Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 17:55



Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuwe spel : GT Legends 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht Nieuwe spel : GT Legends
Ik ken het niet, maar het lijkt me zo realistisch als je die screenshots bekijkt. Enkele voorbeelden : je kan rijden op Zolder en Francorchamps :

Hier is link met screenshots :
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=203405&page=16
_________________________________________
Air or water, Porsches are COOL.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be


03 nov 2005 1:26
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Hmmm, alleen voor PC en niet voor PS2 :evil:

Ik zie idd alleen maar lovende kritieken, en ook dat je uiteindelijk met een 906 mag racen. 8)
Jammer hoor, want ik heb GT4 bijna uitgespeeld...
_________________________________________
Just don't lift mid-turn.


03 nov 2005 10:54
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht 
ja ziet er super uit

jammer dat het niet voor de ps2 is

robert
_________________________________________
remmen is angst


03 nov 2005 10:57
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Jammer hé. Lijkt me nog realistischer dan GT4.
Je kan als het ware plaats nemen achter het stuur en je ziet het dashboard. Mis ik bij GT4.

Gisteravond nog GT4 gespeeld, op de Ring gereden. Is toch niet eenvoudig om het volledig te memoriseren, maar het begint te komen. Zit nu rond de 7min11sec met die DTM Opel.

Gr,
Rufie
_________________________________________
Air or water, Porsches are COOL.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be


03 nov 2005 11:00
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
rufie schreef:
Jammer hé. Lijkt me nog realistischer dan GT4.
Je kan als het ware plaats nemen achter het stuur en je ziet het dashboard. Mis ik bij GT4.

Gisteravond nog GT4 gespeeld, op de Ring gereden. Is toch niet eenvoudig om het volledig te memoriseren, maar het begint te komen. Zit nu rond de 7min11sec met die DTM Opel.

Gr,
Rufie


Ik heb m'n record op 6.53 staan, alleen weet ik niet meer of dat met de Minolta R89 of de GT40 Race car was.

@Rufie: heb jij de 'extreme events' al vrijgespeeld?
_________________________________________
Just don't lift mid-turn.


03 nov 2005 11:06
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Citaat:
@Rufie: heb jij de 'extreme events' al vrijgespeeld?


Nog niet, heb die licenses, behalve de laatste reeks moet ik nog de Bentley en rondje Ring afwerken.
_________________________________________
Air or water, Porsches are COOL.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be


03 nov 2005 11:13
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht 
Speel nu Live for Speed met MOMO stuur. Vooral multiplayer erg leuk.


03 nov 2005 11:22
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
rufie schreef:
Nog niet, heb die licenses, behalve de laatste reeks moet ik nog de Bentley en rondje Ring afwerken.


Cool. Ongelooflijk verslavend spel is dat. Ik kan me er alleen nog niet toe zetten om de 24 uur races van Le Mans en Nurburgring te rijden...
Die tijd besteed ik toch echt liever in m'n eigen 'yellow bird' :wink:

porscheware schreef:
Speel nu Live for Speed met MOMO stuur. Vooral multiplayer erg leuk.

Dat ken ik niet. Is dat ook op de PS2?
_________________________________________
Just don't lift mid-turn.


03 nov 2005 11:24
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Haha, je eigen yellowbird. Ik hoop dat ie beter rijdt dan die RUF van GT4, want die vind ik toch beneden peil. In realiteit gaat die 350km/u, maar in het spel haal ik dat toch niet.
_________________________________________
Air or water, Porsches are COOL.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be


03 nov 2005 11:31
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233
Limburg
Bericht 
Gt legends ziet er erg goed uit! maar tot nu toe ben ik erg tevreden met GT4, rij eigenlijk alleen maar op de Nordschleife snelste tijd tot nu toe net boven de 6 min met de bmw le mans racer. Met een viper of een dtm auto is het wel leuker rijden je kunt er mooiere lijnen mee rijden.


03 nov 2005 12:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
rufie schreef:
Ik hoop dat ie beter rijdt dan die RUF van GT4, want die vind ik toch beneden peil. In realiteit gaat die 350km/u, maar in het spel haal ik dat toch niet.


350? :shock:
Mijn 'Yellow Bird' rijdt misschien wel lekkerder, maar de top zit meer rond de 190.... en geloof me: da's in een 2.4T echt hard zat... :sick:
_________________________________________
Just don't lift mid-turn.


03 nov 2005 13:12
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Zuid Limburg
Bericht 
Ik heb de GTlegends demo gespeeld, ik speel hem dagelijks met een Logitech driving force pro stuur (met pc drivers) en een joystick als koppeling :)
Heel erg realistisch! wel supermoeilijk

ik heb ook HEEEEL erg veel GT4 (en 3) gespeeld maar dat is niets in vergelijking met GtLegends. De game staat in ieder geval op mijn kerst verlanglijstje :) (In GTlegends zit ook een Porsche Turbo :D ik meen een 930 of 935)

Ik heb bijvoorbeeld 3 uur moeten oefenen wilde ik de wagen op de baan houden in het demo cirquit. In Gt3/4 (en andere racegames) lukt dit vrijwel meteen! en tel er nog eens de dubbele tijd bij op wil je een goede tijd neer kunnen zetten.

De demo speel ik op Professional omdat de lagere niveau's stuurhulp en dergelijke hebben, dit hadden de wagens in de 70er jaren ook niet dus ik nu ook niet ;), het enige probleem is dat de tegenstander dan echt TE goed is, maar ik heb gelezen dat je in de uiteindelijke game (dus niet de demo) de tegenstanders op lager te zetten is, met alle hulp uit.
_________________________________________
Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |


03 nov 2005 14:13
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
De afbeeldingen zien er prachtig uit.
Ik kijk grag toe als iemand van die autospellen rijdt.
Zelf kan ik het helaas niet en speel ze dan ook niet graag.
Jump en Run spellen in de aard van Jack & Daxter en Ratchet & Clank (de 3 deze week uitgespeeld. Ik had daar een intensieve week voor nodig.Vandaar de weinige posts hier) zijn meer mijn ding. Door velen onderschat en ingeschat als kinderspelletjes , maar probeer ze maar eens :?
Och , zo heeft ieder zijn ding hé :wink:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


03 nov 2005 14:32
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
911-en-spelletjes-lover schreef:
....Door velen onderschat en ingeschat als kinderspelletjes , maar probeer ze maar eens :?
Och , zo heeft ieder zijn ding hé :wink:


Ach Koen, je bent niet de enige. Er wordt door met name collega's wel eens lacherig over gedaan, maar ik beleef daar gewoon lol aan. Net als aan m'n auto...

Wel 'n leuke reactie: m'n neefje van 12 was laatst op bezoek en vertelde me dat ie nou al 2 weken bij NFS niet verder kwam. Toen we later bij hem thuis waren begon ie er weer over en heb ik dat even voor 'm geregeld...
Man, ik was meteen helemaal de held! 8)
_________________________________________
Just don't lift mid-turn.


03 nov 2005 15:24
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
997S
Belgische kust
Bericht 
Waaraan moet je PC voldoen om zo'n spel grafisch aan te kunnen ? Zit hier met een PC uit 2001 ! (P III 1 Ghz)


03 nov 2005 16:01
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht PC
:shock: P3 :D dat is een te oude comp. voor de grafische games van tegenwoordig.

Ik zelf; maar ja ben ook een fanatieke gamer. Ik denk dat je minimaal moet hebben in een PC een processor van AMD 3400 of een Intel P4 3400. Maar daarnaast is een goede video kaart net zo belangrijk, denk aan een ATI XT 850, of NVidia 7800.

Geheugen 1024.

Dan kan je de games redelijk vol uit zetten en voldoende frames per seconde halen. :wink:


03 nov 2005 17:59
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht 
Ben blij dat ik niet de enige ben die nog weleens een spelletje doet :lol:
In m'n omgeving kijken ze me een beetje vreemd aan als ik met m'n stuurtje achter de computer zit, vervolgens vragen ze of ze het eens mogen proberen.

En inderdaad, doe jezelf een plezier met een snelle processor en een goede grafische kaart. Op een hoge resolutie en veel detail is zo'n spel levensecht.


03 nov 2005 18:10
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
R.M.Boosten schreef:
De demo speel ik op Professional omdat de lagere niveau's stuurhulp en dergelijke hebben, dit hadden de wagens in de 70er jaren ook niet dus ik nu ook niet ;), het enige probleem is dat de tegenstander dan echt TE goed is, maar ik heb gelezen dat je in de uiteindelijke game (dus niet de demo) de tegenstanders op lager te zetten is, met alle hulp uit.


Je kunt op lagere niveaus de hulpmiddelen ook uitzetten. Heb ik ook gedaan, maar op Semi pro ben ik de concurrentie al te snel af dus dat wordt binnenkort toch naar pro :D

Gizmo schreef:
Ik denk dat je minimaal moet hebben in een PC een processor van AMD 3400 of een Intel P4 3400. Maar daarnaast is een goede video kaart net zo belangrijk, denk aan een ATI XT 850, of NVidia 7800.

Geheugen 1024.

Valt heel erg mee. Ik speel het op een AMD XP 1700+ met 512 RAM en een Nvidia Geforce FX 6600 (GPU wel 50% overgecklocked, kon makkelijk) en het draait als een tiet. Alle details vrijwel max behalve de schaduwen, resolutie 1024x768 32 bits en een framerate die gemiddeld dik boven de 60 fps zit.


03 nov 2005 18:33
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht Games
:D Ach iedereen die bij mij langskomt kijkt raar als zij het stuurtje zien liggen op het bureau en bij mijn vriendin de studie boeken :wink: .

Ik heb eigenlijk altijd gegamed en zal dat waarschijnlijk ook doen. Ik denk ook vaak onbekend maakt onbemind.


03 nov 2005 18:38
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht 
Jort schreef:
R.M.Boosten schreef:
De demo speel ik op Professional omdat de lagere niveau's stuurhulp en dergelijke hebben, dit hadden de wagens in de 70er jaren ook niet dus ik nu ook niet ;), het enige probleem is dat de tegenstander dan echt TE goed is, maar ik heb gelezen dat je in de uiteindelijke game (dus niet de demo) de tegenstanders op lager te zetten is, met alle hulp uit.


Je kunt op lagere niveaus de hulpmiddelen ook uitzetten. Heb ik ook gedaan, maar op Semi pro ben ik de concurrentie al te snel af dus dat wordt binnenkort toch naar pro :D

Gizmo schreef:
Ik denk dat je minimaal moet hebben in een PC een processor van AMD 3400 of een Intel P4 3400. Maar daarnaast is een goede video kaart net zo belangrijk, denk aan een ATI XT 850, of NVidia 7800.

Geheugen 1024.

Valt heel erg mee. Ik speel het op een AMD XP 1700+ met 512 RAM en een Nvidia Geforce FX 6600 (GPU wel 50% overgecklocked, kon makkelijk) en het draait als een tiet. Alles vrijwel max behalve de schaduwen resolutie 1024x768 32 bits en een framerate die dik boven de 60 fps zit.


Tja, maar een Xp1700 / FX6600 is snel!
Is wel wat anders dan een PIII 1 Ghz. waar waarschijnlijk ook een verouderde grafische kaart inzit.


03 nov 2005 18:38
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
Inderdaad, de minimum systeem eisen zijn Pentium III 1,3 Ghz, 512 MB RAM en een 64 MB videokaart en ik denk dat het dan nog steeds niet echt draait.


03 nov 2005 18:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht 
Speel op een 2e pc met een Xp 1800 (overklokt tot 2200 Mhz)
en zwaar overklokte Geforce2 video. Spellen zijn met hoog detail niet vooruit te branden. :(


03 nov 2005 18:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
997S
Belgische kust
Bericht 
Tja, mijn PC dient vooral voor gebruik van Word en voor internet/e-mail, vandaar dat ik niet echt aan een update toe ben. Zoals het nu draait, kan ik er nog wel enkele jaren mee.

Dan kan ik wellicht beter een PS2 aanschaffen, moet wel wat geven op mijn flatscreen TV van 107 cm, of is dat te groot om een goed beeld te hebben ?


03 nov 2005 19:09
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Zuid Limburg
Bericht 
Jort, hoe kan dat dan in de demo?
_________________________________________
Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |


03 nov 2005 19:36
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
Grafische kaart is het belangrijkste. Voor €120 heb je een Geforce FX 6600 die je dus zo 50% kunt overklokken zonder stabiliteitsproblemen 8)


03 nov 2005 19:46
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.