Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 9:42



Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
S2 overleden ( de auto dan ) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 2000 Boxster 2.7,Ex. 2002 996C2 Cabrio (Mk2), ex 2007 Cayman 2.7, 2008 Cayman S Design Edition 1
Lochristi, België
Bericht S2 overleden ( de auto dan )
Mijn jaar is in mineur geëindigd, na een periode van grote blijdschap met mijn nieuwe aanwinst, nu de grote ontnuchtering.
Deze morgen op waarschijnlijk een gladde plek de controle verloren met dit als gevolg:

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Auto is total loss :(


26 dec 2005 15:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Gecondoleerd :? Dit is echt heel erg jammer :!: Veel succes met de verwerking. Je had zelf helemaal niks?
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


26 dec 2005 15:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 2000 Boxster 2.7,Ex. 2002 996C2 Cabrio (Mk2), ex 2007 Cayman 2.7, 2008 Cayman S Design Edition 1
Lochristi, België
Bericht 
Vooral een gekwetst ego :(

Wat blauwe plekken hier en daar. Maar niets ernstig, kon veeeeeel erger (beeld je eens in dat er net een fietser reed, of een voetganger)
Of dat ik de paal vol mee had.


26 dec 2005 15:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
ERG JAMMER !!., maar overleden lijkt me toch een te voorbarige conclusie . . . ! ( toch ? )
_________________________________________
Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !


26 dec 2005 15:34
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Lijkt op 't eerste zicht altijd erg mat al dat geplooid metaal, maar eens je begint te demonteren valt 't al veel beter mee...

Hangt ervan af wat ie voor jou nog waard is, maar dat ziet er toch wel te repareren uit... :wink:
_________________________________________
Respekt für die Eltern


26 dec 2005 15:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Goed verzekerd hoop ik. :shock:


26 dec 2005 15:42
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 2000 Boxster 2.7,Ex. 2002 996C2 Cabrio (Mk2), ex 2007 Cayman 2.7, 2008 Cayman S Design Edition 1
Lochristi, België
Bericht 
Eigen schade is niet verzekerd, dus het komt uit eigen zak :(

Chassis lijkt geplooid :( Chassisplaatje voor de voorruit heeft een plooi.


26 dec 2005 15:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
S2 schreef:
Eigen schade is niet verzekerd, dus het komt uit eigen zak :(


Dat maakt het dubbel triest. :(


26 dec 2005 15:54
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Omgeving Leuven
Bericht 
dit is zeer erg! gecondoleerd, nooit fijn als een auto zo moet overlijden... :( ik leef met je mee
_________________________________________
R, S, ST, RS, RSR


26 dec 2005 16:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht Re: S2 overleden ( de auto dan )
S2 schreef:
Mijn jaar is in mineur geëindigd, na een periode van grote blijdschap met mijn nieuwe aanwinst, nu de grote ontnuchtering.

Heel triest, vind het heel erg voor je. Hoop dat je gauw weer kunt Porkeren.
Je hebt het zelf gelukkig goed overleefd. Heb ook eens een BMW getotalled, iets te snel de bocht genomen, maar het belangrijkste was dat ik er zelf goed uitkwam.
Probeer te blijven lachen... nu heb je alleen nog maar dat plasic reflectorpaaltje geraakt; stel je voor wat er was gebeurd als je tegen die lichtmast was aangereden!

























:wink:
_________________________________________
Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!


26 dec 2005 16:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Jeetje! Moet wel schrikken zijn geweest en zonde van je mooie auto!

De " restanten" inleveren en bij betalen voor een " hele" 944 bij van Kessel www.vankesselporsche.com ?

Zij kunnen nog iets met de onderdelen. Heeft een op het oog best geinige zwarte 944 turbo staan, wel even die lelijke gouden BBS-en omruilen voor iets beter toonbaars. Volgens mij is NL auto naar Belgie brengen ook minder lastig dan andersom.

Is maar een idee.

Succes!
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


26 dec 2005 16:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Opglabbeek, België
Bericht 
Zéér spijtig... voel met je mee.
Gelukkig geen gewonden!


26 dec 2005 16:23
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Jezus Maarten,

Wat klote voor je, gelukkig geen persoonlijk letsel!! Maar denk aan 2006, dat gaat een mooi jaar voor je worden!!
_________________________________________
911 turbo, the boosted beast.

mhaschreurs.hyves.nl


26 dec 2005 16:24
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
S2 schreef:
Eigen schade is niet verzekerd, dus het komt uit eigen zak :(

Chassis lijkt geplooid :( Chassisplaatje voor de voorruit heeft een plooi.


:cry: ...dat is niet zo goed...paar dagen laten bezinken en een kenner naar laten kijken...evenrueel wat plaatwerk demonteren en dan kan je een definitief besluit nemen...je zit toch rap aan 3000-4000 euro kosten hé...je moet het eens tegeneen afwegen en beslissen

Ken het gevoel ook hoor..sterkte, maar er zijn erger dingen... :x
_________________________________________
Respekt für die Eltern


26 dec 2005 16:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
Is het dan zo duur om een 944 casco (all risk) te verzekeren? Dat valt toch wel mee?

Het is natuurlijk je eigen keuze, maar er zijn mogelijkheden zat om zo'n auto voor een redelijke premie goed te verzekeren...

Tja... Dat zijn woorden die komen als de welbekende mosterd ná de maaltijd...

Niettemin: sterkte!

Toch vraag ik me af hoe dit heeft kunnen gebeuren. Het lijkt op een woonwijk en om zo dwars te komen en zo'n impact te veroorzaken moet je toch wel een behoorlijke snelheid hebben gehad... Of niet?

Hoe hard reed je ten tijde van het ongeval???
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


26 dec 2005 16:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
...

Ja je kunt een auto al met lage snelheid helemaal in puin rijden, gelukkig ook maar want anders lig je zelf in kreukels.

Onderdelen verkopen is inderdaad een goede optie. Helaas krijg je niks voor liefde, bloed, zweet en tranen die je erin gestoken hebt. Mooie lak, goed afgestelde motor, originele onderdelen... het wordt los op zich allemaal minder waard (financieel).

Idee met van Kessel is niet slecht, kan in Belgie vast ook ergens. Het blijft bijbetalen, wat je ook doet.

Wellicht morbide maar de diffuser aan de achterkant wil ik wel overnemen. Begrijp dat niet verkeerd, maar life goes on en probeer er wat van te maken. Op naar een nieuwe dus maar. Suc6.

En sterkte. Fijn nieuwjaar en uitkijken allemaal. Laat 't een les zijn voor ieder ander: een ongeluk zit in een klein hoekje!
_________________________________________
Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…


26 dec 2005 16:51
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht Re: S2 overleden ( de auto dan )
S2 schreef:
Deze morgen op waarschijnlijk een gladde plek de controle verloren met dit als gevolg:

Afbeelding



Auto is total loss :(


sterk plastic in belgie

denk ook dat het een overleden p is (toch nog prettige feest dagen gewenst)


Laatst bijgewerkt door spike-993 op 26 dec 2005 17:20, in totaal 1 keer bewerkt.



26 dec 2005 17:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Helaas is het hier met verzekeringen niet zo gesteld als in andere landen zoals Nederland en Duitsland.
Om hier een oudere wagen voll casco te verzekeren is quasi onmogelijk en die paar verzekeringen waar het dan wel zou gaan (na expertiseverslag van hun expert, nieuwer alarmsysteemgeplaatst door erkende instalateur, .... en dan nog de zegen van de verzekering) zijn deze polissen zo overdreven duur dat je dadelijk afhaakt.
vb destijds voor mijn Corsaatje (op waarde en vermogen) kleine omnium (dus nog steeds eigen schade voor mij) op mijn leeftijd van 30 jaar (dus buiten risicogroep) en trap O (het laagste) 1800€ per jaar.
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


26 dec 2005 17:19
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
op het moment geen.......
westerhoven
Bericht 
JEZUS... :!:

Mooi kl..e voor je............ :cry: :cry:
_________________________________________
een slechte dag op de golfbaan is nog altijd beter dan de beste dag op het werk.....


26 dec 2005 17:19
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
klote man

sterkte
_________________________________________
duitse laagvlieger


26 dec 2005 17:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 911 2.0 1965 Porsche 924 2.0 1976 Porsche 928 4.5 1979 Porsche 968 3.0 1993
Groningen
Bericht 
Shit zeg! Gelukkig heb je zelf niks maar van de auto is echt klote!

Is ie echt niet meer te maken? Chassisschade heeft geen probleem te zijn en hij lijkt me ook niet echt mega krom.
Dat moet er met richten toch prima uit te halen zijn?

In ieder geval veel sterkte!


26 dec 2005 17:35
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht sterkte
oh man! Live's a bi...! :cry:
Sterkte ermee!
_________________________________________
If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one! :-)


26 dec 2005 17:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 2000 Boxster 2.7,Ex. 2002 996C2 Cabrio (Mk2), ex 2007 Cayman 2.7, 2008 Cayman S Design Edition 1
Lochristi, België
Bericht Re: S2 overleden ( de auto dan )
Nicolò schreef:
S2 schreef:
Mijn jaar is in mineur geëindigd, na een periode van grote blijdschap met mijn nieuwe aanwinst, nu de grote ontnuchtering.

Heel triest, vind het heel erg voor je. Hoop dat je gauw weer kunt Porkeren.
Je hebt het zelf gelukkig goed overleefd. Heb ook eens een BMW getotalled, iets te snel de bocht genomen, maar het belangrijkste was dat ik er zelf goed uitkwam.
Probeer te blijven lachen... nu heb je alleen nog maar dat plasic reflectorpaaltje geraakt; stel je voor wat er was gebeurd als je tegen die lichtmast was aangereden!


Nou, .... dat paaltje is maar van plastic en heeft niet veel schade toegebracht, maar die lichtmast plooide niet toen ik er tegen reed, die heeft me een kwartslag gedraaid en achteruit tegen het boompje gegooid. Dus ja, ook de achterkant is, weliswaar lichtjes, ook geraakt.


26 dec 2005 17:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht Re: S2 overleden ( de auto dan )
S2 schreef:
Nicolò schreef:
S2 schreef:
Mijn jaar is in mineur geëindigd, na een periode van grote blijdschap met mijn nieuwe aanwinst, nu de grote ontnuchtering.

Heel triest, vind het heel erg voor je. Hoop dat je gauw weer kunt Porkeren.
Je hebt het zelf gelukkig goed overleefd. Heb ook eens een BMW getotalled, iets te snel de bocht genomen, maar het belangrijkste was dat ik er zelf goed uitkwam.
Probeer te blijven lachen... nu heb je alleen nog maar dat plasic reflectorpaaltje geraakt; stel je voor wat er was gebeurd als je tegen die lichtmast was aangereden!


Nou, .... dat paaltje is maar van plastic en heeft niet veel schade toegebracht, maar die lichtmast plooide niet toen ik er tegen reed, die heeft me een kwartslag gedraaid en achteruit tegen het boompje gegooid. Dus ja, ook de achterkant is, weliswaar lichtjes, ook geraakt.

Nee joh, ik bedoelde: probeer te blijven lachen, niet zo serieus, daarom stond er op het eind van mijn bericht ook: :wink:
_________________________________________
Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!


26 dec 2005 17:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 2000 Boxster 2.7,Ex. 2002 996C2 Cabrio (Mk2), ex 2007 Cayman 2.7, 2008 Cayman S Design Edition 1
Lochristi, België
Bericht 
Semjon schreef:
Shit zeg! Gelukkig heb je zelf niks maar van de auto is echt klote!

Is ie echt niet meer te maken? Chassisschade heeft geen probleem te zijn en hij lijkt me ook niet echt mega krom.
Dat moet er met richten toch prima uit te halen zijn?

In ieder geval veel sterkte!


Motorkap ging niet meer open, maar een blik er onderdoor (plaats zat :( ) gaf een slecht teken. De chassisbalk is geplooid tussen de A-stijl (ruit) en het voorwiel. Dit blijkt een zeer slechte plaats om te richten.
Alleszins zal dit voor aardig wat kosten zorgen, en dat is de auto gezien de km-stand (282.000 km) niet meer waard.


26 dec 2005 17:50
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 65 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.