Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 26 apr 2024 15:43



Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
S2 overleden ( de auto dan ) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 2000 Boxster 2.7,Ex. 2002 996C2 Cabrio (Mk2), ex 2007 Cayman 2.7, 2008 Cayman S Design Edition 1
Lochristi, België
Bericht Re: S2 overleden ( de auto dan )
Nicolò schreef:
Nee joh, ik bedoelde: probeer te blijven lachen, niet zo serieus, daarom stond er op het eind van mijn bericht ook: :wink:


Lach een beetje groen voor het moment :(


Laatst bijgewerkt door S2 op 26 dec 2005 17:52, in totaal 1 keer bewerkt.



26 dec 2005 17:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 911 2.0 1965 Porsche 924 2.0 1976 Porsche 928 4.5 1979 Porsche 968 3.0 1993
Groningen
Bericht 
Balen zeg! Moet zeggen dat ie er nog er goed uitziet/zag (sorry) voor het aantal kilometers.
Veel sterkte!


26 dec 2005 17:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Omgeving Leuven
Bericht 
282.000km is idd wat veel... maar veel sterkte, en ik hoop voor jou dat je snel een nieuwe P hebt
_________________________________________
R, S, ST, RS, RSR


26 dec 2005 18:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 2000 Boxster 2.7,Ex. 2002 996C2 Cabrio (Mk2), ex 2007 Cayman 2.7, 2008 Cayman S Design Edition 1
Lochristi, België
Bericht 
Ongeval gebeurde aan relatief lagen snelheid (40-50 max.).
Ik kwam net van het tankstation een 100-tal meter verderop. Had even de bandenspanning weer op punt gezet. Toen ik van het tankstation wegreed (heel rustig) kwam er iemand in mijn "kont" duwen. Dus gaf ik even gas bij, en opeens stond ik tegen een paal :(
Door de slag is de wagen achteraan opgetild en zo'n 90° gedraaid en in de planten neergekomen. (Je ziet dan ook geen spoor in de planten, want daar is ie overheen gegaan).
Max. snelheid op die baan is trouwens 90 km/h , maar de wegbedekking is zo slecht dat dit bijna uitgesloten is. Ik vermoed dan ook dat dat er iets mee te maken heeft. Waarschijnlijk verschillend wegdek links en rechts, wat het plotse uitbreken kan verklaren.


26 dec 2005 18:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Citaat:
. Toen ik van het tankstation wegreed (heel rustig) kwam er iemand in mijn "kont" duwen


Laat me raden, die kl**tzak is natuurlijk doorgereden, hoop dat je z'n kenteken hebt.
_________________________________________
911 turbo, the boosted beast.

mhaschreurs.hyves.nl


26 dec 2005 18:23
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 2000 Boxster 2.7,Ex. 2002 996C2 Cabrio (Mk2), ex 2007 Cayman 2.7, 2008 Cayman S Design Edition 1
Lochristi, België
Bericht 
Die wagen heeft zelfs niet vertraagd! Het moet er nogthans een flinke klapper uitgezien hebben zo vlak voor z'n neus.
Voor nummerplaten te noteren heb je op zo'n moment even geen tijd. Ik stond wel versteld dat hij zelfs niet vertraagde.

Maar ik neem die wagen eigenlijk niets kwalijk, het was enkel mijn rechtervoet die ervoor zorgde dat dit gebeurde.


Laatst bijgewerkt door S2 op 26 dec 2005 18:29, in totaal 1 keer bewerkt.



26 dec 2005 18:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Zal zich ook wel de tering geschrokken zijn.
_________________________________________
911 turbo, the boosted beast.

mhaschreurs.hyves.nl


26 dec 2005 18:27
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Zuid-Limburg(B)
Bericht 
S2 schreef:
Max. snelheid op die baan is trouwens 90 km/h , maar de wegbedekking is zo slecht dat dit bijna uitgesloten is. Ik vermoed dan ook dat dat er iets mee te maken heeft. Waarschijnlijk verschillend wegdek links en rechts, wat het plotse uitbreken kan verklaren.


gemeente aansprakelijk stellen geen optie ?
mss eens navraag achter doen wat er mogelijk is....

en zoals ik op PF.be al zei... Sterkte !
_________________________________________
LuKe's force.....it is a 718 Boxster S ! (ex-944S2 ex-987 Boxster S)


26 dec 2005 19:00
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
997S
Belgische kust
Bericht 
Jammer !

Altijd erg om op een knip je wagen te verliezen. Op welke baan is dat juist gebeurd ? De Antwerpsesteenweg (Gent-Lochristi) ?

Gelukkig heb je zelf niks, dat blijft toch het voornaamste :wink:


26 dec 2005 19:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 2000 Boxster 2.7,Ex. 2002 996C2 Cabrio (Mk2), ex 2007 Cayman 2.7, 2008 Cayman S Design Edition 1
Lochristi, België
Bericht 
Carrera4s schreef:
Altijd erg om op een knip je wagen te verliezen. Op welke baan is dat juist gebeurd ? De Antwerpsesteenweg (Gent-Lochristi) ?


Inderdaad. Kwam van Lochristi - richting Gent. Is een gewone baan altijd rechtdoor, raar dat de wagen daar opeens zo kan uitbreken.


26 dec 2005 19:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
Gemeente aansprakelijk stellen is heel lastig. Ik heb eens een band kapot gereden door een mankement in het wegdek. Ik moest uitwijken en reed nog langzamer dan stapvoets en in de bocht door een gat in de weg. Voorband kapot en dus twee nieuwe moeten kopen. Banden-shop was wel zo vriendelijk om de goede band in te nemen en 20 euri korting te geven. Was nog een heel goede band namelijk.

Dag erna foto's gemaakt en 2 pagina's lange brief naar Gemeente Valkenburg ad Geul gestuurd. Daarin vemeld dat de beschadiging niet zichtbaar was en zich volledig in het nominale rijvlak bevond. Aangezien de wegbeheerder de verantwoordelijkheid heeft, had dat gat gevuld moeten zijn zodat ik er mijn band niet op kapot kon rijden. De foto's lieten ook duidelijk deze mankementen zien.

Een week later een brief waarin stond:

"(...) zonder erkenning van aansprakelijkheid zullen alle gemaakte kosten, voortvloeiend uit het beschadigd raken van de rechtervoorband (...), door de Gemeente Valkenburg aan de Geul worden vergoed."
Ze wilden alleen nog even mijn rekeningnummer hebben. Daags erna was het wegdek overal gerepareerd.

Maar ja, hoe dat terplaatse is...
_________________________________________
Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…


26 dec 2005 19:49
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Zuid-Limburg(B)
Bericht 
thijzer schreef:
Gemeente aansprakelijk stellen is heel lastig. Ik heb eens een band kapot gereden door een mankement in het wegdek. Ik moest uitwijken en reed nog langzamer dan stapvoets en in de bocht door een gat in de weg. Voorband kapot en dus twee nieuwe moeten kopen. Banden-shop was wel zo vriendelijk om de goede band in te nemen en 20 euri korting te geven. Was nog een heel goede band namelijk.

Dag erna foto's gemaakt en 2 pagina's lange brief naar Gemeente Valkenburg ad Geul gestuurd. Daarin vemeld dat de beschadiging niet zichtbaar was en zich volledig in het nominale rijvlak bevond. Aangezien de wegbeheerder de verantwoordelijkheid heeft, had dat gat gevuld moeten zijn zodat ik er mijn band niet op kapot kon rijden. De foto's lieten ook duidelijk deze mankementen zien.

Een week later een brief waarin stond:

"(...) zonder erkenning van aansprakelijkheid zullen alle gemaakte kosten, voortvloeiend uit het beschadigd raken van de rechtervoorband (...), door de Gemeente Valkenburg aan de Geul worden vergoed."
Ze wilden alleen nog even mijn rekeningnummer hebben. Daags erna was het wegdek overal gerepareerd.

Maar ja, hoe dat terplaatse is...


identiek hetzelfde aan de hand gehad, ook prima geregeld,
daarmee toch het proberen waard...
in het kader van " niet geschoten is altijd mis ! " :wink:
_________________________________________
LuKe's force.....it is a 718 Boxster S ! (ex-944S2 ex-987 Boxster S)


26 dec 2005 19:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
Ja, de tip die ik eerder deze week ook al gaf: goede brief schrijven. Alle bedenkelijke tegenargumenten reeds in eigen schrijven ontkrachten. Foto's maken van alle relevante kenmerken. Bedoeling is dat het antwoord van de gemeente lastig te geven moet zijn. Laat ook de krant wat weten maar dreig daar niet meteen mee, pas na een tijdje verhaal emailen en contact houden.

Aanhouder wint en inderdaad, niet geschoten altijd mis. Dan kun je altijd zeggen dat je alle wegen bewandeld hebt.

Maar goed, toch maar weer langzaam uitkijken naar een nieuwe. Gelukkig vallen de prijzen nog wel mee maar elke 1000 euri zijn er 1000 teveel in dit pechgeval.
_________________________________________
Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…


26 dec 2005 19:56
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
Kl@#e zeg!
Alles wat ik hierna nog zou opmerken heeft totaal geen zin.
Toch wil ik wel nog iets opmerken...
Ik geloof dat de lantaarnpalen in NL een breukvlak hebben, zodat mocht je er tegenaan rijden de paal afbreekt of tenminste buigt.
Betonnen (lantaarn)palen is 2x mee....Ze gaan lang mee en ze geven niet mee.

Maar serieus het is KL@#e (goed nederlands) en sterkte!


26 dec 2005 20:02
Profiel
PorscheForum Rakker
1971 911 S
Antwerpen
Bericht 
hamlappen met peren.... STERKTE en blijven relativeren natuurlijk.


26 dec 2005 21:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
He, sjips man, geen leuke dag zo... Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen en wellicht is het toch allemaal nog goed te maken! Succes!


26 dec 2005 21:55
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
S2 schreef:
Had even de bandenspanning weer op punt gezet. Toen ik van het tankstation wegreed (heel rustig) kwam er iemand in mijn "kont" duwen. Dus gaf ik even gas bij, en opeens stond ik tegen een paal :(


Hoge/hogere bandenspanning, glad wegdek en een spuit gas lijken me hier ook grotendeels debet aan....
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


26 dec 2005 22:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Lantaarnpalen in NL geven niet mee, daar kwam ik al eens achter "the hard way" :cry: en toen was mijn 964 beetje krom. Ik was toen wel verzekerd, maar toen ik later informeerde daar voor mijn 4S zou de premie wel erg hoog worden, gek he.... Maar ergens anders heb ik toen wel een betaalbare verzekering gevonden.

Dus ik weet hoe je je voelt, veel sterke daarmee, en ik hoop dat je spoedig weer in een mooie Porsche rijd !


26 dec 2005 22:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
super balen :cry: :cry:
maandje geleden onvrijwillige donut in de sneeuw gemaakt, auto net terug v.d. shop en een lege portomonnee verder ,ik had nog geluk dat de achterbumper het klapje heeft opgevangen maar er zitten altijd meer kosten aan dan je in 1e instansie denkt :!:
dus ik weet een beetje hoe je je voelt nu, STERKTE enne.......
v.Kessel is wellicht een goed alternatief, heeft mij indertijd goed geholpen en vraagt geen woekerprijzen.

craze


26 dec 2005 23:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
"Porsche's zijn om op te vreten..."
Bericht 
Zoals vele van het PF al gezegd hebben, sterkte S2...... :| :| :|
_________________________________________
Porsche's zijn om op te vreten....


26 dec 2005 23:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Idd balen voor je! Maar gelukkig geen gewonden, of nog erger! Sterkte.


26 dec 2005 23:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Idem!! Mooie balen zeg.
_________________________________________
Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......


26 dec 2005 23:23
Profiel
PorscheForum Rakker
964 car4 Jub
Bericht porsche 944
Ik heb eventueel wel intresse in het wrak
_________________________________________
Aan en verkoop schade Porsche


27 dec 2005 0:30
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht 
potver man das niks om het jaar zo afte sluiten en het nieuwe jaar in tegaan.
Nou laten we er maar vanyuit gaan dat het alleen maar beter kan worden. sterkte en al het beste voor het nieuwe jaar.


robert
_________________________________________
remmen is angst


27 dec 2005 3:14
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht 
Erg vervelend en jammer. Zelf ooit een witte 924S total loss op een paal gereden. Was eigen schuld. Wat nam ik mezelf dat kwalijk...

Maar aan de andere kant, niemand gewond.

Auto is altijd vervangbaar. Mensen niet.

Sterkte.


27 dec 2005 13:20
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vincent Vega


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.