Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 apr 2024 13:50



Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuwe Audi tt 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht 
Afbeelding
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


11 dec 2005 9:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
ik heb 2 TT's gehad, mijn eerst was een grijse 1,8 quattro, dan kwam de 3.2 DSG.
Aanvankelijk vond ik zijn boutengewoon design echt aantrekkelijk, nieuw en opvallend.
Maar er zijn vele nu op straat, en meestal door vrouwen of rare typen achter de stuur. Ik voel me niet lekker in die auto, ben ik bang dat het verkeerde bodeschap stralt daarvan uit.
Het is geen echt sportswagen (te traag en zwaar), geen echt vakantie wagen (te klein), en met een imago ........
Zou ik nu beslissen tussen de nieuwe TT en een Porsche, heb ik weinig twijfels.......
_________________________________________
crazy italian........


11 dec 2005 12:10
Profiel
PorscheForum Rakker
*in between Porsches* ex 993 C2 coupe ex 993 C2 cabrio ex 964 C4
Bericht 
Riccio,

Rijd jij nu een Audi TT of een Porsche TwinTurbo ?
_________________________________________
Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)


11 dec 2005 13:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
RiccioTT schreef:
Ik voel me niet lekker in die auto, ben ik bang dat het verkeerde bodeschap stralt daarvan uit.


Niet lekker voelen in een auto.. oké, maar een verkeerde boodschap? Kan me niet zoveel schelen wat mensen vinden van wat voor auto ik rijd, veel mensen die porsches hebben hebben ook een te hoog bierbuik of kaalheids gehalte, dat komt met die prijzen, en omdat veel mensen niet door hebben dat het best te betalen is... Zodra je als student het P woord noemt als auto, slaat iedereen stijl achterover.. HOE BETAAL JE DAT... en zeker rijke pa... nee gewoon hard werken voor iets wat je leuk vind. Dus wat andere mensen vinden. :ass:
_________________________________________
Scarface, knew it too, porsche is the car to drive


11 dec 2005 13:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
@webber

:res:
_________________________________________
duitse laagvlieger


11 dec 2005 15:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Zutphen
Bericht 
Gewoon goedkope fotoshop mensen.
_________________________________________
BMW op diesel, Porsche op 98, ik op Courvoisier.


11 dec 2005 15:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
Dear Webber,

Het gaat niet over geld,althans in calvinistisch Nederland, hoor je vaak
allerlei rare opmerkingen over jouw life-style.
Ik werk in strak contact met mensen, mijn hobby is motor rijden, en op de muur in mijn werk plaats staan mooie pics van mijn motoren (2).
Wel, veel mensen vinden een stukje asociaal om twee motoren te bezitten.
Zoals je goed begrijp, een dure sportswagen is vaak gezien als een wenselijk projectie van je geslachtdelen.........transeamus (latijn voor laat maar staan).

het gaat over anders: ik heb vrienden in Australia die me vertellen dat in hun land een TT is synoniem van homosexualiteit.
Nou, ik heb trouwens absoluut niks tegen homo's, verder heb ik weinig problemen met mijn sex-life, en ik kan zonder problemen wachten tot mijn loon komt, zonder in de rood te gaan.

Ik heb een probleem met imago, en als je ga mijn eerste posten lezen, je zie dat zo'n probleem heb ik gehad, en nog steeds, over mijn plan om een Porsche te koepen.

Van de talloze imago's dat een Porsche kan projecteren er is een dat past goed aan mij: I don' t care what people think, I enjoy my Porsche....
(en ik heb nog niet een Porsche, nota bene!) :sick:
_________________________________________
crazy italian........


11 dec 2005 16:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
997S
Belgische kust
Bericht 
9.11 schreef:
Gewoon goedkope fotoshop mensen.


Ik vroeg me al af of niemand ziet dat dit fotosoep is :roll:

Wacht maar gewoon af tot er echte foto's zijn.


11 dec 2005 19:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
............ óf totdat de auto er daadwerkelijk is !!
_________________________________________
Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !


11 dec 2005 20:30
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
RiccioTT schreef:
Nou, ik heb trouwens absoluut niks tegen homo's, verder heb ik weinig problemen met mijn sex-life


dus jij zegt "als je homo bent heb je probelemen met je sex life?"
waar ik verder wel in kan komen. Maar we wonen in een vrij land :scratch:

En oja, mijn reactie op je punt is puur een reactie, niet om je aan en af te vallen, het is mijn mening op vooringenomenheid van mensen tegen bepaalde bezittingen. Dat het niet om het geld gaat weet ik wel, maar het is zo'n makkelijk voorbeeld. En eigenlijk uiteindelijk gaat het heel vaak om het geld. Vaker dan dat t leuk is :P
Zoals een man die een failliet verklaard project zonder deuren ramen en dak in z'n eentje ombouwt tot villa. Mensen die dat huis voor het eerst zien als het af is hebben zoiets van rijke stinkerd. Dáár heb ik wat tegen en jij schijnbaar ook.
En trouwens al ben je een rijke stinkerd, soms is wat Bling Bling gehalte op z'n plaats :cheesy:

En wat je zei over die TT in australie is helaas voor jou waar:

MELBOURNE 2004 - De Audi TT is in Australië uitgeroepen tot Gaycar of the Year. De onofficiële verkiezing had plaats tijdens het homo-evenement GAYAZ Expo in Melbourne.

En heb die verwijzing naar een TT in nederland ook wel eens opgevangen.

(mochten jullie moe worden van m'n etische spiegelingen, heb woensdag een tentamen in Business Ethics vandaar :idea: )
_________________________________________
Scarface, knew it too, porsche is the car to drive


12 dec 2005 1:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
Misschien ben ik toch homo, diep inside !

fijn dat je mijn opmerking kan met feiten ondersteunen. En wat betreft ethica, we praten hier over auto's ..............helaas.
Zijn wij uitstralingen geworden van auto's, hebben wij geen eigen personaliteit meer?
Ik heb dat TT toen gekocht omdat ik vond dat auto echt leuk. Maar dat TT is snel gegroeid to icona, symbool van dit en dat. Ik kan mensen lang de weg zien die naar me kijken, en denken: is hij nu een homo, of straight, of is hij rijk, of heeft schuld, en wat over zijn smaak, en tendens.......

Basta ! neem het niet kwalijk, maar ik wilde alleen maar zeggen dat ik ben moe geworden van mijn TT...........
_________________________________________
crazy italian........


12 dec 2005 7:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
RiccioTT schreef:
dan kwam de 3.2 DSG......Het is geen echt sportswagen (te traag en zwaar)....
Serieus niet joh? We hebben met die 3.2DSG gereden, en ding is hartstikke gaaf... Ik quote iemand als ik zeg: "Net als met een playstation dit!"...

Dat geeft echt ook gelijk het "probleem" met de auto aan, het gaat ook zo makkelijk als een computerspelletje... En ik denk (maar da's mijn mening) dat het 'kicke-gaaaaaaaaaf' snel gaat vervelen, maar dat kan ik verkeerd hebben....


12 dec 2005 20:43
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
PaSCal, je heb gelijk: het is een mooi stuk electronica, hoeft niet een snel pook actie, hoeft niks te begrijpen over toeren, schakelen, balans langs bochten........het is een perfect wagen voor mensen die hebben nooit sportief gereden.
In iedere geval heb ik dat probleem niet meer.
Trouwens, PaSCal, hoe kan mijn bijnaam veranderen? Ik ben nu Riccio4S!! :cheesy:
_________________________________________
crazy italian........


12 dec 2005 21:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
RiccioTT schreef:
Trouwens, PaSCal, hoe kan mijn bijnaam veranderen? Ik ben nu Riccio4S!! :cheesy:


En met reden bijzonder fier :wink:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


12 dec 2005 21:29
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
het wordt weer een slapeloze nacht, 911-lover...........
en duurt nog even voor mijn kar voor de deur staat!
Als goed is, ben ik volgende week in jouw buurt: klaar met dat vlesje wijn!
:lol: :lol: :lol:
_________________________________________
crazy italian........


12 dec 2005 21:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
OK , maar dan moet ik het leegmaken :wink:
Jij mag niet :drive: en drinken :wink:

PS : Als je haar hebt zijn de slapeloze nachten niet weg , omdat je er mee wilt rijden of haar gewoon zien :twisted:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


12 dec 2005 21:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Zuid Limburg
Bericht 
Wennen misschien?
Zelf vind in de "oude" TT ook niet zo geweldig. 'T heeft zo'n lomp uiterlijk!
Andere audi's vind ik wel weer mooi! Een tijdje geleden in Essen in een A8 gezeten.
Dat was dus "Je huiskamer in je auto".
_________________________________________
Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |


12 dec 2005 22:16
Profiel Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.