Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 8:59



Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ] 
Wat zijn jullie ervaringen met PC Twente? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Wat zijn jullie ervaringen met PC Twente?
Goedendag,
ik had hier een tip gekregen dat ze in Twente meerdere onderdelen zouden hebben van het geen ik zoek.
3x gebeld en elke keer een aardige telefoniste gesproken, 2x liet ze een bericht achter bij de werkplaats om mij terug te bellen en 2x gebeurde het niet (nou ja kan gebeuren)
3e keer wel iemand gesproken en deze was ronduit niet behulpzaam of geïnteresseerd, was allemaal teveel moeite en hij zou mij nog wel een keer terugbellen of mailen. vervolgens werd de verbinding direct verbroken.

Ik ben er eigenlijk wel klaar mee, maar zo ga je toch niet met klanten om.


11 jan 2023 15:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S PDK
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
Ken natuurlijk het hele verhaal niet, als je 1 korte vraag had dan was het inderdaad wat mij betreft kortaf.
Als je meteen 6 vagen had (of erger, na antwoord op vraag 1 ineens met vraag 2 kwam, en daarna met vraag 3, etc.) dan zou ik ook liever een mail van je krijgen met welke informatie je allemaal wil hebben.

Meeste bedrijven waar ik heb gewerkt de afgelopen jaren hebben net genoeg mensen in dienst om te voldoen aan het werk wat er ligt, en willen niemand betalen om "in hun neus te zitten peuteren als ze even niks te doen hebben", waardoor mensen die al weinig tijd hebben helemaal geen tijd meer hebben mocht er ook nog eens een collega ziek worden of op vakantie zijn.
Dat gaat dan ook ten koste van de tijd die mensen voor je willen en (wellicht belangrijker) kunnen nemen.


11 jan 2023 16:30
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
Novastorm schreef:
Ken natuurlijk het hele verhaal niet, als je 1 korte vraag had dan was het inderdaad wat mij betreft kortaf.
Als je meteen 6 vagen had (of erger, na antwoord op vraag 1 ineens met vraag 2 kwam, en daarna met vraag 3, etc.) dan zou ik ook liever een mail van je krijgen met welke informatie je allemaal wil hebben.

Meeste bedrijven waar ik heb gewerkt de afgelopen jaren hebben net genoeg mensen in dienst om te voldoen aan het werk wat er ligt, en willen niemand betalen om "in hun neus te zitten peuteren als ze even niks te doen hebben", waardoor mensen die al weinig tijd hebben helemaal geen tijd meer hebben mocht er ook nog eens een collega ziek worden of op vakantie zijn.
Dat gaat dan ook ten koste van de tijd die mensen voor je willen en (wellicht belangrijker) kunnen nemen.



begrijp wat je zegt.
Ik vroeg alleen of ze een hardtop voor mijn auto hadden liggen en wat deze eventueel zou kosten.


11 jan 2023 17:01
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
Ja wat een vraag?! Dan kan je zo’n reactie wel verwachten!

Geintje, niet netjes natuurlijk. Maar om daar nou een topic voor te starten … :roll:

Je imago is je grootste amigo
Een reputatie komt te voet maar gaat te paard
Wijze chinees uit :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


11 jan 2023 17:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
Waarom ben je specifiek bij Twente uitgekomen (qua bellen)? Aangezien je uit het Gooi komt.
Hadden Leusden, Amsterdam (g)een beter antwoord?

Als het zo is gegaan, was er zelf niet bij, dan is het idd niet zo netjes. Maar zoals Horn ook al aangaf, ik zou hiervoor geen topic openen. Ik heb nog nooit een auto of onderdeel bij Twente gekocht. Maar ben er die keren dat ik er was prima ontvangen en ook regelmatig netjes telefonisch te woord gestaan.

Overigens zit het grootste/oudste classic center bij mijn weten nog altijd bij PCG. Dus misschien Heteren eens bellen. Of ook gewoon eens langsrijden. Dat laatste werkt imho altijd net even ietsjes beter.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


11 jan 2023 22:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
horn schreef:
Je imago is je grootste amigo
Een reputatie komt te voet maar gaat te paard
Wijze chinees uit :wink:


Je hebt het hier (ook) over forummers … ? :wink:

Zoals binnen een week na aanmelding op het porscheforum een topic openen over een “slechte ervaring” bij een Porsche dealer. Wat op zich kan maar in dit geval nou ook weer niet zo liev is.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


11 jan 2023 22:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Wilp-Achterhoek
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
Heb er een ordner gekocht op vrijdag om kwart over vijf. Ze hebben echt hun best gedane om hem te vinden. Werkplaats was al dicht. 10 minuten zoeken en bellen met een collega en daar was de map. Dus wel klantvriendelijk
_________________________________________
944
986S
944
981


11 jan 2023 22:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
Slotje maar.


11 jan 2023 23:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
Misschien liggen te hoge verwachtingen aan de basis van tegenvallende resultaten.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


11 jan 2023 23:52
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
Onderdelen kopen bij een dealer is ook best ongebruikelijk. Ja ze verkopen wel kleine grut, maar grote onderdelen verkopen is gewoon niet hun core business. Mijn ervaring is dat bijna geen magazijn van een dealership eenvoudig te bereiken is via de telefoon, via email wel.

MAAR

Je kunt beter met Alpo bellen, bij hun draait alles om onderdelen en ze zullen je daarom ook uitvoerig te woord staan, maar ook Alpo verkiest email omdat ze je aanvraag zodoende asynchroon kunnen verwerken as het te druk is in de winkel.
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


12 jan 2023 0:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
MarkS schreef:
Waarom ben je specifiek bij Twente uitgekomen ...
In een ander topic schreven ze dat Twente een paar kappen had liggen ;)

Maar ja, als Twente niet meewerkt dan ga je ergens anders naartoe. Kappen genoeg.
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


12 jan 2023 17:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
Ah, oké. Goeie tip dus. :mrgreen:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


12 jan 2023 17:50
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
Ik heb bij "twente" een akk gereserveerd. Belde zo rond 16:30 uur. Hebben alles geprobeerd en voor elkaar gekregen om het zsm te regelen. Kreeg zelfs al historische info over de auto. Prima service.


12 jan 2023 18:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
Ik heb vorig jaar daar een oliefilter voor mijn oude 3.2 gekocht. Vriendelijke mensen en lekker koffie gedronken tussen al die fraaie auto’s van 100k plus…..kom ik aan met filter van slechts 17,85…. :mrgreen:

Kortom, niks mis mee.
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


12 jan 2023 20:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
Persoonlijk heb ik geen vervelende ervaringen met Porsche Centrum Twente. Vriendelijke mensen, mooie showroom en toen ik om een nieuw remlampje vroeg kreeg ik er 2 voor nop mee.

Heb een nog iets beter gevoel bij Heteren. Vandaar dat ik toch iets verder rij voor mijn beurtjes aan de auto.

Vraag voor een hardtop bij DSP of Van Kessel.
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


12 jan 2023 21:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
Topic titel dan toch maar aanpassen naar “overwegend goede ervaringen met Porsche Centrum Twente” ?
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


12 jan 2023 21:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 Carrera S Coupe PDK
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
Ik had ooit een afspraak daar om mijn Boxster van 2006 uit te laten lezen en wat te laten aanpassen in piwis, en werd superleuk ontvangen met lekkere koffie, en daarna kreeg ik een uitgebreide rondleiding door het hele bedrijf. Veel mooie autos gezien met leuke verhalen erbij. Daarna mocht ik met de monteur meekijken. Die deed heel erg zijn best om me te helpen, maar helaas niet gelukt. Kon hij ook niets aan doen. Erg gastvrij.


12 jan 2023 23:13
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
MarkS schreef:
Waarom ben je specifiek bij Twente uitgekomen (qua bellen)? Aangezien je uit het Gooi komt.
Hadden Leusden, Amsterdam (g)een beter antwoord?

Als het zo is gegaan, was er zelf niet bij, dan is het idd niet zo netjes. Maar zoals Horn ook al aangaf, ik zou hiervoor geen topic openen. Ik heb nog nooit een auto of onderdeel bij Twente gekocht. Maar ben er die keren dat ik er was prima ontvangen en ook regelmatig netjes telefonisch te woord gestaan.

Overigens zit het grootste/oudste classic center bij mijn weten nog altijd bij PCG. Dus misschien Heteren eens bellen. Of ook gewoon eens langsrijden. Dat laatste werkt imho altijd net even ietsjes beter.



omdat iemand hier de tip gaf dat ze hier meerdere van op voorraad hebben/hadden


13 jan 2023 11:38
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
dank voor jullie terugkoppeling.
Zal wel gewoon pech hebben gehad.

Hoe kan ik het beste dit topic verwijderen?
Het is niet de bedoeling om door een persoonlijke slechte ervaring een bedrijf negatief in het daglicht te zetten.


13 jan 2023 11:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
Topic verwijderen is niet slim. Dan blijft google de tekst in zoekopdrachten laten zien.

Beter is om de titel van topic aan te passen
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


13 jan 2023 11:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
Je kan het eenvoudig aanpassen in het neutrale “Wat zijn jullie ervaringen met PC Twente?”
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


13 jan 2023 12:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
Lievelin schreef:
Hoe kan ik het beste dit topic verwijderen?.


Gewoon even een paar keer posten over Covid en regering en het wordt vanzelf gesloten :D
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


13 jan 2023 12:51
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
2.2VTEC schreef:
Je kan het eenvoudig aanpassen in het neutrale “Wat zijn jullie ervaringen met PC Twente?”

Done :salut:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


13 jan 2023 13:01
Profiel
PorscheForum Rakker
991 Carrera S - 2013 zwart/zwart 911 3.2 Carrera Cabrio 1989 Diverse alfa (incl. resto’s) een lancia en een bmw
Bussum
Bericht Re: Wat zijn jullie ervaringen met PC Twente?
Prima ervaringen mee. Toen ik nog een 997 had en alleen even kwam kijken en aangaf om niet in de markt te zijn. Werd me toch meteen aangeboden om eens met een 991 pdk te rijden. Verolgens reden we binnen 5 minuten met een oranje 991 gts de weg op. Prima klant gericht.


13 jan 2023 16:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Slechte ervaring Porsche Centrum Twente
Lievelin schreef:
dank voor jullie terugkoppeling.
Zal wel gewoon pech hebben gehad.

Hoe kan ik het beste dit topic verwijderen?
Het is niet de bedoeling om door een persoonlijke slechte ervaring een bedrijf negatief in het daglicht te zetten.


Netjes. :thumleft:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


13 jan 2023 19:10
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 25 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gizmo, Targa 1977


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.