Pagina 1 van 1
voor 3.2 rijders
Geplaatst: 06 jan 2006 20:38
door wolf
Geplaatst: 06 jan 2006 20:57
door Double G
Blijft toch een mooie auto hè
Leuk zo'n artikel "uit de oude doos".
Hoera, deze post bezorgde mij m'n 3e blokje

Geplaatst: 06 jan 2006 21:35
door R.M.Boosten
Ook voor niet 3.2 eigenaren zeer interresant

(ik dus).
Ik heb ook nog een oud artikel ,van me schoonvader in wording, over een 911 Cabrio en RS gekregen. Zal eens zoeken naar een scanner!
Moet dit topic niet in het media gedeelte?
Geplaatst: 07 jan 2006 11:53
door Amethist
Blijft toch een mooie auto hè
Leuk zo'n artikel "uit de oude doos".
idd blijft een mooie auto en het was een leuk artikel om te lezen.

Geplaatst: 07 jan 2006 13:32
door Eric 3.2
Goed artikel. Blijft toch altijd leuk om te zien dat de acceleraties van 3.2's in tests altijd aanzienlijk veel sneller was dat de fabrieksopgave. Nu weet ik ook wel dat 0-60 mph niet 0-100 km/h is maar 0-96 km/h dus dat 5,3 sec niet klopt, maar het kwam meestal uit rond 5,7 sec geloof ik terwijl de fabrieksopgave 6,1 sec of zo was! Ook die oude stoelen uit de auto in die test hebben wel wat vind ik. Het enige dat ik er niet mooi aan vind is dat oude stuur, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Geplaatst: 08 jan 2006 18:04
door Double G
P staat er ook om bekend z'n accelleratiecijfers te onderdrijven ipv te overdrijven zoals alle andere merken doen

Geplaatst: 08 jan 2006 18:21
door Retep
Double G schreef:P staat er ook om bekend z'n accelleratiecijfers te onderdrijven ipv te overdrijven zoals alle andere merken doen

Let op! Dit geldt niet alleen voor de 3.2...
Geplaatst: 08 jan 2006 20:42
door Double G
Ik zeg ook P

Geplaatst: 10 jan 2006 11:46
door Retep
Double G schreef:Ik zeg ook P

Weet ik, maar dit draadje gaat over de 911 3.2.
En ik wilde ook een beetje meedoen...
Geplaatst: 10 jan 2006 13:06
door patrick911
Double G schreef:P staat er ook om bekend z'n accelleratiecijfers te onderdrijven ipv te overdrijven zoals alle andere merken doen

Maar dan moet je wel de kunst van het (snel) schakelen met 915-bak onder de knie hebben!

Geplaatst: 10 jan 2006 18:28
door Joost993
Klopt allemaal, 3.2 is voor zijn leeftijd een erg rappe auto en dan had ik nog de langzaamste versie. 217PK en G50 bak
Geplaatst: 10 jan 2006 18:52
door michael
Joost Houben schreef:Klopt allemaal, 3.2 is voor zijn leeftijd een erg rappe auto en dan had ik nog de langzaamste versie. 217PK en G50 bak
Moet nu dan toch wel schrikken zijn, bijna 100 pk meer!!

.
Geplaatst: 10 jan 2006 19:15
door yves
en 200kg ...
idd, bekke jealous..
grtz
Yves
Geplaatst: 10 jan 2006 19:18
door Joost993
Yep auto gaat als een speer, voor mijn gevoel merkbaar verschil met een standaard 993.
Geplaatst: 10 jan 2006 19:41
door Maxfli
Eric 3.2 schreef:Goed artikel. Blijft toch altijd leuk om te zien dat de acceleraties van 3.2's in tests altijd aanzienlijk veel sneller was dat de fabrieksopgave. Nu weet ik ook wel dat 0-60 mph niet 0-100 km/h is maar 0-96 km/h dus dat 5,3 sec niet klopt, maar het kwam meestal uit rond 5,7 sec geloof ik terwijl de fabrieksopgave 6,1 sec of zo was! Ook die oude stoelen uit de auto in die test hebben wel wat vind ik. Het enige dat ik er niet mooi aan vind is dat oude stuur, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Laatst aangepast door Eric 3.2 op Ma Jan 09, 2006 23:25, in totaal 4 keer bewerkt
Sorry hoor, ben helemaal niet nieuwsgierig: wat is er nu vier keer bewerkt

Geplaatst: 10 jan 2006 20:02
door michael
yves schreef:en 200kg ...
idd, bekke jealous..
grtz
Yves
die 200 kg maken in dit geval weinig uit....

.