Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 apr 2024 13:06



Antwoord op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Gran Turismo 4 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
De ontknoping nadert........... :mrgreen: :lol: :wink:


08 jan 2006 12:40
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Bericht 
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

.............
_________________________________________
ieder zijn meug!


08 jan 2006 12:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
En de competitie is voorbij! De strijd is gestreden. En nu wachten we allemaal nerveus af of Racebeus inderdaad de kampioen is of dat Rob Herfst de overwinning voor zich heeft opgeeist :lol:
Ik ben benieuwd!
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


08 jan 2006 13:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Oké heren!

Op het laatste moment zijn er toch nog een paar kleine wijzigingen geweest……. :shock:

Tot mijn verbazing is bijna iedereen nog “even” bezig geweest op de RING, waardoor de snelste tijd nog iets scherper is gesteld! :evil:

Het is nu zondag 8 januari 2006 (12.00 uur) geweest en bij deze roep ik RACEBEUS uit als officiële winnaar van onze “eigen cup”!
Van harte gefeliciteerd!!!!! :ba:
(voor de overall stand, zal Lieuwe nog wel een ranglijst presenteren!) :wink:

Er zullen wel een paar uurtjes in zijn gaan zitten, Racebeus....... :lol: !

Dank voor deze eerste spannende GT4 competitie!
Ik heb mij iig erg vermaakt, de laatste weken!

Leuk om te zien, dat de club steeds groter werd!! 8)
:idea: Het lijkt erop als of er behoefte is aan een nieuwe challenge, toch (revenge?????)…………???
Ik denk dat het handig is om hier uit te kristalliseren, hoe, wat, wie, waarom, hoeveel en als dat gelukt is ff een nieuw draadje starten!

Mijn voorstel:
Challenge II met:
- 3 circuits (waarbij de Lieuwetechniek geen voordeel heeft :wink: )
- GT4 mode
- een Ruf/Porsche (die wij dus dankzij deze MODE, beter kunnen afstellen!)
- einddatum: 30-03-2006 (zodat er ook nog iets overblijft van een soort van sociaal leven!)

Ik hoor/lees het wel!

Rob


08 jan 2006 13:05
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Lijkt me een goed idee Rob: 3 circuits in GT mode met EEN Ruf (moet je zelf maar kiezen welke :wink: ) of toch maar met allemaal dezelfde auto... Zullen we drie compleet andere circuits doen? Ik ga vanmiddag eens denken over welke drie circuits leuk zijn om op te rijden en waar vangrails meepakken niet werkt 8)
@Racebeus: GEFELICITEERD en :res: Wat ga jij hard! iedere keer als ik dacht dat het sneller kon, kwam jij weer met een snellere tijd en kon ik weer aan de bak :lol:
Ook aan de overige coureurs: dank voor deze leuke competitie, waar we zeker mee verder zullen gaan in een nieuw op te zetten draadje!
Untill we meet again :!:
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


08 jan 2006 13:15
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Bericht 
YES :!:
Poe hee, zijn al die uren niet voor niets :lol:
Medecoureurs dank voor de inspiratie, zonder jullie had ik mijzelf natuurlijk nooit kunnen overtreffen.
Speciaal @ BJ964, de volgende Cup ga jij ook met een stuurtje rijden? kan ik mij misschien wel stukrijden op jouw tijden 8)

Rob, enorm bedankt voor jou enthousiasmerende berichtgeving en dagelijkse updates, ga graag zo door!!!

En ja, als we verder gaan racen doe ik weer mee :twisted:
_________________________________________
ieder zijn meug!


08 jan 2006 13:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Mijn voorstel voor de nieuwe cup:

1.Suzuka, Infineon Raceway Sportscar Course en Laguna Seca. Drie technische circuits waar we ons op stuk kunnen bijten.
2. Gaan we weer met de Ruf RGT rijden? Ook al is dit een Porscheforum, je mist wel erg leuke andere auto's (DTM toerwagens etc). We kunnen ook een PK limiet instellen om vervolgens zelf je auto te kiezen :roll:

@Racebeus: Ik denk niet dat er bij de volgende cup al een Playseat bij me op de kamer staat, maar who knows :wink: Voorlopig ga ik verder met mn controller.
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


08 jan 2006 14:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Deze drie circuits, kan ik mij idd wel in vinden!
1. Suzuka
2. Infineon Raceway Sportscar Course
3. Laguna Seca

De auto moet naar mijn mening voorlopig nog wel ff een Ruf/Porsche blijven, we zitten per slot van rekening op een PF! :wink:
Desnoods ( :mrgreen: GRAPJE!!!! :wink: ) nemen wij deze keer de Boxster! :wink:

Even afwachten, waar de rest nog mee komt, maar het ziet er naar uit dat wij vanaf komende week weer een nieuwe uitdaging hebben! :ba:

Sorry, Racebeus.........kan je niet heel lang genieten van je overwinning!!
Ik denk namelijk dat er een paar mensen zijn, die jou in de komende Challenge graag willen verslaan, met je gammele rempedaal! :wink:

Rob


08 jan 2006 14:57
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
In dat geval rijden we gewoon weer met de RGT! Die auto kent iedereen. Die Boxster vind ik persoonlijk helemaal niks om mee te rijden. Maar laten we inderdaad even afwachten wat de rest vindt!
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


08 jan 2006 15:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera model 1989
Den Haag
Bericht 
Kan helaas nie meedoen..................heb nie voldoende punten om een Porsche te kunnen aanschaffen in GT mode :cry: :cry:

Peter-zijn er geen cracks??-3.2
_________________________________________
""It's just pure Porsche-ografie"
Jeremy Clarkson


08 jan 2006 15:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Peter 3.2 schreef:
Kan helaas nie meedoen..................heb nie voldoende punten om een Porsche te kunnen aanschaffen in GT mode :cry: :cry:

Peter-zijn er geen cracks??-3.2

Dan moeten wij, denk ik gewoon nog een keertje gaan voor de Arcade mode!!

Als dit probleem al bij Peter speelt, dan zijn er waarschijnlijk meerdere (2000 gtv, marcos.....???)

Arcade dus?


08 jan 2006 15:41
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Wat mij betreft is dat oke. We kunnen ook een rookie league maken :wink: Die racen dan in de Arcade mode, terwijl de gefortuneerden onder ons in de GT mode rijden. Maar dat geeft weer extra gedoe, dus we rijden weer in de Arcade mode :!:
Mochten er andere (betere) ideeen zijn, dan horen we het wel.
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


08 jan 2006 15:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996/2001
Axel
Bericht 
Totaal
1. Racebeus ------- 33'54.712
2. BJ964 ---------- 33'56.629
3. Patrick -------- 34'26.617
4. Lieuwe Bakker -- 34'34.376
5. Rob Herfst ----- 35'03.944
6. Peter 3.2 ----- 35'25.264

Met veel plezier :D en passie :P heb ik de afgelopen weken achter de PS2 gezeten. Eigenlijk was ik al een tijdje vergeten dat gamen zo leuk kon zijn. Pure genot was er op Apricot Hill(500+ rondjes???) en GV Speedway, frustratie op de Ring(500+ crashes???).
Gisteravond laat bijv. nog even wat rondetijden aanscherpen. 3 uur later met kramp in rechterbeen :shock: het strijdtoneel verlaten.

Racebeus:: gefeliciteerd , je was een maatje te groot voor meesten, alhoewel BJ je wel heel dicht op de hielen zat.

Rob:: bedankt voor je fantatische inzet...echt top! :cheers: ....zonder jou was dit leuk initiatief niet van de grond gekomen.

Laten we deze week de tijd nemen om een goed vervolg op te zetten, hier zitten we tenslotte 3 maanden aan vast! 3 circuits lijkt me idd een prima idee :idea: edoch ik pleit voor iets meer variatie in materiaalkeuze, bijv. door limiet te stellen aan max. pk/kg. :roll:
Nieuwkomers krijgen een ietwat gunstiger verhouding.

Dit voegt imo een broodnodig nieuwe dimensie toe, immers, nu was het wel erg moeilijk om op Apricot Hill nr.1 te komen:: je hebt een perfecte ronde nodig en enig fortuin om de ander 0.1 s voor te blijven.

Wat denken jullie?


09 jan 2006 2:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233
Limburg
Bericht 
Leuk filmpje van de ring waar goed het realisme van GT4 kunt zien: http://video.google.com/videoplay?docid ... urburgring


12 jan 2006 21:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Heel indrukwekkend filmpje.
Alleen is er iets vreselijk mis met de snelheidsaanduiding naar mijn mening :?
Op het lange rechte stuk maar een top van 161 (ook kilometerteller in de helft maar maximale toeren in de vijfde) :?: :?: :?:
Al reken je de snelheid om naar mijl is het nog te traag om het circuit in deze tijd af te leggen :?
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


12 jan 2006 21:36
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Om maar weer wat leven in de competitie te blazen: ik doe hier twee voorstellen, waaruit een keuze gemaakt kan worden. We gaan dan stemmen en de optie met de meeste stemmen word het.
De overeenkomst tussen de twee opties is de drie circuits waarop gereden gaat worden (Suzuka, Laguna Seca en Infineon Sportscar Course). Verder stel ik voor om de tijden een keer per week (bv zondag)bij Rob Herfst in te leveren.
En dan nu de opties voor de auto's:

1) Ruf RGT Arcade Mode
2) PK limiet van 500PK. Eigen zijn auto kiezen in de Arcade Mode.

Ik weet dat we hier op het Porsche forum zitten, maar zoals ik al eerder zei, er zijn zoveel andere (leukere) auto's om mee te rijden!

Heren coureurs, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en ik hoop dat jullie een keuze kunnen maken. Mocht iemand een nog briljanter idee hebben, gooi het in de groep :!:
Ik hoor het wel!
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


13 jan 2006 19:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Zie het nieuwe draadje over GT4. De nieuwe challenge is begonnen en ik wens iedereen veel succes :!:
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


14 jan 2006 13:20
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 242 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cazzo Super Veloce


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.