Pagina 1 van 1
Spotrepair
Geplaatst: 06 nov 2021 12:14
door Boxerbox
Forumleden,
Wie doet het beste Spotrepair ?
Ik heb een klein deukje met lakschade in mijn achterscherm maar wil niet het hele scherm spuiten.
Re: Spotrepair
Geplaatst: 06 nov 2021 12:33
door molen934
Ha die Jan, jammer dat je niet aangeeft waar je woont
Een beetje goed schadebedrijf kan dit super repareren.
Heb dit onlangs laten doen bij de DD bij Vermaire Autoschade in Haarlem.
Re: Spotrepair
Geplaatst: 27 nov 2021 15:59
door Boxerbox
Ah ok ,
Ik woon in Roermond

Re: Spotrepair
Geplaatst: 27 nov 2021 17:13
door molen934
Moet ik altijd aan Toon Hermans denken, “vingertje in de mond”

Re: Spotrepair
Geplaatst: 27 nov 2021 17:17
door 912
Boxerbox schreef:Ah ok ,
Ik woon in Roermond

Vrijwillig?
Re: Spotrepair
Geplaatst: 01 dec 2021 14:31
door Boxerbox
There are those who live in Roermond,and those who never been there
