Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 apr 2024 13:53



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 224 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Vanacht porsche carrera gt afgeschreven 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Forum is vaak zelfregulerend.

Overigens kaatst Jeroen de bal wss bewust hard terug, om een beetje tot dimmen aan te zetten...hij is zelf moderator.



(als ik 't fout zie, Jeroen , feel free... 8) )


21 jan 2006 7:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
michael schreef:
Volgens woordvoerder W. Kok van Centraal Beheer, de grootste autoverzekeraar van Nederland, wordt bij het afsluiten van verzekeringen voor dergelijke snelle en dure auto’s heel erg gekeken naar de eigenaar en zijn ervaringen. De all-risks-jaarpremie voor een dergelijke sportwagen bedraagt ongeveer 4000 euro.


4000 euro AR??? Ik denk dat er hier nog een nulletje of zo achter moet. Ongeacht alle logica betreffende verzekeringspremies, 10 auto's en de risiko's etc. Een premie van 4000 euro zou natuurlijk een peuleschilletje zijn voor een wagen van 600,000 euro. Dan ga je niet WA rijden lijkt me.....
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


21 jan 2006 9:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht 
Inderdaad, Jeroen is moderator zie ik.

Maar dan had ik (in zijn positie) een andere post geplaatst.
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


21 jan 2006 9:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
"Porsche's zijn om op te vreten..."
Bericht 
Beltar schreef:
Devils son schreef:
Ik heb meermaals zaken onder mij gehad die de pers hebben bereikt. Ik had de beschikking over de feiten en als je dat naast de krantenartikelen legt... om te huilen. Veel journalisten geven geen r**t om de waarheid. Als het maar lezers trekt!


gelukkig , maak je nog deze slotconclusie...want... heeel dit draadje, pfff

Waaaaaaaaaaauw, nederland en belgie op z'n smalst... hoe kunnen jullie..., bwekkes, ik ben er niet goed van, van al die oordeel en veroordeel praatjes....

Laat ons eerst in eigen boezem kijken: rijden jullie nooit te snel? Drinken jullie nooit een glaasje teveel?
Blijven jullie nooit eens plakken aan een bar in een hotel...?
Kom mensen, go lowprofile please!



Och, dit draadje is zo populair omdat we allemaal gek zijn op de CGT........niet om het verhaal/sensatie rond het gebeuren....... :wink: :wink: :wink:
_________________________________________
Porsche's zijn om op te vreten....


21 jan 2006 10:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
outletvalve schreef:
Inderdaad, Jeroen is moderator zie ik.

Maar dan had ik (in zijn positie) een andere post geplaatst.


Zelfs een moderator heeft recht op vrije meningsuiting. 8)
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


21 jan 2006 10:03
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
ach, het is gewoon een experiment...

je kan het afsluiten, maar dan weet je nooit hoe laag we kunnen zakken... :?:

inderdaad wel een triestig topic geworden :roll:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


21 jan 2006 10:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
wolf schreef:
Met name een standaard aanval op de " sensatiezoekende pers"; mwah, vind ik hier nogal meevallen.


Met alle respect. Zou dit ongeval nieuws zijn indien het een Opel Astra had betroffen?

En de randverhalen er om heen: broer heeft ooit Ferrari uitgeleend met een ongeval als gevolg. Wat heeft die broer er mee te maken? En dan nu weer dat de uitlener betrokken is geweest bij een ongeval waarbij hij al dan niet met alcohol op achter het stuur zat. Wat heeft dat te maken met het uitlenen van een auto? En waarom moet de goede man met naam en toenaam worden genoemd. Hij heeft die auto toch niet tegen een boom gereden?

Citaat:
Lees alleen wat feiten, waaruit IK enige voor jouw client onprettige conclusies trek.


Ten eerste: het is niet mijn cliënt.

Ten tweede: welke feiten zijn er?

1. Er is een man die aan een vrouw zijn auto heeft uitgeleend.
2. Op een laat tijdstip.
3. De auto betreft een Carrera GT (waarmee je ook normaal kan rijden, echt waar!)
4. De vrouw rijdt met de auto tegen een boom.
5. De auto breekt doormidden, de vrouw raakt ernstig gewond, bijrijder (niet zijnde de eigenaar) raakt licht gewond.

Dit zijn de vaststaande feiten tot nu toe. Wat er allemaal in het verleden is gebeurd is niet ter zake doende. De suggestie dat er alcohol in het spel zou zijn is slechts een suggestie.

En nu OP BASIS VAN DE FEITEN: wat heeft deze man nu gedaan dat zo ernstig is?

Stel dat de vrouw heeft gedronken (en dan zitten we al te raden), wat zegt dat dan over deze man? Nog steeds niets. Het kan pas interessant worden indien de man wist of moest weten dat de vrouw niet meer in staat was om de auto te besturen. En dan zijn we al helemaal aan het gissen...

Ergo:

Eerst de feiten, dan het oordeel.


21 jan 2006 10:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Devils son schreef:
En dan zijn we al helemaal aan het gissen...


Niet veralgemenen aub :wink:

En weer duidelijk uit dit topic

Begeerde brokken, worden het meest gegeten :roll:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


21 jan 2006 17:33
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Hadden jullie al gelezen dat het om een porsche van merkenstijn ging?


21 jan 2006 18:24
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4
Tholen
Bericht 
bartol1988 schreef:
Hadden jullie al gelezen dat het om een porsche van merkenstijn ging?

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


21 jan 2006 18:48
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
ppp 356 schreef:
Begeerde brokken, worden het meest gegeten :roll:


aha :shock: ..... euh :wink:


21 jan 2006 19:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Zoekende
Oldenzaal
Bericht 
Ja dus, Ik had meer moeite moeten nemen om alles te lezen :D


21 jan 2006 19:33
Profiel Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
bartol1988 schreef:
Hadden jullie al gelezen dat het om een porsche van merkenstijn ging?


Nee, vertel eens. Van Merkenwie? :? :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


21 jan 2006 21:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 3.4 S
Twente
Bericht in reactie op Devils Son
Devil heeft gelijk, in zoverre, wat heeft de arme Merkenstijn nu eigenlijk misdaan??

Niets m.b.t het uitlenen van zijn auto, maar wel wat anders n.l.

Het in nederland rijden in een auto. Want ik mag aannemen dat hij zelf de auto heeft bestuurd naar het Hotel toe...en daar ligt 'm nu de kneep.

Hr Merkenstijn mag in Nederland geen voeruig meer besturen, zijn rijbewijs is ingevorderd door Justitie....t.g.v een ongevalletje vlak voor kerstmis in Hengelo, waar hij achterop een klein karretje reed, met zijn Ferrari en zijn slok op ( 1.6 promille toen ) Politie erbij, rijbewijs invorderen, maarre meneer heeft het nog in Zwisterland liggen, alwaar hij "woont" .... en daar ligt het rijnbewijs nog steeds....enne meneer rijdt nog steeds rond naar het schijnt.....

Ik geloof dat meneer Merkenstijn een beetje schijt heeft aan de nederlandse wet en regelgeving....dat is wat er mis is met meneer Merkenstijn. Justitie geeft al toe, dat bekeuren voor hem geen zin en/of effect heeft, daar lacht hij om..en hij lacht nu nog harder, omdat Zwitserland geen uitleveringsverdrag kent met de Nederlandse Justitie...

dus rijbewijs inleveren ?? hoezo inleveren...???....

dat noem ik nu witte boorden criminaliteit....als minister Peis er nu nog eentje wil uitzetten uit nederland, ik heb wel een suggestie...
_________________________________________
Groeten uit Twente


21 jan 2006 22:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
ach jeroen... :roll:


22 jan 2006 0:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Pffff... we zijn weer terug bij het EO spelletje... "Ik weet het beter!"

Volgens mij gewoon een gevalletje van on-hollands " living your life in the fast lane", wat ik alleen maar kan toejuichen. Helaas in dit geval met een voor iedereen hele vervelende en onverwachte afloop.

I just feel sorry voor alle betrokkene en hoop dat iedereen er weer snel bovenop is. Voor wat betreft die CGT, hoewel mooi blik, het is en blijft blik!
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


22 jan 2006 3:41
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: in reactie op Devils Son
Martin K. schreef:
Het in nederland rijden in een auto. Want ik mag aannemen dat hij zelf de auto heeft bestuurd naar het Hotel toe...en daar ligt 'm nu de kneep.


wat een dom gehannes. Hoezo mag jij dat aannemen? Was jij erbij?

Verder is dit hele verhaal al drie pagina's eerder in dit intrieste topic besproken.
Beschuldigingen (witte boorden criminaliteit - klinkt erg gefrustreerd) obv aannames - erg kortzichtig en vooringenomen. :evil:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


22 jan 2006 8:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht Re: in reactie op Devils Son
horn schreef:
Martin K. schreef:
Het in nederland rijden in een auto. Want ik mag aannemen dat hij zelf de auto heeft bestuurd naar het Hotel toe...en daar ligt 'm nu de kneep.


wat een dom gehannes. Hoezo mag jij dat aannemen? Was jij erbij?

Verder is dit hele verhaal al drie pagina's eerder in dit intrieste topic besproken.
Beschuldigingen (witte boorden criminaliteit - klinkt erg gefrustreerd) obv aannames - erg kortzichtig en vooringenomen. :evil:

Kortom, de hoogste tijd om dit draadje te sluiten!?
_________________________________________
Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!


22 jan 2006 10:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
"Porsche's zijn om op te vreten..."
Bericht Re: in reactie op Devils Son
Nicolò schreef:
horn schreef:
Martin K. schreef:
Het in nederland rijden in een auto. Want ik mag aannemen dat hij zelf de auto heeft bestuurd naar het Hotel toe...en daar ligt 'm nu de kneep.


wat een dom gehannes. Hoezo mag jij dat aannemen? Was jij erbij?

Verder is dit hele verhaal al drie pagina's eerder in dit intrieste topic besproken.
Beschuldigingen (witte boorden criminaliteit - klinkt erg gefrustreerd) obv aannames - erg kortzichtig en vooringenomen. :evil:

Kortom, de hoogste tijd om dit draadje te sluiten!?


Nu al.............. 8) 8) 8)
_________________________________________
Porsche's zijn om op te vreten....


22 jan 2006 12:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: in reactie op Devils Son
Martin K. schreef:
Want ik mag aannemen dat hij zelf de auto heeft bestuurd naar het Hotel toe...en daar ligt 'm nu de kneep.


Hier ligt inderdaad de kneep: bij het feit dat jij oordeelt op basis van een aanname.

Ik ken iemand die ook zijn rijbewijs kwijt is geraakt. Die heeft gewoon studenten ingehuurd om hem overal in zijn eigen auto heen te rijden. Het is dus allerminst ondenkbaar dat een ander in die auto heeft gereden.

Nogmaals: eerst de feiten, dan het oordeel.


22 jan 2006 12:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht Re: in reactie op Devils Son
Devils son schreef:
Martin K. schreef:
Want ik mag aannemen dat hij zelf de auto heeft bestuurd naar het Hotel toe...en daar ligt 'm nu de kneep.


Hier ligt inderdaad de kneep: bij het feit dat jij oordeelt op basis van een aanname.

Ik ken iemand die ook zijn rijbewijs kwijt is geraakt. Die heeft gewoon studenten ingehuurd om hem overal in zijn eigen auto heen te rijden. Het is dus allerminst ondenkbaar dat een ander in die auto heeft gereden.

Nogmaals: eerst de feiten, dan het oordeel.

Wat zal ik eens op mijn vrije (?) zondag gaan doen, weet je wat, ik zie daar een leuk draadje! :shock: :wink:
_________________________________________
Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!


22 jan 2006 12:47
Profiel
Bericht 
Jeroen914 schreef:
wolf schreef:
Overigens een eikel van een vent als ik lees wat hij al eerder flikte.

Jij ook, als ik lees wat voor onzin je uit kraamt :roll:


en
horn schreef:
wat een dom gehannes. Hoezo mag jij dat aannemen? Was jij erbij?

Verder is dit hele verhaal al drie pagina's eerder in dit intrieste topic besproken.
Beschuldigingen (witte boorden criminaliteit - klinkt erg gefrustreerd) obv aannames - erg kortzichtig en vooringenomen. :evil:


Tja, als moderators ook al zo beginnen dan is het einde wel in zicht.
Ik nok i.i.g. voor goed af. Heb geen zin meer in dit forum. Dit topic is een mooie samenvatting van de algemene staat van het forum.


22 jan 2006 15:22
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
André 3.0 die al 2weken geleden schreef:
Jongens,kapnoa...
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


22 jan 2006 15:27
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Fred schreef:
Ik nok i.i.g. voor goed af. Heb geen zin meer in dit forum. Dit topic is een mooie samenvatting van de algemene staat van het forum.


Lijkt me een mooi einde aan dit topic. :shock: :roll:

@ Fred: Je moet doen wat je niet laten kan. Ben met je eens dat het nivo wat verandert, maar om dit topic nou als voorbeeld voor het hele forum te noemen... jouw mening, jouw keuze.
Vaarwel en dank voor je bijdragen in het verleden. :salut:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


22 jan 2006 15:34
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 224 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: HansGT, nielsdf


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.