Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 12:49



Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Wie heeft de kleinste kentekenplaat 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Wie heeft de kleinste kentekenplaat
205forever schreef:
misteralz schreef:
Ja, ik wiste de regels niet. Ik ben maar een paar jaar in Nederland, en ik dacht dat hij vergelijkbaar met andere landen was - of een gewoon plaat past niet, dan monteer een wie past wel. Ik had een Amerikaanse maat omdat ik een Amerikaanse voorbumper heeft. Dat was nooit in Schotland een probleem. Mijn klaag was dat die agent kon advies geven, maar het was zichtbaar dat hij wilde een boete uitgeven. Dus kreeg ik een halfuur luisteren naar hem, en straks ontvang ik ook een boete. En voor wat? Zeker niet iets dat onveilig of gevaarlijk was...


Dus je kunt wel een Porsche rijden maar als je voor een paar jaar hier illegaal rondrijd met
je buitenlandse kenteken effe de geldende regels opzoeken ben je te stom voor....
Geweldig van die expat-varkens met een klein piemeltje....


Oh get verrek.

Na een paar maanden heb ik mijn auto's hier registreerde. Ik wil echt integrieren. Jesus, ik ben hier op een Nederlandse forum, proberen zvm Nederlands te schrijven. Ja, soms maak ik fouten. Maar ik probeer het. Ik ben zeker geen expat.
Ik begreep iets verkeerd over een kentekenplaat en een varken gaf mij een store boete, het is normaal dat ik boos over dat was. Ik heb fouten gemaakt bij de RDW en belastingdienst ook, maar daar heb ik begrijp en een uitleg gekregen. Wij zijn alle mensen, maken wij alle fouten. Een beetje begrijp is niet te veel te vraag aan.


11 mei 2021 15:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Wie heeft de kleinste kentekenplaat
Dat je in het Nederlands post, vind ik op zichzelf zeer te waarderen. Maar sommige termen die je letterlijk vertaalt (zoals 'varken' voor agent) zijn wat minder gelukkig. Komt heel bot en arrogant over (ook al heb je t misschien niet zo bedoeld). En dat roept dan weer wat minder vriendelijke reacties op, zoals hierboven. Ook niet echt nodig.
Zie hier een lijst met Nederlandse alternatieven voor 'agent'. Varken zit er niet bij :mrgreen:
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


13 mei 2021 13:28
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Wie heeft de kleinste kentekenplaat
Een agent uitschelden voor varken omdat hij je een terechte boete geeft is respectloos. Hier. En in iedere taal.

Verder mooi dat je nederlandse bijdragen schrijft. :thumleft:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


13 mei 2021 15:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
'05 Porsche 997 Carrera S cab, '03 Supercharged BMW Z4 3.0i cab en de '14 gezinspukkel.
Op de boerderie (bij Den Bosch)
Bericht Re: Wie heeft de kleinste kentekenplaat
Hellraiser schreef:
Bij de 996 Turbo indertijd een Engelse kentekenplaathouder gemonteerd ipv het originele zwarte blokje met extra nummerplaathouder ...


Even een oud draadje nieuw leven inblazen: ziet er vele malen mooier uit dan de standaardbevestiging, maar hoe is de plaat vervolgens op de Engelse houder bevestigd? Achtergrond van de vraag is vooral of ik een nieuwe kentekenplaat nodig heb, omdat de huidige beschadigd is juist op de randjes (paar mm) die nu wegvallen in de houder die weer op het standaard blokje gaat. Als die randjes in de Engelse houder blootvallen, ga ik " even" achter een nieuwe plaat aan.

Dank weer!


03 okt 2023 19:59
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.