Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 10:11



Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Aanraders spuitwerk/polijsten/coating voor klassieke 911 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
3.2 Carrera, 1985
Bericht Aanraders spuitwerk/polijsten/coating voor klassieke 911
Goedendag,

Ik ben op zoek naar een goede vakman die het uiterlijk van mijn 911 uit 1985 mooi kan onderhouden. Denk hierbij aan spuitwerk, steenslagreparatie, polijsten, en eventuele (wax) coating ter bescherming.
Ook zou ik een nieuwe motorkap willen overspuiten naar zwart, waarbij de kleur en finish dus moet matchen. Mijn idee is om dit allemaal in één slag te doen bij één partij, dus voorkeur gaat uit naar een locatie die dat allemaal kan doen.

Heeft iemand ervaring en aanraders? Liefst regio randstad en omgeving, of Brabant.


20 nov 2021 14:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Aanraders spuitwerk/polijsten/coating voor klassieke 911
Welkom. Zelf hele goede ervaringen met Detailkoning in Hoofddorp (https://www.detailkoning.com/). Meerdere op het forum zijn er ook geweest. Patrick, de eigenaar, levert een one stop shop systeem, dus hij doet lakcorrecties, coatings, polijsten, interieur opknappen en heeft een netwerk voor spuiten lak en velgen. Zijn natuurlijk meer bedrijven, maar ik en meerdere met mij hebben hele goede ervaringen met bovenstaande. Oh, en hij is Porsche gek, hij heeft onder andere een mooie 928..:). Ik zou hem eens bellen en langsgaan, dan krijg je vanzelf het gevoel erbij. Succes!


20 nov 2021 14:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
3.2 Carrera, 1985
Bericht Re: Aanraders spuitwerk/polijsten/coating voor klassieke 911
Bedankt voor je reactie, Mark. Ik zag detailkoning inderdaad een paar keer voorbij komen in positief licht, ik zet hem op mijn lijstje.


20 nov 2021 15:16
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: J-v-h, MY00, quickstep, Sparkplug


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.