Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

27 dec 2005 23:09

Nee, naam blijft, had ik al voor het forum.
R(obinson)S(tevensweert)-R(etour) :wink:

27 dec 2005 23:11

ppp 356 schreef:Gefeliciteerd met de aankoop :bounce: :thumright: en RS-R gecondoleerd met het verlies :( :( ,zo te lezen, denk ik wel dat hij in goede handen is. :D


Ja, ben ik ook blij om, doet toch wel een beetje pijn, maar wordt verzacht doordat een echte liefhebber er voor gaat zorgen.En ook nog eens in de buurt.

27 dec 2005 23:12

Joost van harte proficiat met de prachtige wagen.
Ik heb haar destijds bij de Porsche meets (no) Harleyrit mogen bewonderen.
Een schitterende wagen.
Humph : Sterkte maar het zal idd al een goed gevoel zijn dat je wet dat ze in handen van een liefhebber is :wink:

27 dec 2005 23:14

Yep.
Oh ja, Joost, als je het beestje van je kleine mist, ligt nog bij ons :wink:

27 dec 2005 23:52

top aankoop!

27 dec 2005 23:59

RS-R schreef:Yep.
Oh ja, Joost, als je het beestje van je kleine mist, ligt nog bij ons :wink:


Zozo, die kleine zijn beestje achterhouden, om de P nog eens te kunnen zien :roll: :? :wink:

28 dec 2005 0:05

wat heb jij een kwalijke geest. :)

28 dec 2005 0:09

Soms ook mensenkennis genoemd :lol: :lol: :lol: :lol:

28 dec 2005 0:13

:)

28 dec 2005 0:19

gefeli met de porsche

28 dec 2005 0:48

Gefeli!

Gefeli....

28 dec 2005 1:09

Bedankt voor alle leuke reactie's!

RS-R schreef:Yep.
Oh ja, Joost, als je het beestje van je kleine mist, ligt nog bij ons :wink:


Had mijn vrouw me al op attent gemaakt maar of ik daar vrijdag aan ga denken....S4 avant lijkt me trouwens een perfecte keuze.

28 dec 2005 2:44

:D BEIDEN GEFELICITEERD :D
Bewonder 'em graag een keer op een meeting, nog niet gezien maar zo te horen een hele echte in (bijna) nieuwstaat! SUPER :!:

.............En nu ga ik naar de bedstee, werkt verslavend zo'n forum :wink:

28 dec 2005 8:03

Proficiat beide heren!!!!

Prachtige auto waar je géén spijt van zult krijgen Joost. :thumleft:

En Humphrey: het pad is nu geplaveid naar de S4 Avant !!! (of tóch een KJN......). :wink:

28 dec 2005 9:50

RS-R schreef:R(obinson)S(tevensweert)-R(etour) :wink:


HA HA .... nu de 11er verkocht is komt de aap uit de mouw :wink:

28 dec 2005 11:36

RS-R (Race Station - Rakker),

Laatst een uurtje met een (ABT getunede) RS4 mogen spelen - WAT een kanon is dat zeg. 420 pk, 575 NM. Kan er niet meer van slapen. Moet ook zo'n ding.
OK OK, niet hetzelfde als een S4, weet ik, maar die is wat mij betreft nu juist de "beschaafde versie", bloedmooie bak, understatement op wielen, en een prachtige V8... Goede keus. Ben ook Audi fan aan het worden...
Fred

28 dec 2005 11:43

Komop Humphrey, als je gewend bent aan die familiebak (erg fraai overigens), dan ga je toch voor die GT3 zeker?
Als je daar nog lang mee wacht ben je er anders te oud voor IMHO.

28 dec 2005 12:11

Sjonnie schreef:Komop Humphrey, als je gewend bent aan die familiebak (erg fraai overigens), dan ga je toch voor die GT3 zeker?
Als je daar nog lang mee wacht ben je er anders te oud voor IMHO.


En de tijd gaat snel :(

28 dec 2005 13:40

Sjonnie schreef:Komop Humphrey, als je gewend bent aan die familiebak (erg fraai overigens), dan ga je toch voor die GT3 zeker?
Als je daar nog lang mee wacht ben je er anders te oud voor IMHO.


Spiegel me aan jou, op latere leeftijd dan toch die ultieme droom.
:wink: :)
Die GT3 komt er zeker tzt.

28 dec 2005 15:05

Beiden gefeliciteerd! 8)

RS-R schreef:Opvolger denk ik inderdaad aan een Audi S4 Avant,

Hé, al weer een nieuwe wending, na de XC90, Q7, KJN, BMW, RR ......., wat hebben wij nog niet gehad.........mmmmmhhhh, de nieuwe Panda! :lol: :wink:

Nee, als ik dan als jong recalcitrant babytje je toch een advies mag geven.........toch maar de GT3!
Staat al zo lang op je wensenlijst (for sure! :wink: ) en het leven is te kort en te onvoorspelbaar, dus waarom wachten............ :?:
en een oude Volvo 940 erbij als familiekoets (die het trouwens heerlijk vindt om buiten te staan!)

28 dec 2005 16:35

Of wachten op een RS4 avant :twisted:

Heb ook ooit zo'n wagen overwogen, maar dan toch maar gekozen voor de combi dieselfamiliebak + sportwagen...

Dus... GT3 + avant 3.0 tdi... (ken er nog zo eentje met dergelijke combi, nietwaar Paul) :wink:

Hehe, toch leuk hé, beetje moeial spelen ivm een ander zijn geld en keuzes. (sorry daarvoor :wink: )

28 dec 2005 17:12

RS-R schreef:
Sjonnie schreef:Komop Humphrey, als je gewend bent aan die familiebak (erg fraai overigens), dan ga je toch voor die GT3 zeker?
Als je daar nog lang mee wacht ben je er anders te oud voor IMHO.


Spiegel me aan jou, op latere leeftijd dan toch die ultieme droom.
:wink: :)
Die GT3 komt er zeker tzt.


Ja, maar als ik jonger was geweest, dan was het wel een GT3 geworden en niet een 4S. En dan was ik wsch ook wat rijles (racelicentie) gaan volgen en wat op circuits gaan rijden. Maar vermits jij die rijles en racelicentie etc. al gehad hebt begrijp ik niet waarop je wacht.

28 dec 2005 17:22

Carrera4s schreef:Of wachten op een RS4 avant :twisted:

Dus... GT3 + avant 3.0 tdi... (ken er nog zo eentje met dergelijke combi, nietwaar Paul) :wink:

Hehe, toch leuk hé, beetje moeial spelen ivm een ander zijn geld en keuzes. (sorry daarvoor :wink: )


Ze hadden toen de Avant nog niet, want dat had ik dat zeker gedaan.

En inderdaad, niets zo leuk en makkelijk dan iemand anders zijn geld uitgeven. :lol:

28 dec 2005 17:37

Rob Herfst schreef:
RS-R schreef:Opvolger denk ik inderdaad aan een Audi S4 Avant,

Hé, al weer een nieuwe wending, na de XC90, Q7, KJN, BMW, RR ......., wat hebben wij nog niet gehad.........mmmmmhhhh, de nieuwe Panda! :lol: :wink:



Rob, we gaan hier toch niet zitten mauken hè??? Humphrey heeft de auto alleen nog maar als papieren offerte, dus het kan nog alle kanten op gaan :lol: :lol: :lol:
En wie weet hoe lang het nog duurt.......... :twisted: :twisted: :twisted:

Overigens, de automaat is HEERLIJK met zo'n krachtige motor :!:

Mauk

28 dec 2005 17:42

ppp 356 schreef:En inderdaad, niets zo leuk en makkelijk dan iemand anders zijn geld uitgeven. :lol:


mwah, ik ken een paar NOG leukere dingen :mrgreen:
Plaats een reactie