Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Orienteren voor een Porsche Macan, graag tips.

17 jan 2024 18:24

Ik zie net dat er toch luchtvering op zit, mij lijkt het qua comfort wel erg prettig. Maar is de luchtvering storing/slijt gevoelig?

Re: Orienteren voor een Porsche Macan, graag tips.

18 jan 2024 9:33

Gisterochtend de Macan 2.0 opgehaald na grote beurt en extra nieuwe remschijven voor en blokken voor en achter, hele rem reparatie was bij een 3.0 30% duurder geweest omdat ze groter schijven voor en achter hebben. En dat is met alles zo 2 cilinders meer, luchtvering, tis allemaal net wat duurder in reparatie.
Niet dat ik het niet kan betalen, maar geeft het liever uit aan de 993

Re: Orienteren voor een Porsche Macan, graag tips.

20 jan 2024 14:43

Voor de transfercase of tussenbak van Macan en Cayenne is een service garantie coulance van toepassing. Het betreft het schokkerig rijden van de auto onder constant rijden. In de garantie termijn wordt dit vervangen maar ben je eroverheen dan ben je de sjaak want het kost je rap eur.2.600,= Belangrijk dus om hier bij de testrit goed op te letten en na te vragen of de tussenbak al is vervangen..

Re: Orienteren voor een Porsche Macan, graag tips.

20 jan 2024 15:09

Als transfercase erin zit ben je wel van schokken af

Re: Orienteren voor een Porsche Macan, graag tips.

21 jan 2024 10:38

SCR schreef:Voor de transfercase of tussenbak van Macan en Cayenne is een service garantie coulance van toepassing. Het betreft het schokkerig rijden van de auto onder constant rijden. In de garantie termijn wordt dit vervangen maar ben je eroverheen dan ben je de sjaak want het kost je rap eur.2.600,= Belangrijk dus om hier bij de testrit goed op te letten en na te vragen of de tussenbak al is vervangen..


Dat is wel een goeie om op te letten, na +/- hoeveel Km kreeg men daar last van, als ik nu voor een Macan ga kijken met zeg 75.000Km, tussenas niet vervangen maar rijdt niet schokkerig, kan je er dan vanuit gaan dat het dan ok is, of kan dit zich ook na zoveel Km toch nog voor doen?
Plaats een reactie