Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 3:51



Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ] 
Nieuwe 911 vanaf nog geen 20.000 euro? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht Nieuwe 911 vanaf nog geen 20.000 euro?
Word eigenaar van een nieuwe 911 voor nog geen 20.000 euro! Tenminste, als je 'm wilt delen met wat anderen. :shock: Voor dit bedrag participeer je voor 1/6e in de P. Deze participatie geeft je dus recht op het gebruik van de P gedurende 2 maanden per jaar.

Van de website http://www.droomauto.nu:

Via het Deel-eigendom Systeem van Fractionals wordt een splinternieuwe auto aangeschaft door meerdere personen en onderverdeeld in 6 delen oftewel 6 participaties. Met de aankoop van 1 participatie wordt u officieel voor 1/6 eigenaar en rijdt u elk jaar 2 aparte maanden in uw eigen droomauto. Met 2 participaties bent u voor 1/3 eigenaar en geniet u elk jaargetijde een volle maand; met 3 participaties is de auto voor de helft uw eigendom en staat hij om de maand ter beschikking !

Gemiddeld zijn er 4 eigenaren per auto en het gebruik vindt plaats volgens een jaarlijks wisselend roulatiesysteem. Aangezien het Deeleigendom Systeem geen huur- of lease systeem is wordt én blijft u daadwerkelijk deel-eigenaar; jaar in jaar uit blijft de droomauto voor een zesde, een derde of de helft uw bezit ! Maar als u wenst kunt u uw deel-eigendom ook weer verkopen.

U kunt deeleigenaar worden van één van de volgende 4 droomauto's: een mooie Renault Megane Cabrio, een stijlvolle Audi TT Cabrio, een stoere Landrover terreinwagen of een supersnelle Porsche 911 !


Afbeelding

Oh oh oh, wat worden dat (financiële) debacles! Pfff....wie daaraan gaat beginnen.... :bang:



PS: ben helemaal geen expert, dus kan het mis hebben, maar op de foto staat toch een S?


17 okt 2005 13:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Zuid-Limburg(B)
Bericht 
bestaat ook in België in een andere vorm

www.sportwagens.be

en klik op 'Puntensysteem' .....
_________________________________________
LuKe's force.....it is a 718 Boxster S ! (ex-944S2 ex-987 Boxster S)


17 okt 2005 13:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
Geen woord over een beheerskostenvergoeding voor de organisatie gedurende de 6-jarige looptijd en bij aanvang steekt de organisatie de dealerkorting plus 1% over de cataloguswaarde in zijn of haar zak. Het mag natuurlijk allemaal wat kosten, maar met de opbrengsten voor die organisatie lijkt het wel goed te ziten!?
_________________________________________
Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!


17 okt 2005 13:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
nu de timeshare bungalows niet meer te slijten zijn gaan we dit doen, wat een onzin :roll:
_________________________________________
Got coffee?


17 okt 2005 13:57
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Koop voor die 20.000euro een mooie 3.2 en je hebt een Porsche 911 HELEMAAL voor jezelf!!!!! :lol:
Ik zou nooit aan zo'n co-eigenaarschap ding beginnen. Twee kennissen van me hebben samen een Alfa spider gekocht en hebben steeds ruzie over wie wanneer mag rijden :twisted: Ik zou dr gek van worden. Niet kunnen rijden wanneer jij dat wilt.
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


17 okt 2005 14:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
BJ964 schreef:
Koop voor die 20.000euro een mooie 3.2 en je hebt een Porsche 911 HELEMAAL voor jezelf!!!!! :lol:
Ik zou nooit aan zo'n co-eigenaarschap ding beginnen. Twee kennissen van me hebben samen een Alfa spider gekocht en hebben steeds ruzie over wie wanneer mag rijden :twisted: Ik zou dr gek van worden. Niet kunnen rijden wanneer jij dat wilt.


Dat is te vermeiden door goede degelijke afspraken op voorhand te maken (en deze schriftelijk vast te leggen voor het geval van discussie) .
Is daar blijkbaar niet gebeurd als ze er steeds ruzie over hebben :roll: :twisted:
Ik zou het zeker niet doen voor een normale dagelijkse wagen , maar bvb voor een circuitwagen .....
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


17 okt 2005 14:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Hoop het van harte niet, maar als er schade gereden wordt (ook al zijn er vooraf afspraken gemaakt)....


17 okt 2005 15:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
ben ik blij dat ik 6/6 eigenaar ben van mijn wagen,

of was het nu 8/ 8 :?:

kga het es vlug opzoeken :D


17 okt 2005 19:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
F@RGO schreef:
ben ik blij dat ik 6/6 eigenaar ben van mijn wagen,

of was het nu 8/ 8 :?:

kga het es vlug opzoeken :D

Als je de teller en de noemer van die breuken door eenzelfde getal kunt delen en dan na deling op 1/1 uitkomt, ben je hoogstwaarschijnlijk (eventueel samen met echtgenote o.i.d.) volledig eigenaar van de Porsche. :wink:
_________________________________________
Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!


17 okt 2005 20:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Wat me blijft verbazen is dat er altijd weer mensen zijn te vinden die voor dergelijke constructies gaan. Onbegrijpelijk.

Of helemaal of niet. En als de behoefte om in een 911 te rijden onbedaarlijk hoog word dan kan je er altijd nog een huren. Voor 20K kun je geloof ik ook best een aardig tijdje huren.


17 okt 2005 20:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
IDD helemaal of niet,houd persoonlijk niet van dat half gedoe :roll: :roll:


En het is zoals hierboven vermeld,dat er toch telkens weer mensen gevonden worden voor dergelijke constructie's tja leuk voor een fiat panda of voor dat green wheels gedoe maar toch niet voor een porker :!: :?: :!:
_________________________________________
Life is short,ride hard !!!

http://www.degeusmakelaars.com


17 okt 2005 20:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
Nicolò schreef:
F@RGO schreef:
ben ik blij dat ik 6/6 eigenaar ben van mijn wagen,

of was het nu 8/ 8 :?:

kga het es vlug opzoeken :D

Als je de teller en de noemer van die breuken door eenzelfde getal kunt delen en dan na deling op 1/1 uitkomt, ben je hoogstwaarschijnlijk (eventueel samen met echtgenote o.i.d.) volledig eigenaar van de Porsche. :wink:

wow, ,net even mijn accountant gebeld ,
en die is wel volledig akkoord met u :lol: :lol: (we zijn goe bezig)


17 okt 2005 20:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
welke gek doet er nou aan zo'n idee mee :roll:
_________________________________________
duitse laagvlieger


18 okt 2005 0:00
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
en dan ook nog met onbekenden. Als iedereen ervoor verantwoordelijk is, is dat hetzelfde als dat niemand verantwoordelijk is.
De ene laat zijn kind en vrienden erin rijden, de ander rookt er een pakje per dag in weg, de derde is een onbenul en rost met 6000 toeren 's ochtends de straat uit.
En als je je deel wil verkopen wil niemand het ineens hebben.

Heb me wel ingeschreven voor die Megane Cabrio - dat vind ik wel een mooie wagen... :twisted: :lol: :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


18 okt 2005 0:04
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
horn schreef:
Heb me wel ingeschreven voor die Megane Cabrio - dat vind ik wel een mooie wagen... :twisted: :lol: :wink:


Jij mag wel 'time-sharen' in mijn wagenpark :wink: heb je de keus uit twee mooie cabrio's 8)

Ik moet alleen nog even bedenken hoeveel een timesharing deel je gaat kosten :twisted: :wink:


18 okt 2005 0:09
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Voor dik 100k mag je die van mij ook "sharen"... :lol:
_________________________________________
Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...


18 okt 2005 0:14
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 16 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.