Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 15:25



Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Elferrooms 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
3.2 - '88. Schieffergrau met grijsgroen interieur. Schuifdak, geen airco en geen kat
Bericht Elferrooms
'Ga je nog naar die beurs in Duitsland, Rob?' vroeg mijn collega. Och, dat is waar ook helemaal vergeten. Waar was dat ook al weer... Karlsruhe. Poeh, da's een eind weg. Wordt in ieder geval een overnachting. Rijden, vliegen of trein? De laatste viel direct af, heb ik niet zo veel mee. Vliegen was niet gemakkelijk, dan zou ik op Stuttgart moeten vliegen en daar een auto huren om naar Karlsruhe te gaan. Hmmm...Stuttgart...zou ik daar misschien iets leuks kunnen huren?

Ik liep mijn garage in en zag daar iets leuks staat. Why not? Nou ja, drukte, slecht weer, parkeren, etc. Eerst maar even een hotel zoeken in de buurt van Karlsruhe. Niet in de stad zelf want daar is een umweltzone. Voor mijn DD moet ik dan een sticker aanvragen en mocht ik toch met de P willen dan krijg ik geen sticker. Booking maar erbij gepakt, ingegeven parkeren bij hotel en op kaartweergave gezet. Prijs zo rond de 100 euro per nacht. Ik keek iets boven Karlsruhe in het plaatsje Bruchsal (een Raststatte daar heeft dezelfde naam) en klik op een hotel met een prijs van iets boven de 100 euro...elferrooms....hè, wat?! Direct doorklikken natuurlijk naar http://www.elferrooms.de. Wauw! Direct geboekt. En direct besloten dat ik met de 3.2 zou gaan, weer of geen weer.

Op woensdag heengereden en het hotel zit op een industrieterrein. De eigenaar had (en heeft nog steeds maar niet meer actief) en Porsche garage en autohandel en racete ook met zijn auto's. Leuke kerel. Omdat hij stopte met racen en met onderhoud is daar een hotel neergezet waar de familie in actief is. En hij heeft nog een aardige voorraad 911's staan bij het hotel.
Verder een prima hotel (eigenlijk B&B al kun je 's-avonds wel wat laten brengen). En het leuke is natuurlijk dat je onder een hele grote poster met een 911 slaapt. Bij mij een 964 Carrera RS - van de hoteleigenaar. Je auto staat veilig, het hotel zit op een doodlopende weg op een industrieterrein.

Leuk voor een overnachting als je via Karlsruhe naar het zuiden rijdt.

En de 3.2? Super, geen enkele misslag. Ik moest onderweg paar denken aan het draadje van Enguess over de Ode aan de 3.2. Heb ik ook zo ervaren en ook veel leuke reacties ook onderweg. En op terugweg, rond 9 uur op de Oberhausen Straight, besloot ik toch maar een healthcheck te doen: 250 op de teller. Very healthy was het oordeel :salut:
_________________________________________
“ If you always do what you did; you will always get what you got – and even less” - Albert Einstein


05 jun 2022 16:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Elferrooms
Hee wat leuk, dank voor het delen, dat kan nog wel eens goed uitkomen.

Mooi spul hè, die 3.2-tjes :cool:


05 jun 2022 18:13
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.