Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 9:07



Antwoord op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
996 grote fout van Porsche AG/zatte toogpraat... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Amsterdam
Bericht 
Op slot ? Tja, is en blijft een forum, wordt wel tijd voor gewoon wat realisticher en respektvollere reakties. In plaats van verder vertwijfeling over en weer te zaaien, ga lekker een stukkie touren, en geniet zoals ik van elke sekonde in je superwagens. Ik denk dat vrijwel ieder dit topic wel met een knipoog en glimlach heeft gevolgd, en er niet teveel geestelijk leed is aangericht.

Komt er deze zomer misschien iets van een meeting van de grond in Noord-Holland ? Is er interesse in omgeving Waterland ? Misschien leuk voor alle forumleden, die ver van het dichte P-bevolkte zuiden leven.
Zou me er zelf wel voor willen inspannen bij enige interesse.


05 apr 2006 8:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
niet meer....
Bericht 
Gerco schreef:
Nee ben ik het niet mee eens hoor. Ik heb ook proefgereden in een 996 en 997 nadat ik in mijn 993 turbo proefgereden had en heb toch die 993 turbo gekocht. Hoewel voor het budget van mijn turbootje er toch een hele mooie 996 had kunnen staan.

maar ach, ik ben dan ok een liefhebber van het oude rauwe "Porsche gevoel" en kwa geluid heeft mijn turbootje dan toch meer te bieden dan bovenstaande modellen.

Hoewel ik niet gereden nog heb in een 997 turbo....
Dat zou wel eens interessant kunnen zijn, maar zo dik is mijn knip inderdaad nog niet. En ach, ik kan toch ook maar in een auto tegelijk rijden en mijn turbootje verkoop ik nou eenmaal nooit meer :wink:


Uiteraard Gerco uitzonderingen bevestigen de regel...en zoals je het zelf al schetst.....een 993 bi-turbo / 996 komt voor mij niet ter sprake :wink: en voor jou is dat dan momenteel de 997 T. Ach...er zijn belangrijkere zaken.

mvgr. roi
_________________________________________
Alles is relatief....maar o wat had ik mijn Porsche lief.


05 apr 2006 9:24
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 202 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Frank K, joris_h


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.