Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 02 mei 2025 13:38

Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
997 GT3 aftermarket uitlaatsysteem 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Huidig: geen :( Verkocht: 991.1 4S X51 PDK, 997.1 4S handbak, 996.1 C2 Cabriolet
Bericht 997 GT3 aftermarket uitlaatsysteem
Hi allen,

Ik ben op zoek naar een aftermarket uitlaat voor de 997.2 GT3. Ik orienteer me hoofdzakelijk op het vervangen van de einddemper door een centre bypass, omdat dit qua prijs / kwaliteit de beste optie lijkt. Nu zijn er ontzettend veel opties: (FVD, Cargraphic, SOUL, Sharkwerks, Fabspeed, AWE, RSS, GMG en ga zo maar door).
Ik was benieuwd of hier iemand op het forum een aftermarket uitlaat systeem onder de 997 GT3 heeft - mag van alles zijn! ik ben vooral benieuwd naar je ervaring!

Persoonlijk trekt de RSS centre bypass optie trekt mij momenteel het meest, omdat deze de toon wat 'hoger' lijkt te maken. Ik kan me voorstellen dat dit komt door het x-pipe design. Echter is deze niet meer leverbaar. De enige andere leverancier met een Xpipe design is cargraphic. Het mooiste zou zijn als er iemand hier rond rijdt met een cargraphic xpipe centre bypass :).

Dank.

04 apr 2025 10:05
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: 997 GT3 aftermarket uitlaatsysteem
Dag stak, had op de mijne net voor ik hem verkocht side delete muffler van FVD in combinatie met sportcats. https://www.fvd.net/de-de/BES99709060SK ... 8-40l.html
Zeer mooi geluid en nog beschaafd met kleppen dicht, eens open waanzinnig. groetjes en proficiat met volgens mij de beste gt3 die er is. Thierry

06 apr 2025 11:27
Profiel
PorscheForum Rookie
Mocht je interesse hebben heb nog set velgen met cup 2 banden in nieuwstaat voor gt3. Slechts paar honderd kilometer gereden.
https://www.fvd.net/de-de/FVD364121963Z ... -gold.html

06 apr 2025 11:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Huidig: geen :( Verkocht: 991.1 4S X51 PDK, 997.1 4S handbak, 996.1 C2 Cabriolet
Dank Thierry!

Ik heb toevallig bij jouw auto gekeken bij van Beurden - helaas kon ik niet een rondje rijden, dus ik heb het geluid niet gehoord in de cabine tijdens cruisen. Het was wel bijzonder luid met de kleppen open... klonk fantastisch

In hoeverre had jij een brom in de auto tijdens het rijden op de snelweg? Ben benieuwd!

Ik heb geen interesse in een setje velgen. Bedankt!

07 apr 2025 10:03
Profiel
PorscheForum Rakker
997.1 Carrera S coupe handbak
Je zou evt. ook eens bij de gt3 club kunnen informeren.

07 apr 2025 11:34
Profiel
PorscheForum Rookie
stak schreef:
Dank Thierry!

Ik heb toevallig bij jouw auto gekeken bij van Beurden - helaas kon ik niet een rondje rijden, dus ik heb het geluid niet gehoord in de cabine tijdens cruisen. Het was wel bijzonder luid met de kleppen open... klonk fantastisch

In hoeverre had jij een brom in de auto tijdens het rijden op de snelweg? Ben benieuwd!

Ik heb geen interesse in een setje velgen. Bedankt!

Dag Stak, drone/ brom valt mee (is natuurlijk voor ieder anders) heb er niet zoveel met gereden na plaatsing maar voordeel is dat je de kleppen nog altijd kan dichtzetten. gr Thierry

07 apr 2025 17:51
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ]