Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
29 jan 2026 15:55
Is er iemand bekend met Parts-Wise? Bestaat dit bedrijf nog wel?
Ben gisterochtend heengegaan, volgens de site geopend. Kom aan om
11.15 en de deur is dicht. Sticker op de deur: Deur dicht? Bel 06...
"Dit nummer is niet bereikbaar" Nummer van de site dan maar: 088...
Voicemail. Mail gestuurd maar kreeg direct een automatisch antwoord
terug waar niets in stond.
29 jan 2026 16:54
Misschien is er iets gebeurd, maar ik heb hele goede ervaringen met ze. Meerdere keren wat besteld, en ze hebben me ook erg goed geholpen met vragen over compatibiliteit van onderdelen.
29 jan 2026 18:02
Twee weken terug schreef er nog iemand een goede review i.v.m. garantie bij Parts Wise
Péter Nagy die twee weken terug op Google schreef:I can definitely recommend Parts Wise to others. I experienced very correct and fast shipping and service. I also had a warranty issue, which they handled smoothly and professionally.
Bel anders morgen dat 06 nummer nog eens -
niet bereikbaar kan verschillende redenenen hebben, zoals geen bereik, lege telefoon-accu, etc.
29 jan 2026 20:14
Volgens mij niets aan de hand hoor. Ik heb recent veel spullen bij Nick besteld en steeds kwam er iets wat ik nog nodig had bij. Gisteren (28-1) hem nog gesproken en heeft hij een onderdeel toegevoegd aan de bestelling.
Afgelopen week nog twee pakketjes van hem ontvangen.
29 jan 2026 21:48
Ik heb recent ook meermaals telefonisch contact met ze gezocht, 0,0 reactie. Daarna per email en daarop keurig binnen een paar uur antwoord op mn vragen
30 jan 2026 14:50
Archiebald schreef:Ik heb recent ook meermaals telefonisch contact met ze gezocht, 0,0 reactie. Daarna per email en daarop keurig binnen een paar uur antwoord op mn vragen
Welk email adres heb je toen gebruikt?
Info@parts-wise.com? Dit is wat ik teruggestuurd kreeg: Parts-Wise via du2pr03cu002.outbound.protection.outlook.com