Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 apr 2024 20:24



Antwoord op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Gevaarlijk wellicht, maar toch:is een Boxster S een porsche? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
MY01 BoxsterS
Bericht 
Uitspraak zal ik onthouden ! Mogelijk heb je gelijk en moet je een 911 laten groeien / moet je er aan wennen. Kan ik me heel goed voorstellen.

En idd er missen nog auto's. Niet 1 maar 2, nl.:
- Porsche 996 gt3 clubsport (rs is ook goed...)
- BMW (z3) M-coupe

;-)


Mark.


05 dec 2005 8:41
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
robbie965 schreef:
bmw e30 m3 :o

toevallig ook een aparte uitvoering :?:

Nog origineel bedoel je :?: 8)
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


06 dec 2005 15:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4
Breda
Bericht 
Ik heb deze week in een 996 cabrio gereden (250km op en neer naar Maastrich): rijdt echt super! Bij 200kmu, vond ik alleen de hardtop niet echt 'geluidsdicht'. Leek wel niet optimaal af te sluiten.
Iemand dezelfde ervaring bij een Boxster?


09 dec 2005 23:28
Profiel
PorscheForum Junkie
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
V-spec schreef:
Ik heb deze week in een 996 cabrio gereden (250km op en neer naar Maastrich): rijdt echt super! Bij 200kmu, vond ik alleen de hardtop niet echt 'geluidsdicht'. Leek wel niet optimaal af te sluiten.
Iemand dezelfde ervaring bij een Boxster?


Ik had zelf een 996 met hardtop, en idd die kraakt nu en dan zijn deuntje mee en fluit een zacht liedje... enige echte voordeel is de achterruitontdooing.
Vandaar bij de 997 geen hardtop gekocht (bij 996 standaard), want deze heeft een ruitje in glas achteraan en de kap is nog beter geisoleerd.
_________________________________________
Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...


10 dec 2005 0:49
Profiel
PorscheForum Rakker
*in between Porsches* ex 993 C2 coupe ex 993 C2 cabrio ex 964 C4
Bericht 
Ik heb nog nooit in een auto gereden waarvan de hardtop (laat staan de softtop) geluidsdicht is.
BMW staat erom bekend dat zij erg veel aandacht aan de topconstructie geven, en het is zelfs hun niet gelukt dit te verwezenlijken. 8)
_________________________________________
Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)


Laatst bijgewerkt door Epicurus op 10 dec 2005 22:58, in totaal 1 keer bewerkt.



10 dec 2005 14:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
EriC4C schreef:
robbie965 schreef:
bmw e30 m3 :o

toevallig ook een aparte uitvoering :?:

Nog origineel bedoel je :?: 8)


evo1 of evo2 of checotto uitvoering bedoelde ik :twisted: :twisted: :twisted:
_________________________________________
duitse laagvlieger


10 dec 2005 19:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4
Breda
Bericht 
Beltar schreef:
V-spec schreef:
Ik heb deze week in een 996 cabrio gereden (250km op en neer naar Maastrich): rijdt echt super! Bij 200kmu, vond ik alleen de hardtop niet echt 'geluidsdicht'. Leek wel niet optimaal af te sluiten.
Iemand dezelfde ervaring bij een Boxster?


Ik had zelf een 996 met hardtop, en idd die kraakt nu en dan zijn deuntje mee en fluit een zacht liedje... enige echte voordeel is de achterruitontdooing.
Vandaar bij de 997 geen hardtop gekocht (bij 996 standaard), want deze heeft een ruitje in glas achteraan en de kap is nog beter geisoleerd.


Heb jij de 997 al? Echt een zeer mooie wagen! Wel weer cabrio dus. Waarom geen coupé?


11 dec 2005 14:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik vermoed om deze reden
Afbeelding
Kijk eens hoe ze genieten. Dat kan je zo met een coupé niet :wink:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


11 dec 2005 14:31
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
V-spec schreef:

Heb jij de 997 al? Echt een zeer mooie wagen! Wel weer cabrio dus. Waarom geen coupé?


Een cabrio omdat de nieuwste cabrios (996, maar 997 nog meer) stijver zijn dan de oudere coupes.
Omdat we van de 14K km die we er al mee reden , zeker de + helft open gereden hebben.

OPEN: je hoort de boxer zoveel beter, het gevoel van door het landschap te klieven is veel intenser.

OPEN: Bij mooi weer en traag verkeer of file geniet je van het zonnetje, je bent veel meer één met de natuur in prachtige streken (deze zomer: toscane, frankrijk, en in het najaar, eifel en Yorkshiredales...)

Cabrio ook omdat het écht een vrijetijdsauto is voor ons.

Een dagje circuit verteert ie zonder problemen en het is écht geen slappe vod die je rond het circuit stuurt.

Alleen als je een circuitbeest bent die als een échte piloot op zoek gaat naar de laatste 100sten van een seconde, dan moet je een coupe hebben vind ik, en dan nog liefst een RS of een GT3.

Cabrio, omdat vrouwlief dan makkelijker te overtuigen is om te porschen...

:twisted:
_________________________________________
Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...


11 dec 2005 20:13
Profiel
PorscheForum Junkie
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
hier nog een pic:

Afbeelding
_________________________________________
Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...


11 dec 2005 20:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht 
Beltar schreef:
hier nog een pic:

Afbeelding



nou die kleur is niks die cabrio ook niet en die velgen zijn helemaal bagger
(zei de jaloerse gek)



robert
_________________________________________
remmen is angst


11 dec 2005 20:18
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
verschrikkelijk mooie combi idd.
_________________________________________
Got coffee?


11 dec 2005 20:22
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
Allereerst welkom op het forum.....

Uitraard is een Boxster een ECHTE Porsche, al is het omdat ik er zelf een heb. (Boxster S). Zeker omdat het een "moderne" Porsche is en cabrio. Tevens is hij veel betaalbaarder dan een 911.......................(echt een Hollander--)).


11 dec 2005 20:45
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4
Breda
Bericht 
Wat rijdt die Beltar inderdaad een vreselijke wagen..uhmm!

Ik vind de 997 toch wel een stap in de goede richting qua uiterlijk! Echt een hele mooie wagen.

Veel plezier met de volgende 14 km


11 dec 2005 21:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
@Boxy&Boraman: Ik deel je mening volledig: Onlangs met een Boxster S gereden (2003 = 260pk, handbak), ik vind het een fantastische wagen met een fenomenale wegligging (ben echt wel wat gewend met "onze" quattro's).
Ik denk dat, op het moment dat ik voldoende ruimte heb, ik zeer serieus ga omkijken naar een gebruikte 987 (S - handbak). Laatst met een 996 eigenaar gesproken die eigenlijk heimwee naar zijn Boxster S had, die hij op de 996 had ingeruild.
_________________________________________
Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !


11 dec 2005 21:27
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
V-spec schreef:
Wat rijdt die Beltar inderdaad een vreselijke wagen..uhmm!

Ik vind de 997 toch wel een stap in de goede richting qua uiterlijk! Echt een hele mooie wagen.

Veel plezier met de volgende 14 km


't zijn dus wel 14K (14.000km) hé vspec!
thx anyway :wink:
_________________________________________
Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...


11 dec 2005 21:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Hoooi!!
Hier even een berichtje van Rescue911! De gezelligste jongen (nou ja, jongen) van het forum! Joehoe!!!!
Een Boxster is echt wel een echte Porsche hoor mallerd!
Mijn vriend en ik hebben 'm pas gekocht en we hebben er zo'n lol mee!!
We nemen meestal ook onze chiawa (of hoe je dat ook schrijft) hondjes mee mee voorin, met hun roze strikjes in, maar van mijn vriend mogen ze niet op de stoeltjes! De mallerd!
En vandeweek vlogen onze cosmo's er bijna uit toen we open reden!
Nou ik zou zeggen toedeloe, en je kunt altijd even langs komen bij ons voor een bakkie thee.. :wink:



Deze tekst berust niet op waarheid maar op het oordeel van mensen die de melk hebben horen klotsen maar niet weten waar de tepel hangt, en die waarschijnlijk nooit een Boxster hebben gereden, in werkelijkheid is het een echte mannenwagen en door de midden motor ook nog eens een betere dan de 911, vanwege de wegligging en Ik kan het weten want mijn vorige twee Porsche waren 911, De uitspraak van kappersauto komt oorspronkelijk uit de tijd dat de auto uitkwam (1997) en de 911/996 kopers er van baalde dat de Boxster tot aan de deuren exact dezelfde auto is als de 996, met dezelfde uitstraling, alleen de helft goedkoper was, ja dan baal je natuurlijk als je zo'n blunder hebt begaan door een 996 te kopen en dan kan je niks anders doen dan lekker om je heen gaan slaan.

M.a.w. rijden met die Boxster!! Ook al is het geen "S". De gewone is al snel zat. Tijdens de Abrahamsrit moest Mijnheer van Engelen behoorlijk trappen met zijn 993 2S om een '97 Boxster bij te houden. Dus ik zou zeggen, laat iedereen lekker jippie (doe ik ook) en koop alleen een 911 als je het model mooier vindt en niet omdat je buren of wie dan ook zeggen dat het geen echte Porsche is of een kappersauto.

En dat wou ik nou effe kwijt!


Laatst bijgewerkt door Rescue911 op 12 dec 2005 1:41, in totaal 1 keer bewerkt.



11 dec 2005 21:34
Profiel
PorscheForum Rakker
*in between Porsches* ex 993 C2 coupe ex 993 C2 cabrio ex 964 C4
Bericht 
Deze tekst berust niet op waarheid maar op het oordeel van mensen die de melk hebben horen klotsen maar niet weten waar de tepel hangt, en die waarschijnlijk nooit een Boxster hebben gereden, in werkelijkheid is het een echte mannenwagen en door de midden motor ook nog eens een betere dan de 911, vanwege de wegligging en Ik kan het weten want mijn vorige twee Porsche waren 911, De uitspraak van kappersauto komt oorspronkelijk uit de tijd dat de auto uitkwam (1997) en de 911/996 kopers er van baalde dat de Boxster tot aan de deuren exact dezelfde auto is als de 996, met dezelfde uitstraling, alleen de helft goedkoper was, ja dan baal je natuurlijk als je zo'n blunder hebt begaan door een 996 te kopen en dan kan je niks anders doen dan lekker om je heen gaan slaan.


Hebben ze jouw auto uitgemaakt voor kappersauto ? Belachelijk !

Niet meer doen jongens !


Dus wat hoort er niet in het volgende rijtje thuis ?

ABBA - MX-5 - Boxster - D&G
_________________________________________
Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)


11 dec 2005 22:12
Profiel
PorscheForum Rakker
*in between Porsches* ex 993 C2 coupe ex 993 C2 cabrio ex 964 C4
Bericht 
M.a.w. rijden met die Boxster!! Ook al is het geen "S". De gewone is al snel zat. Tijdens de Abrahamsrit moest Mijnheer van Engelen behoorlijk trappen met zijn 993 4S om een '97 Boxster bij te houden. Dus ik zou zeggen, laat iedereen lekker jippie (doe ik ook) en koop alleen een 911 als je het model mooier vindt en niet omdat je buren of wie dan ook zeggen dat het geen echte Porsche is of een kappersauto.



'Meneer van Engelen' rijdt toch een 2S ? En wie reed er in die Boxster ? The Stig ?
_________________________________________
Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)


11 dec 2005 22:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Epicurus schreef:
'Meneer van Engelen' rijdt toch een 2S ?

Helemaal correct!
Ik zat ook al :shock: :shock: toen ik dit las....... en blijkbaar heeft Mijnheer van Engelen het (nog) niet gelezen! :cheesy:
Remco, ik denk dat jij hedenavond geen vriendjes hebt gemaakt! :lol: :wink:


12 dec 2005 0:56
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
2S dan! Whatever, het gaat om het punt dat ik hier probeer te maken.
Ik heb al diverse negatieve berichten mogen ontvangen betreffende mijn Boxster aanschaf.
Voor mij is één ding een feit: wanneer je vindt dat alleen de 911 een echte Porsche is ben je wat mij betreft geen echte Porsche liefhebber maar een naprater. Als een topic zoals dit serieus genomen wordt, dan wordt het denk ik tijd dat dit het 911forum gaat heten en niet het Porscheforum, en heb ik hier dus helemaal niks meer te zoeken.


12 dec 2005 1:40
Profiel
PorscheForum Rakker
*in between Porsches* ex 993 C2 coupe ex 993 C2 cabrio ex 964 C4
Bericht 
Rescue, was natuurlijk een grapje, maar dat wist je al.

Hoop dat je niet boos bent...
_________________________________________
Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)


12 dec 2005 8:29
Profiel
PorscheForum Junkie
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Rescue911 schreef:
Ik heb al diverse negatieve berichten mogen ontvangen betreffende mijn Boxster aanschaf..


Trek het je niet aan , datzelfde geldt ook als je cabrioliefhebber bent zoals ik... Ik wil met mijn slappe vod gerust een paar van die neuzenmakers het nakijken geven... :wink:
_________________________________________
Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...


12 dec 2005 9:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
Beltar schreef:
Rescue911 schreef:
Ik heb al diverse negatieve berichten mogen ontvangen betreffende mijn Boxster aanschaf..


Trek het je niet aan , datzelfde geldt ook als je cabrioliefhebber bent zoals ik... Ik wil met mijn slappe vod gerust een paar van die neuzenmakers het nakijken geven... :wink:

dat kan ik beamen 8)

nog ff bijmelden dan een boxster S zekers een p is , waar halen ze het om die geen porsche te noemen ???


12 dec 2005 9:50
Profiel
PorscheForum Junkie
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Hoeft zelfs helemaal geen S te zijn :!:

Zo kan je direct verlangen naar meer :wink: :twisted:
_________________________________________
Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...


12 dec 2005 10:53
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.