Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 9:12



Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Hoe betrouwbaar is een lasergun. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
leest allemaal heel aardig maar er staat dus nergens dat je staande MOET worden gehouden, alleen maar dat je allerlei gecompliceerde wegen kunt bewandelen om zodoende te proberen een gerede twijfel te zaaien...
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


05 nov 2005 0:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
Proces verbaal is onder ambtseed opgemaakt ern derhalve volledig waar. Al keken ze de andere kant op, het is onomstotelijk. De enige manier om niet te dokken is bezwaar aantekenen. Maar dan moet het al ongelijke behandeling zijn, wil je kans maken.

Wel enkele tips: je zag dat de lasergun helemaal niet op jou gericht was en er een auto met dezelfde kleur voor je reed. Je bent je immers bewust van het belang van de juiste snelheid.
Keuringsrapport lasergun opvragen.
Be-ediging van ambtenaar laten nakijken (vaak verkeerd)
Hoe kan meneer agent bij zo'n snelheid het kenteken juist opschrijven? Geen merkteken op de voorkant dus wat voor type auto of naderhand wat zitten opzoeken wat erop lijkt?
Met een Porsche MOET je wel vlot rijden.
Je vrouw had eisprong.
Het pedaal hing vast.

En nog meer shit waar je geen kans mee maakt.

Gewoon betalen want je reed te hard. Is jammer, je zult er van balen maar ja, je was fout en ze hebben je. Je kunt je ermee troosten dat het allemaal sukkels zijn die bij hun wijf onder de plak zitten en zich voortdurend afrukken op de originele bonnetjes.
Hebben zij ook een fijne middag gehad.

Succes en een tip: goed om je heen kijken in de toekomst of gewoon braaf blijven. Koop een 924, dan heb je niet zo heel erg veel keus. Doe als ik. Ik woon bij Valkenburg dus van hard rijden komt niks...
_________________________________________
Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…


05 nov 2005 1:03
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Marcel schreef:
leest allemaal heel aardig maar er staat dus nergens dat je staande MOET worden gehouden, alleen maar dat je allerlei gecompliceerde wegen kunt bewandelen om zodoende te proberen een gerede twijfel te zaaien...


Ik las eerder dat je 'in principe' staande dient te worden gehouden, als echter een zwaarwegende reden is om dat niet te doen, dient dat door de dienstdoende ambtenaren in het pv vermeld te worden (verkeersveiligheid etc). Maar idd, het MOET dus niet.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


05 nov 2005 7:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Hoe betrouwbaar is een lasergun.
Nicolò schreef:
Waarom zou je niet eerst in bezwaar komen?


Omdat dat gewoon niet kan. Er staat administratief beroep open. Dat lijkt allemaal wel op elkaar overigens.

Ik heb de ontstane discussie kort gezien en mijn advies voor de TS: laat je voorlichten door iemand die weet waarover hij spreekt. Want hier is sprake van het leggen van dwarsverbanden die je niet zomaar mag leggen.

Het arrest is gewezen, daarvan ben ik zeker. Je kan in beroep dan ook het beste stellen dat je ter plekke nimmer bent geweest. De HR had bij laseren nl. het bezwaar dat het kenteken noteren van een auto die langs rijdt te veel risico op fouten met zich draagt. Vandaar dus staandehouding, ook al omdat bij laseren staandehouding in beginsel altijd mogelijk is bij deze vorm van controle.

Heel anders is het flitsen omdat daar een foto wordt gegenereerd en deze vorm zich, aldus de HR in het verleden, wel uitstekend leent om velen op de bon te slingeren.

Ik weet niet of de heer mr. Van Dijk nog bij flitsservice betrokken is, maar die zou het waarschijnlijk wel weten. Anders pm mij even, ik heb nog het emailadres liggen van een jurist die zich bezig houdt met deze zaken en het antwoord zo weet (Clemens Meerts uit Baexem: ik zou zeggen googlen en je weet waarschijnlijk weer wie het is).

Ik raad de TS dus met klem aan om zich goed te laten informeren: 35 km/u in de bebouwde kom is nl. geen mulderfeit!


05 nov 2005 18:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Citaat:
35 km/u in de bebouwde kom is nl. geen mulderfeit!


Maar een strafblad. Welkom in de wereld van de "criminelen". Maar troost je, er zijn er nog veel meer "criminelen" hier :wink: :wink: .
_________________________________________
911 turbo, the boosted beast.

mhaschreurs.hyves.nl


05 nov 2005 18:21
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
thijzer schreef:
Ik woon bij Valkenburg dus van hard rijden komt niks...

Nou, dat valt wel mee.


05 nov 2005 18:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Erger dan waar wij wonen kan het toch niet zijn? Steekwoorden: Randstad, Amsterdam, A10, veel flitspalen, trajectcontrole... :cry:

Afbeelding


05 nov 2005 19:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht 
nou idd het moet niet gekker worden hoor, daar moet ik twee keer per dag langs met de p.(eerst reed ik daar gewoon lekker door maar nu niet, 85 max)
en dan laat op de avond nog in de file voor de coentunnel.
_________________________________________
remmen is angst


05 nov 2005 19:49
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Hoe betrouwbaar is een lasergun.
Devils son schreef:
Anders pm mij even, ik heb nog het emailadres liggen van een jurist die zich bezig houdt met deze zaken en het antwoord zo weet (Clemens Meerts uit Baexem: ik zou zeggen googlen en je weet waarschijnlijk weer wie het is).

Of gewoon even de zoekfunctie op dit uiterst informatieve medium gebruiken :arrow: resultaat. :salut:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


05 nov 2005 21:11
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
MS964 schreef:
Erger dan waar wij wonen kan het toch niet zijn? Steekwoorden: Randstad, Amsterdam, A10, veel flitspalen, trajectcontrole... :cry:

Afbeelding


Niet alleen rampstad Amsterdam ... ook rond Rotjeknor is het schering en inslag ... zelfs 's avonds op een lege weg staan die @#$%^& dingen aan :evil:
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


05 nov 2005 21:31
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Ach het milieu vaart er wel bij :D


05 nov 2005 21:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
michael schreef:
Maar een strafblad. Welkom in de wereld van de "criminelen". Maar troost je, er zijn er nog veel meer "criminelen" hier :wink: :wink: .


*meldt zich* :oops:


05 nov 2005 22:30
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.