Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Nog STEEDS Targa :D

22 sep 2021 16:02

Goedemiddag dames en heren,

weer eens terug op dit forum gekeken, even teruggezocht wanneer ik mijn targa nou eigenlijk ook alweer gekocht heb. Is alweer ruim 5 jaar geleden. In de tussentijd een paar keer gedacht om hem te verkopen, (ik heb zelfs overwogen om een ander merk te gaan rijden :ass: ) maar kon het niet over mijn hart verkrijgen. Inmiddels in ieder geval al 60.000 km ervan genoten. :cool:

Hoe is het hier met de mensen? Nog veel veranderd in de tussentijd? Of zijn jullie nog steeds aan het bekvechten over waterkokers en is iedereen nog even eigenwijs?


Groetjes,

Toeter

Re: Nog STEEDS Targa :D

22 sep 2021 16:25

Hey Toeter,

je wil echt niet weten hoe eigenwijs ze zijn en hoe waterkokers gebrandmerkt worden om nog maar te zwijgen over de koplampen van de 996.

Welkom terug !!

Ginne.

Re: Nog STEEDS Targa :D

22 sep 2021 18:33

Toeterboy schreef:Of zijn jullie nog steeds aan het bekvechten over waterkokers en is iedereen nog even eigenwijs?


Welkom terug :thumleft:

We hebben een "topicje" gehad over Covid-19. Denk dat iedereen in dat topic pas eigenwijs was (ieder met zijn eigen reden :D ).
Of je er echt iets aan gemist hebt....
:mrgreen:

Re: Nog STEEDS Targa :D

22 sep 2021 18:38

5 jaar geleden waren er ook beduidend minder EV EVangelisten actief hier. :D

Re: Nog STEEDS Targa :D

22 sep 2021 21:37

Vijf jaar geleden dacht ik steeds dat ik nog even door moest sparen en dan wel een 993 kon kopen. Inmiddels ontdekt dat een echte race-Porsche een luchtgekoelde middenmotor heeft en daar al heel wat rally-, woon-werk en toerkilometers mee afgelegd. En passant nog eens twee uit Amerika gehaald maar ook weer verkocht.

Welkom terug!

Re: Nog STEEDS Targa :D

23 sep 2021 22:43

Nog steeds 964. Door omstandigheden ben ik vandaag samen met mijn 964 vanuit
het Bayerische Wald (grens Tjechie) naar Nederland gereden. Ongeveer 850 km.
Geen bijrijder, geen afleiding. Klinkt niet gezellig en was ook niet de planning, maar
bleek een therapeutische rit te zijn. Goed weer, niet te veel oponthoud, en genoeg
stukken waar er lekker doorgereden kon worden.

Ik rij er de laatste jaren te weinig in. Maar doe dat wel en dan kom je tot de conclusie
dat dit 30 jaar geleden de King of the Road was. Ik heb genoten van het luie koppel,
het rauwe vermogen boven 4000 t/min. en het sublieme gevoel in het rempedaal.
Genoeg uitdagers op de autobahn tegenwoordig, met veel meer als de 250 pk. die
een 964 levert, maar ze missen het karakter, het gevoel en de heerlijke roffel.
En : vandaag de 294.000 gepasseerd, zonder revisie. Zoek even een Ferrari met die
kilometerstand ...

Inmiddels ruim 10 jaar in mijn bezit en nog steeds verliefd. Wat een GEWELDIGE auto.

:res: En nu slapen.

Re: Nog STEEDS Targa :D

24 sep 2021 10:45

Nog steeds Targa…. al 18 en een half jaar.

Re: Nog STEEDS Targa :D

24 sep 2021 11:10

Oh, ik heb nog een tijdje te gaan met bijna 10 jaar in mijn bezet….coupe zonder schuifdak…. :mrgreen:

Overigens had ik eentje schuifdak willen hebben maar een goede te vinden was al moeilijk genoeg.

Re: Nog STEEDS Targa :D

24 sep 2021 21:39

Ook nog steeds 993 Targa, al 11 jaar. Volgende week taxatie, ben benieuwd. Nog nooit een auto zo lang gehad.

Re: Nog STEEDS Targa :D

24 sep 2021 22:59

Ik ook niet!

Re: Nog STEEDS Targa :D

25 sep 2021 8:02

Toeterboy schreef:Inmiddels in ieder geval al 60.000 km ervan genoten. :cool:

Hoe is het hier met de mensen? Nog veel veranderd in de tussentijd? Of zijn jullie nog steeds aan het bekvechten over waterkokers en is iedereen nog even eigenwijs?


Keurige kilometers gemaakt hoor in 5 jaar tijd! :thumleft: Hier nog steeds de 987 S.
Plaats een reactie