Pagina 1 van 1

Spotrepair

Geplaatst: 06 nov 2021 12:14
door Boxerbox
Forumleden,
Wie doet het beste Spotrepair ?
Ik heb een klein deukje met lakschade in mijn achterscherm maar wil niet het hele scherm spuiten.

Re: Spotrepair

Geplaatst: 06 nov 2021 12:33
door molen934
Ha die Jan, jammer dat je niet aangeeft waar je woont :scratch:
Een beetje goed schadebedrijf kan dit super repareren.
Heb dit onlangs laten doen bij de DD bij Vermaire Autoschade in Haarlem.

Re: Spotrepair

Geplaatst: 27 nov 2021 15:59
door Boxerbox
Ah ok ,
Ik woon in Roermond :mrgreen:

Re: Spotrepair

Geplaatst: 27 nov 2021 17:13
door molen934
Moet ik altijd aan Toon Hermans denken, “vingertje in de mond” :mrgreen:

Re: Spotrepair

Geplaatst: 27 nov 2021 17:17
door 912
Boxerbox schreef:Ah ok ,
Ik woon in Roermond :mrgreen:


Vrijwillig?

Re: Spotrepair

Geplaatst: 01 dec 2021 14:31
door Boxerbox
There are those who live in Roermond,and those who never been there :res: