Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 apr 2024 3:38



Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Alarmsysteem 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
:@: Nicolò: Dat zouden wij wel willen weten hè? :wink: Nieuwsgierige aagjes allemaal hier!

:@: EriC4C: Niet automatisch, maar het biedt je wellicht (IMO) een grotere kans op een zeer correcte afwikkeling ipv bij de prijsvechters, want het moet uiteindelijk toch uit de lengte of breedte komen (zie afwikkeling bij ER!).


17 okt 2005 16:29
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
EriC4C schreef:
[Met de acceptatie van het taxatierapport had je bij het inleveren ervan ook geen problemen, maar ..... :!: :wink:


= andere auto + andere verzekeringsmaatschappij DUS andere zaak.

Acceptatie nu zwart op wit qua alarmsysteem. Dit betreft mijn vertrouwde maatschappij (waar ik al 2 auto's verzekerd heb) welke echter NIET tegen taxatiewaarde verzekerd. Maar first things first. Hij IS nu verzekerd, waardoor ik rustig op zoek kan naar een verzekering tegen taxatiewaarde (deze premie is ook VEEL te duur).


17 okt 2005 17:48
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
ER schreef:
= andere auto + andere verzekeringsmaatschappij DUS andere zaak.

OK. ;)

Rob Herfst schreef:
:@: EriC4C: Niet automatisch, maar het biedt je wellicht (IMO) een grotere kans op een zeer correcte afwikkeling ipv bij de prijsvechters, want het moet uiteindelijk toch uit de lengte of breedte komen (zie afwikkeling bij ER!).

Is bij jou alles zo zwartwit :arrow: CB t.o.v. prijsvechters :?: :roll:
Uiteraard is e.e.a. afhankelijk van de tussenpersoon, maar een goede tussenpersoon heeft zelfs meerwaarde :arrow: kan meer bereiken bij een verz.mij. dan een consument, zoals bij CB noodzakelijk is. Als de premie dan ook nog gunstiger is, ondanks deze extra dienstverlening ...... :!: :idea: :wink:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


18 okt 2005 11:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
EriC4C schreef:
Is bij jou alles zo zwartwit :arrow: CB t.o.v. prijsvechters :?: :roll:
Uiteraard is e.e.a. afhankelijk van de tussenpersoon, maar een goede tussenpersoon heeft zelfs meerwaarde :arrow: kan meer bereiken bij een verz.mij. dan een consument, zoals bij CB noodzakelijk is. Als de premie dan ook nog gunstiger is, ondanks deze extra dienstverlening ...... :!: :idea: :wink:

Nee, hoor Eric don't worrie niet alles is zo zwartwit :wink:
:arrow: Maakt de discussie echter vaak wel wat levendiger! 8) :lol: :wink:

Als consument kan je overigens echt wel een boel bereiken bij CB (spreek uit eigen ervaring!).

Rob-die-zelfs-"gratis" :wink: -Carros-ontvangt-van-CB 8) :wink:


18 okt 2005 12:50
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Als consument kan je overigens echt wel een boel bereiken bij CB (spreek uit eigen ervaring!).

Rob-die-zelfs-"gratis" :wink: -Carros-ontvangt-van-CB 8) :wink:

Ja, en Multisafe kon voor ERwin niets bereiken bij Turien :arrow: je hebt helemaal gelijk ..... :roll: of toch niet? :wink:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


18 okt 2005 13:51
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.