Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 20:33



Antwoord op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Droomauto, of nog niet helemaal... 

Droomauto , of nog niet helemaal...
erg tevreden , maar wil in de toekomst "meer".. 67%  67%  [ 40 ]
ik heb 'm , mijn droomauto! 33%  33%  [ 20 ]
Totaal aantal stemmen : 60

Droomauto, of nog niet helemaal... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht Droomauto, of nog niet helemaal...
Het topic lezend over de leeftijd, dat "we" onze eerste Porsche kochten , kwam ik tot de volgende gedachte ; ik heb nu mijn 2e P , hartstikke leuk/mooi natuurlijk...maar ik besef wel, dat ik, op 39-jarige leeftijd al wel mijn droomauto heb, en hoewel zeer blij ermee , ik eigenlijk nooit meer omkijk naar andere auto's,op een manier van ; die zou ik wel willen hebben, iets wat ik, hoewel ik toch leuke auto's heb gereden, eigenlijk altijd toch onbewust wél deed...kortom...het begeren van andere auto's is gewoon weg.
Wie herkent dit?

Let wel , interesse blijft er duidelijk wel, bewondering ook...ik vind veel auto's mooi , maar ik spreek nu over droomauto's , die, voor ieder persoonlijk anders natuurlijk , haalbaar/realistisch zijn...


18 jan 2006 11:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht 
ik ben echt super tevreden met mijn 964 maar als ik kon kiezen had ik graag een 993 of een 997.wie weet ooit.




om het maar niet te hebben over de CGT




robert
_________________________________________
remmen is angst


18 jan 2006 11:14
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Wel momenteel , heb ik eigenlijk ook mijn droomauto(s). Langs de andere kant, zijn er toch ook nog wel wagens, die ik ook leuk vind, meestal dan nog in dezelfde familie. Ik wil hiervoor echter mijn huidige RS niet voor wegdoen.

Misschien moet ik dan maar iets vinden, om ze erbij te krijgen in plaats van ze te vervangen :? :? :wink:

Ik kan dus de Poll niet invullen, omdat het juiste antwoord er niet bij staat :wink:
Optie 3 :?:
Heb droomwagen, maar droom van nog een erbij :lol:
Paul, die zeker geen CGT koopt
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


18 jan 2006 11:29
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Ik wil altijd "meer". Niet alleen vwb bezittingen, maar gewoon ten aanzien van alles. Ik ben nog te jong om tevreden achterover te hangen.


18 jan 2006 12:05
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
997S
Belgische kust
Bericht 
Jurgen, ook voor jou komt er een dag dat je "meer" wil :wink:

Ik ben zelf zeer tevreden, maar ik weet wel dat er andere Porsches zijn die ik nog meer begeer, maar die buiten mijn mogelijkheden vallen, en dan heb ik het niet over de carrera GT :twisted:


18 jan 2006 12:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Carrera4s schreef:
en dan heb ik het niet over de carrera GT :twisted:


Schijnt ook niet zo'n geweldige auto te zijn, de een leent hem uit, de ander rijdt hem na een paar honderd meter al aan diggelen... :roll:


18 jan 2006 12:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
En hij ziet er niet uit :twisted:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


18 jan 2006 12:25
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik heb mijn droomauto (ondanks dat deze zeergoed is) nog niet dus het invullen van de Poll is eenvoudig.
Graag zou ik deze erbij behouden , maar daarvoor ben ik niet financiaal sterk genoeg.
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


18 jan 2006 12:31
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
997S
Belgische kust
Bericht 
ppp 356 schreef:
En hij ziet er niet uit :twisted:


Ah, dat wisten we nog niet Paul :wink: :roll:


18 jan 2006 12:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Als ik even snel denk zou ik willen hebben:een 997 of een AM v8 of een Audi Gallardo.
Dus heb ik idd niet mijn droomauto nu.(maar ik ben er nog steeds wel heel blij mee :D )
Een Enzo of carrera GT zou ik zelfs als daar geld genoeg voor zou hebben niet willen hebben."too much"dat soort auto's :wink:
_________________________________________
what is understood
need not be discussed.


18 jan 2006 12:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Droomauto, of nog niet helemaal...
Jurgen schreef:
Het topic lezend over de leeftijd, dat "we" onze eerste Porsche kochten , kwam ik tot de volgende gedachte ; ik heb nu mijn 2e P , hartstikke leuk/mooi natuurlijk...maar ik besef wel, dat ik, op 39-jarige leeftijd al wel mijn droomauto heb, en hoewel zeer blij ermee , ik eigenlijk nooit meer omkijk naar andere auto's,op een manier van ; die zou ik wel willen hebben, iets wat ik, hoewel ik toch leuke auto's heb gereden, eigenlijk altijd toch onbewust wél deed...kortom...het begeren van andere auto's is gewoon weg.
Wie herkent dit?

Let wel , interesse blijft er duidelijk wel, bewondering ook...ik vind veel auto's mooi , maar ik spreek nu over droomauto's , die, voor ieder persoonlijk anders natuurlijk , haalbaar/realistisch zijn...

Grappig dat je dit vraag, ik had dit weekend een discussie met mijn schoonvader op terugweg van de aankoop van zijn droomauto een Jaguar XKR convertible. Ik vroeg hem wat nou hier na?

Als discusserend kwamen we tot de conclusie dat ook al heb je nu dan je droomauto wil dat niet zeggen dat dat over 4 jaar nog zo is. Ten tweede als je niet toegeeft aan die droom had je de rest van je leven jezelf moeten leven "what if..."

Mijn advies (ik sta nog voor het punt dat mijn droom in vervulling gaat) altijd doen als je de mogelijkheden er voor hebt!


18 jan 2006 12:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Op dit moment tevreden.


18 jan 2006 12:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
Ik had eigenlijk nog een DSG bak gewild voor mijn 997.
Zo blijft men bezig, en ook extra pk.


18 jan 2006 13:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
RS-R schreef:
Op dit moment tevreden.


op DIT moment = Volvo stationcar???
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


18 jan 2006 14:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Dan ben ik op dit moment eigenaar van 3 auto's.
Koop jij nu maar ook gewoon zo'n Audi, want dat wil je eigenlijk het liefste. :lol:


18 jan 2006 14:07
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Omgeving Leuven
Bericht 
ik heb nu de 924, maar dat stelt niets voor, in de toekomst wil ik wel met mooiere en stoerdere auto's rondrijden :D
_________________________________________
R, S, ST, RS, RSR


18 jan 2006 14:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld Jurgen, de 993 turbo (als ik jouw auto zo mag omschrijven :twisted: ) was ook mijn droomauto, en nu ik die heb zou ik die nooit meer willen vervangen !!!

Wil niet zeggen dat er nog een boel auto's op mijn lijst staan om ERBIJ te hebben :wink:


18 jan 2006 15:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1973 911s Targa
Rotterdam
Bericht 
voor mij was het mijn droom auto, want ik liep al te kwijlen op early targa's sinds ik 6 of 8 jaar oud was, en specifiek voor een zwarte , met chrome targa bar
_________________________________________
Stijn Vandamme
'73 911 2.4 S Targa 9113310111
'85 944


18 jan 2006 15:35
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
928,911 targa
Destelbergen
Bericht 
mijn droomwagen is de 993 carrera 4 cabrio, er zouden ook een aantal turbo cabrio's gemaakt zijn maar zeeer zeldzaam, wie weet hier meer over :(

de 928 heb ik al maar de 928GTS vind ik subliem 8)

en als laatste de 996 GT3 (eerste serie) en een gt3 RS


dromen kan toch fijn zijn :twisted:

en voor Stijn, we hebben bijna een 911T Targa van 73 volledig gerestaureerd, volgende week moet hij af zijn, als je wil stuur ik de foto's, en ja het is een zwarte met heel veel blink :wink:


18 jan 2006 15:48
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1973 911s Targa
Rotterdam
Bericht 
gewoon posten op het forum man , dan ziet iedereen het !

ik heb de mijne al , al moet ik hem nog ietsje afwerken in de details,
en het restoratie stof er af wassen :D

overigens , ik bedoelde niet chrome , maar zilveren , geborsteld aluminium... chrome zou idd te veel bling zijn
_________________________________________
Stijn Vandamme
'73 911 2.4 S Targa 9113310111
'85 944


18 jan 2006 15:54
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
KEV-911 schreef:
mijn droomwagen is de 993 carrera 4 cabrio, er zouden ook een aantal turbo cabrio's gemaakt zijn maar zeeer zeldzaam, wie weet hier meer over :(


993 turbo cabrio? Nooit van gehoord, dus ik vermoed dat ze ook nooit zijn gebouwd, althans niet door de fabriek.


18 jan 2006 16:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1973 911s Targa
Rotterdam
Bericht 
Devils son schreef:
KEV-911 schreef:
mijn droomwagen is de 993 carrera 4 cabrio, er zouden ook een aantal turbo cabrio's gemaakt zijn maar zeeer zeldzaam, wie weet hier meer over :(


993 turbo cabrio? Nooit van gehoord, dus ik vermoed dat ze ook nooit zijn gebouwd, althans niet door de fabriek.


After the 3.3 liter G-model Turbo convertible (1987-89), Porsche never officially offered an air-cooled Turbo convertible again. However, in 1995 14 993 Turbo Cabriolets were sold before the introduction of the 993 Turbo coupe. They featured the 360 hp (DIN) single-turbo engine of the 964 Turbo 3.6, a 5-speed manual transmission and the wing of the 964 Turbo 3.6. This required a premium of DM 89,500 (or plus 62 %) over the standard 993 Cabriolet´s price
_________________________________________
Stijn Vandamme
'73 911 2.4 S Targa 9113310111
'85 944


18 jan 2006 16:18
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 SC(VERKOCHT); 924 turbo; 944 turbo 220pk(verkocht); 944 turbo S silver rose!!! (helaas verkocht...)
Stekene; België
Bericht 
Ik ben op dit moment wel tevreden: 911 3.0 SC (wel gedeeld, maar kom) :D , een 911 3.2 Carrera (nog in orde te zetten) en een 924 turbo... 8)

Er zullen steeds auto's zijn om van te dromen, want anders is de fun voorbij...

8)


18 jan 2006 16:20
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht droomauto
Op dit moment heb ik de meest haalbare droomauto voor mij....
Maar Jurgen.....eigenlijk droom ik van de jouwe :mrgreen:
Wie weet ooit..... :wink:
_________________________________________
If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one! :-)


18 jan 2006 16:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
s_vandamme schreef:

After the 3.3 liter G-model Turbo convertible (1987-89), Porsche never officially offered an air-cooled Turbo convertible again. However, in 1995 14 993 Turbo Cabriolets were sold before the introduction of the 993 Turbo coupe. They featured the 360 hp (DIN) single-turbo engine of the 964 Turbo 3.6, a 5-speed manual transmission and the wing of the 964 Turbo 3.6. This required a premium of DM 89,500 (or plus 62 %) over the standard 993 Cabriolet´s price


Bron?


18 jan 2006 17:09
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 88 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jacq., jan911sc


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.