Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 13:29



Antwoord op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
(overwoog) Boxster 981 S - aparte kleurcombi - GEKOCHT - 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
roosendaal
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
Ik heb de chique kleur overigens later wel gewisseld voor wat pittiger blauw

75208


07 apr 2021 17:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 991.2 carrera S BMW i4 M50
Malden
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
Dit is wel heel toevallig. Heb op dit moment ook een boxster (geen S) op het oog met dezelfde kleurstelling! Auto staat in Duitsland en moet hem nog in het echt bewonderen. Op de foto's vond ik hem ook mooi, deze kleur schijnt echter slecht te vangen zijn op een foto. Dus wil dit eerst in het echt eens zelf beoordelen. Misschien is de kleur voor mij iets te chique voor een porsche boxter.


07 apr 2021 20:03
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
"iets te chique voor een porsche boxter."
dat denk ik ook

maar voor een Boxster :D


07 apr 2021 20:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
broer van een maatje van me had die kleur


kheb dr en dagje in mogen sturen kwas hlml van slag wat een fijne auto zeg


en de kleur vonk helm geweldig :cheers: deze had enkele cappuccino interieur 8) vonk ook super :thumleft:



Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


.
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


07 apr 2021 21:28
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
Cappuccino interieur icm met die lakkleur vind ik té. Zwart interieur zou mijn voorkeur hebben. Er staat er eentje op MP. Edit: staat er nog maar is al verkocht

https://link.marktplaats.nl/m1680082636
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


07 apr 2021 21:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
drknauf schreef:
broer van een maatje van me had die kleur

Afbeelding


Dat is NIET dezelfde kleur. (denk ik)
Deze is Macadamia, een heel andere kleur dan "Mahogany".
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


08 apr 2021 11:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
Wegens wijzigen van mijn email adres was het forum enige dagen voor mij geblokkeerd, want moest blijkbaar eerst geaccordeerd worden door een moderator, tot dat moment kon ik niet inloggen, vandaar een wat late reactie

bjft schreef:
Dus je gaat niet een auto kopen met een kleur die je heel mooi vindt en die je dus elke dag ziet, maar je gaat een auto kopen met een kleur die je niet aanstaat, maar waarvan je denkt dat ie later beter verhandelbaar is. Heel apart :scratch:

Die bruine vind ik trouwens wel heul chic.


Ik vind een aantal van de reacties een beetje ehh....apart, schijnbaar lezen mensen niet goed.

Die concluderen dat ik een kleur zou willen kopen die ik niet mooi vind omdat die beter verkoopbaar zou zijn in de toekomst.... :roll:
Terwijl ik precies het tegenovergestelde vraag: zou deze kleur die ik eigenlijk onverwacht apart (als in: best mooi) vind, nog een beetje in de markt liggen als ik t.z.t. wil verkopen.

Uiteraard is niemand helderziend, maar ook kleur is iets waar ik bij een prijsstelling wel rekening mee houd: ongeacht of ik mooi vind, een eventueel zeer incourante/ ongewilde kleur wil ik toch ook terug zien in de prijs. Ik denk bij een auto met emotie maar probeer altijd ook een beetje het verstand te gebruiken..
Iets wat sommige liefhebbers blijkbaar niet kunnen begrijpen, want in hun optiek koop je gewoon wat je wilt en wat het ooit weer opbrengt boeit niet.., ik denk daar toch wat genuanceerder over.

Inmiddels blijkt dat de Boxster waar ik mee proef reed, die mij ertoe verleidde ;-) (maar die ik wel wat kaal uitgerust vond en met zwart interieur wat ik minder vond) al verkocht is, dus (b)lijkt wel te verkopen.. :-)

Maar goed, alles is inmiddels gezegd, iedereen dank voor zijn bijdrage.

Het gaat mij trouwens om deze
Afbeelding Afbeelding

https://ibb.co/6X2b4sJ


08 apr 2021 15:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Verleden: Porsche Boxster S 987 2006 Porsche Cayman S 987 mk2 2009 Heden: Porsche Boxster 981 GTS 2015
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
Mooie auto met hele mooie opties, sportstoelen, sportdesign stuurwiel etc. Dat maakt de auto gewoon een perfecte combi.
En overal is een liefhebber voor te vinden, ik heb een grijze Boxster/ Zwarte boxster x2/ rode Cayman gehad en nu een racing yellow 981Boxster.
Waarbij de rode Cayman het snelste verkocht was. Je moet maar net een liefhebber vinden :drive:


09 apr 2021 13:33
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
Persoonlijk: macademia fantastisch, mahogany niet mijn smaak. Zou ik niet kopen. Maar wie betaalt bepaalt.

Geniet vooral van je zoektocht!!
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


10 apr 2021 8:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Boxster 981 2.7 Handbak
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
In dilemma van zoeken naar handbak heb ik bruine ook wel bekeken en overwogen zelfs (best chique, interieur zwart dan wel, want must have voor mij). Moet wel zeggen, kleur in showroom is een en uiteindelijk "echte" looks op de weg is ook nog wel een punt van aandacht (lichtinval etc), toch ook altijd weer iets anders (nuance, maar toch). Misschien alleen iets waar je je druk over kunt maken als je een (eerste) Porsche koopt ....(of is dit nu meer een specifiek boxster thema, dat kleur geneuzel :-):-))


10 apr 2021 11:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
In Duitsland staat er nog wel een paar exemplaren in ongeveer de specs die je op het oog hebt : zie hier

Ik vind het er toch wel mooi uitzien.
Afbeelding
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


10 apr 2021 12:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
Persoonlijk: mahogany fantastisch. Zou mijn keuze ook kunnen zijn.!Naast olijfgroen.
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


10 apr 2021 18:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Boxster 981 2.7 Handbak
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
Bij de NL Dealer staat er nog slechts een te koop nu, dus kleur is niet meer zo'n issue



als je bij de dealer wil kopen :mrgreen:


13 apr 2021 16:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
Autoke schreef:
Bij de NL Dealer staat er nog slechts een te koop nu, dus kleur is niet meer zo'n issue



als je bij de dealer wil kopen :mrgreen:


??

De kleur verandert echt met de lichtval

Hmm, foto's plaatsen lukt weer niet..


14 apr 2021 0:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
Hehe, plaatsen eindelijk gelukt..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hieronder een Boxster in zelfde kleur met andere lichtval, lijkt dan bijna een andere kleur, bij weinig licht wordt het dan weer bijna zwart.

Vind de 20" Carrera Classic wielen bij bovenstaande hem beter staan.

Afbeelding

Afbeelding


14 apr 2021 7:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
Mooie kleurencombi, niets mis mee. KKK!
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


14 apr 2021 7:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Boxster 981 2.7 Handbak
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
@Kweenie: gezien je vraagtekens -> Ik bedoelde , er staat op porsche.nl nog slechts een enkele boxster 981 te koop nu (GTS versie), maw weinig aanbod in het algemeen in NL bij Dealer (minder in elk geval), even afgezien van kleur (b.v mocht je willen kopen bij dealer) ..


14 apr 2021 12:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
Autoke schreef:
@Kweenie: gezien je vraagtekens -> Ik bedoelde , er staat op porsche.nl nog slechts een enkele boxster 981 te koop nu (GTS versie), maw weinig aanbod in het algemeen in NL bij Dealer (minder in elk geval), even afgezien van kleur (b.v mocht je willen kopen bij dealer) ..


@Smilies, ah, duidelijk..
Ik dacht dat je bedoelde dat er zo eentje op porsche.nl te koop stond, maar zag niks.. :roll: :wink:


16 apr 2021 10:57
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
Dan is ie verkocht, want er stond wel degelijk een auto bij een van de Porsche centers in die kleur. Is ook niet raar, het gaat echt heel erg hard momenteel met Boxsters, en helemaal met 981's.


16 apr 2021 12:09
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
Nun, die Kugel ist durch die Kirche .... :P

Op zijn Duits gezegd.. :wink:

Ik heb de Boxster S op afstand gekocht, incl grote beurt die iets vooruit getrokken is (moest eigenlijk in sept gebeuren), 111 punten check en en 2 jaar approved, dus ben ik dan als goed is voor de komende 2 jaar bezit klaar...

Staat vanaf de 30e klaar om op te halen bij Porsche Wurzburg.
Nu nog gaan bedenken hoe ik dat met de corona beperkingen ga regelen, want wil zelf ophalen, vermoedelijk met autotrailer die ik heb...
Als iemand daarvoor tips heeft met de huidige beperkingen, dan houd ik mij aanbevolen.

Ik ga er van uit dat een Porsche dealer alleen mooie goede auto's heeft staan, de slechtere doorstoot naar de vrije handel.
Dus maar hopen dat met het kopen bij de Porsche dealer onder toezegging dat de auto voor km stand en ouderdom (01/2014 76K Km) in zeer goede staat verkeert, ook blijkt dat de auto helemaal klopt.. zo niet, dan hebben we met ophalen over tijdje een probleem :evil:

Is voorzien van de wat mij betreft meest gewenste rijders opties, tw: PDK, Sportstuur met flippers, Pasm, Sportchrono, Power steering plus, Sportuitlaat, 20" Carrera classic wielen, Pdls, Park assistent v+a, 18v verstelbare Sportplus stoelen, Pcm met mobiele tel voorbereiding en navi, soundpackage Plus.
Helaas geen Bose , maar ja, je kan niet alles hebben...


Laatst bijgewerkt door Kweenie op 16 apr 2021 13:54, in totaal 1 keer bewerkt.



16 apr 2021 12:59
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
Mooi. Klinkt goed. Gauw foto's! En succes met de slapeloze nachten tot begin mei :shock: :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


16 apr 2021 13:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
gefeliciteerd met de aankoop :cheers:

Ik heb zelf mijn cabrio ook in Duitsland gehaald en zelf geïmporteerd. (Is genoeg over te vinden hier op het forum hoe dat het importeren makkelijkste gaat). Volgens mij moet je bij de grens een negatieve test kunnen laten zien. (meer op https://bmg.bund.de/covid19)
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


16 apr 2021 13:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
horn schreef:
Mooi. Klinkt goed. Gauw foto's! En succes met de slapeloze nachten tot begin mei :shock: :wink:


De bovenste 4 foto's in bericht hierboven 14 april 06:16 zijn van de betreffende auto


16 apr 2021 13:57
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
oke, die is het geworden. Duidelijk :salut:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


16 apr 2021 14:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Overweeg aanschaf Boxster 981 S, hoe ligt deze kleurcomb
outletvalve schreef:
gefeliciteerd met de aankoop :cheers:

Ik heb zelf mijn cabrio ook in Duitsland gehaald en zelf geïmporteerd. (Is genoeg over te vinden hier op het forum hoe dat het importeren makkelijkste gaat). Volgens mij moet je bij de grens een negatieve test kunnen laten zien. (meer op https://bmg.bund.de/covid19)


Het importeren en normaal gesproken ophalen uit buitenland is het punt niet, omdat ik meestal bijzondere en/of goed uitgevoerde auto's wil hebben en die vaak in buitenland staan, wordt dit inmiddels mijn 8e eigen import en 4e vanuit Duitsland.
Ik heb een eigen autotrailer waar normaal gesproken mijn circuit auto op staat.

Het probleem zit hem in de huidige Covid beperkingen, waarbij je eigenlijk alleen zakelijk mag reizen en overnachten in DE volgens mij momenteel helemaal niet kan, met trailer heb ik voor 1200 Km en koop afhandelen/opladen wel 2 dagen nodig.
Hoe ik dat zal kunnen aanpakken....


16 apr 2021 14:19
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.