhoud in Tilburg - ervaringen?
Grappig; ging vroeger ook altijd te voet naar Lothar of terug. Was een kwartiertje lopen.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


20 mei 2021 16:45
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: disciple, m.b


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.