Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 14:44



Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Schoonmaken/onderhouden interieur 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Schoonmaken/onderhouden interieur
HaVrie schreef:
Ik gebruik veel spul van Meguiars, zie foto, in Portugal hele set van Autoglym. Van mijn schoenreparateur kocht ik ooit leerspul voor meubels ( geeft niet af ) Het beige nappaleer van mijn 760i was toen ik hem kocht 7 jaar geleden best droog ( bj 2006) maar ziet er nu nog steeds prachtig uit, ook bij mijn vorige 997 was zwart leer met veel cracks, maar werd er ook stuk mooier door, elke keer beetje bijsmeren. Vond net nog een site waar ze opstaan, enorme keuze in kleuren zo te zien, maar en zijn zoveel detailingproducten te koop tegenwoordig..
https://www.schoen-onderhoud.nl/content ... rhoud.html
AfbeeldingAfbeelding


Precies zulke tips en advies zoek ik :D Ik had altijd problemen om het leren interieur goed te onderhouden.
_________________________________________
Extra beveiliging voor je auto: Lees hier


25 okt 2021 18:58
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Schoonmaken/onderhouden interieur
Airhead schreef:
Ik zet 'm, donkerblauw leder uit 1986, voor de winter in Rapide, blank, ledervet. Verkrijgbaar voor weinig bij de paardentoko van je dochters. :wink:
Zuinig aanbrengen en paar dagen later goed met droge doek uitwrijven/overschot verwijderen, anders wordt het shiny/glimmend.
Heeft een aardige tijd (de hele winter?) nodig om fatsoenlijk in te trekken. Zou ik alleen bij gladde/gelakte donkere lederkleuren gebruiken.

Voor de daily met van dat matte leder, en in mijn geval Opabeige :mrgreen: , gebruik ik Gliptone Liquid Leather, Cleaner en Conditioner, dat trekt wat wat vlotter in.
Werkt wat subtieler dan dat Rapide en leder blijft makkelijker mat. En een weekendje intrekken is genoeg. :)
https://www.carclean.com/nl/gliptone-li ... r-kit.html


Deze methode ga ik uitproberen. Sowieso handige advies en tip. Ik heb altijd problemen gehad om mijn leder interieur goed te onderhouden. Ik gebruik de leer lotion van BMW om scheurtjes in het leder aan te pakken. Alleen ben ik niet tevreden met het resultaat.
_________________________________________
Kies voor een geschikt alarm: Klik hier


16 nov 2021 20:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Schoonmaken/onderhouden interieur
Ik gebruik mother leather tech set om mijn leder zetels te onderhouden. Is een crème product om leder te voeden , helaas is dit niet meer leverbaar
https://www.carclean.com/nl/mothers-wax ... e-kit.html


17 nov 2021 23:06
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: clemens, outletvalve, rene leclerc


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.