Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 02 mei 2024 20:58



Antwoord op onderwerp  [ 169 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Kilometers (op een 991) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Kilometers (op een 991)
Off topic, er staat een Addams Family bij een opdrachtgever van me. Ik ben grand champion met 2,2 miljard ghehe Heb wel eens gezocht maar die kasten gaan wel tot 13K. Nog nooit één voor 7K gezien. Zal wel verkeerd kijken, net als met die Porsche haha

On topic, dat ik in het ooitje word genomen voor een paar k, omdat ze weten dat ik ‘em toch wil, is ook wat er in mijn achterhoofd speelt. Maarja, geen auto is ook niet veel haha


27 sep 2023 22:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Kilometers (op een 991)
Ik weet je exacte eisen/wensen even niet meer, maar bij Wolbert staat een mooie 991 C2 met handbak. Geen hele spannende uitvoering (black on black), maar daar is de prijs ook naar.

Edit: ow, wacht, ik zie dat deze al op pagina 1 werd getipt. Ik neem aan dat je hier al eens naar bent wezen kijken? Wolbert staat toch wel bekend als een betrouwbaar adres en na een AKK krijg je een goed beeld van de staat van de auto en of er hoge kosten te verwachten zijn.
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


28 sep 2023 9:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Kilometers (op een 991)
Jij zegt 'daar is de prijs ook naar', maar ik redeneer de andere kant op. Ik vind 'em veel te prijzig voor zo'n uitgekleed exemplaar. Ik wil een originele sportuitlaat en dat gaat me nog eens 3500 kosten, dus dan zit je al boven de 80K en die auto heeft verder echt niets te bieden om die prijs in mijn ogen te rechtvaardigen. Getuige het feit dat deze ook al echt lang te koop staat, ben ik niet de enige die zo denkt. Die C2 die net aan m'n neus voorbij ging voor 65K (die hebben wel geld laten liggen in mijn ogen) had tenminste een bomvol interieur in ook nog eens mijn favoriete kleur. En voor dat geld en interieur had ik concessies willen doen (dattie o.a. zwart was bijvoorbeeld, wat niet mijn eerste keus is). Dan staat er bij de optielijst 'sportuitlaat'; ik zie het knopje niet op de foto's hoor. Er staat ook sportstuur; ik kan mij vergissen, maar dat is geen sportstuur? Ik krijg kriebels van dat soort onzorgvuldigheden.


28 sep 2023 15:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Kilometers (op een 991)
Ja, je hebt een punt. Maar over die prijs valt dan best te onderhandelen lijkt me.
Overigens impliceren de 2x2 eindstukken wel een sportuitlaat (standaard is het 2x1 met van die ovale stortkokers, zie de andere 991 C2 die te koop staat bij Wolbert), maar inderdaad geen knopje in het interieur. Wellicht een aftermarket sportuitlaat?

Persoonlijk denk ik dat de prijs niet heel gek is. Die andere (Amerikaanse) die aan je neus voorbij ging was gewoon laag geprijsd, maar gezien de opmerkelijke "4"-achterkant ook wel verklaarbaar.

Anyways. Als je geen haast hebt, zoek lekker verder. Er komt vast wel weer iets voorbij. Ik zou ook niks kopen met twijfel. Daar krijg je geheid spijt van.
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


28 sep 2023 15:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Kilometers (op een 991)
HIER staat een TAF voor 7500 Euro. Ziet er eigenlijk best wel heel goed uit voor die prijs en met kleurendisplay en nieuwe topper erop.

Moet me tegenhouden of ik koop 'm zelf.
En ik heb er waarschijnlijk een 20-tal verkocht aan 1500 à 1800 Euro vroeger :pale:

Maar ja, ik loop tegen 't zelfde aan als waar jij tegenaan loopt denk ik: alles TE duur vinden (ondertussen zit ik weer bij de 991's)
Maar ook dat is een mes dat langs 2 kanten snijdt.
De markt dicteert.
In mijn geval: op Mobile staan er 3 handgeschakelde (991.2) onder de 100k. Dan kan ik klagen dat er niets te koop komt (zoals ik al veelvuldig deed), maar boven de 100k staan er veel meer. Dan kun je argumenteren dat dat veel geld is voor een auto van vijf, zes, zeven jaar oud, maar blijkbaar wordt het er aan gegeven (of wachten ze tot het eraan gegeven wordt) en is het enige dat ik kan doen: budget optrekken.
Of... niks kopen 8)
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


28 sep 2023 16:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Kilometers (op een 991)
Ja ik weet 't. Gelukkig heb ik alleen mezelf ermee. Alhoewel de mensen om me heen er wel gek van worden. Ze vragen al niet eens meer hoe m'n weekend was, want anders zijn ze bang weer een heel Porsche-zoek-verhaal te krijgen :mrgreen: Waarom zoek jij een .2 en niet een .1? Ik geloof dat er wat meer elektronische meuk op de .2 zit, wel meer koppel door de turbo's, maar qua geluid te wensen over laat?

Bedankt voor de link, ik heb er helaas geen ruimte voor thuis, maar een collega wel. Ik zal 'em effe doorsturen. Die dingen hebben best regelmatig onderhoud nodig. Simpele dingen kan ik nog wel zelf fixen, maar als het te technisch wordt dan heb ik een probleem. Doen de meeste mensen dat zelf of zijn er ook bedrijven die dat doen?


28 sep 2023 17:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Kilometers (op een 991)
UPP schreef:
Waarom zoek jij een .2 en niet een .1?


Je stelt die vraag aan iemand die ooit een 996 4S kocht omdat die "zo'n mooie reflector had tussen de achterlichten, zoals de 964", dat die ALLES had van een Turbo minus de turbo zelf, en dan ook 20pk meer dan een "gewone" 911... Dat wist ik niet. Die reflector... DAT was belangrijk! 8)

Waarom?
-Had reeds een 991 en als het erop aankomt heb ik dan toch altijd graag ne keer "iets anders". Enige uitzondering hierop was de 996 4S welke ik 2x gehad heb, en welke ik nog zou hebben hadden de jaarlijkse belastingen voor die krengen niet zo hoog geweest in BE.
-Nooit fan geweest van de knippers vooraan. Die zijn subtieler op de .2
-Ook al zijn 't details (de "3D" achterlichten bvb), als geheel vind ik de .2 er een pak jonger uitzien dan de .1
-Vanwege de turbomotoren fiscaal aantrekkelijker in BE, maar dat zou nu niet de dealbreaker geweest zijn

Soit, als de prijzen zo hoog blijven, of als je van die gasten hebt die nog liever doodvallen dan een paar k van hun prijs van bijna 100k te doen dan ga ik vroeg of laat misschien toch overstag voor een .1 hoor.
We zien wel wat de toekomst brengt.

Flippers dan.
Goch, ligt soms meer in panne dan wat anders, otoh, is't dikwijls een prul. Een draadje afgebroken, een slecht contact, stuff like that.
Niks om je zorgen over te maken. Er zijn ook techniekers die je kast (komen) repareren als het je petje te boven gaat.
Deftige adressen vind je in BE op flipperforum.be, en in NL bij de mannen van het NFV (Nederlandse FlipperVereniging).
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


28 sep 2023 21:17
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2
Bericht Re: Kilometers (op een 991)
Ik vind deze briljant, maar je moet er wel van houden :D

Afbeelding


28 sep 2023 21:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Kilometers (op een 991)
Afbeelding
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


28 sep 2023 21:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Kilometers (op een 991)
Ticcie schreef:
Ik vind deze briljant, maar je moet er wel van houden :D



Ik vind de classic sport geweldig met die ducktail, maar ik ben geen fan van een bij elkaar geraapt zooitje en daar komt bij; ik woon in centrum Amsterdam, zie genoeg pace kamertjes, hoef er niet in te rijden haha


28 sep 2023 22:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Kilometers (op een 991)
Had je niet even kunnen waarschuwen voor dat bloedrode interieur. Ik dacht even dat de deur van een ongestelde vagijn werd opengezet. :mrgreen:
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


29 sep 2023 9:27
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
996 GT2 - 991 Cabrio Project
Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen
Bericht Re: Kilometers (op een 991)
Niks mis mee toch? :lol:


29 sep 2023 10:08
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Kilometers (op een 991)
Citaat:
ik woon in centrum Amsterdam, zie genoeg pace kamertjes, hoef er niet in te rijden haha

dat zijn peeskamertjes. :mrgreen:
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


29 sep 2023 10:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Kilometers (op een 991)
Ah, een kenner haha


29 sep 2023 11:02
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Kilometers (op een 991)
Hellraiser schreef:
Niks mis mee toch? :lol:

Een echte schipper bevaart ook de rode zee inderdaad.
Dit topic gaat weer helemaal de verkeerde kant op
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


29 sep 2023 14:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: Kilometers (op een 991)
Een rood lederen interieur ça va nog, maar een rode cabriokap :P

Geintje Hellraiser :wink:
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


29 sep 2023 14:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
996 GT2 - 991 Cabrio Project
Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen
Bericht Re: Kilometers (op een 991)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


29 sep 2023 15:10
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 Carrera S coupe handbak
Bericht Re: Kilometers (op een 991)
Ticcie schreef:
... maar je moet er wel van houden :D


Inderdaad zeg! Pirelli's...brrrr, of bedoeld je iets anders? :mrgreen:
_________________________________________
https://www.instagram.com/997midnightblues/


02 okt 2023 10:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Kilometers (op een 991)
Porsche 991 aus 1. Hand 134.500 km, 62.900 €, Staat in Duitsland (een stuk onder Frankfurt)

Afbeelding

Of deze:

Porsche 991 Carrera Coupé Carrera

93.000 km, 69.990 € bij privé aanbieder in Stuttgart. Kun je gelijk het museum bekijken.

Afbeelding
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


05 okt 2023 10:38
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 169 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Belbeyl, Google [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.