Pagina 1 van 2
Cayman met vleugeldeuren
Geplaatst: 24 apr 2006 13:21
door MS964
Geplaatst: 24 apr 2006 16:19
door R.M.Boosten
wel geinig, meer iets voor een Lambo in mijn ogen
Maar het misstaat hem zeer zeker niet... alleen tja... niet origineel en een wat hoog patserniveau
Maarja, de mensen weten ook dat je geen patser bent, anders reed je niet in een Porsche

Geplaatst: 24 apr 2006 17:02
door psporsche
Idee is wel leuk, echter uitwerking niet mijn smaak....
Is meer voor een Lambo ja....
Ach ja, tis maar waar je geld aan uit wilt geven!
Geplaatst: 24 apr 2006 17:10
door FROST
HEY wat gaaf!!
..ik vond die vleugeldeuren al bij het 997 model goed staan(ben effe vergeten welk merk em nou had staan tunen), en ook wederom bij de Cayman S.
*maar aan de andere kant..zou er geen 3000 euro voor wegleggen*!!

Geplaatst: 24 apr 2006 17:24
door GerbenJ
Bizar! Kan dat ook met een Boxster?
Geplaatst: 24 apr 2006 17:25
door 911-lover
Vandaar de naam van het bedrijf hé
L ambo
S tyle
D oors
Die 997 was van Rinspeed
Geplaatst: 24 apr 2006 18:20
door Marco
FROST schreef:HEY wat gaaf!!
..ik vond die vleugeldeuren al bij het 997 model goed staan(ben effe vergeten welk merk em nou had staan tunen), en ook wederom bij de Cayman S.
*maar aan de andere kant..zou er geen 3000 euro voor wegleggen*!!

vind het geen porum op een Porsche, die 3k valt me eigenlijk nog mee, is 4% van het totaalbedrag; als je dan toch bezig bent
Geplaatst: 24 apr 2006 18:26
door thijzer
Waar is de tribal-sticker op de zijkant, de bass-booster, de nep-luchtinlaten en de lichtgevende antenne? Zo issie incompleet...
Niet mijn stijl. Schijnt lastig te zijn met instappen. Zie ook de Ford GT die laatst bij Topgear was: niet in te komen als ie ingeparkeerd is.
Dus no-go.
Hebben ze die ook voor de 924?

Geplaatst: 24 apr 2006 19:49
door lindemans
Knap dat in in zo'n korte tijd zo'n mooie auto alweer kunt laten vernachelen.....
vleugellam
Geplaatst: 24 apr 2006 19:52
door Anton
Ik heb er maar een woord voor: zinloos.
Re: vleugellam
Geplaatst: 24 apr 2006 19:58
door Johnnyboyporsche
Anton schreef:Ik heb er maar een woord voor: zinloos.
: zonde.
Geplaatst: 24 apr 2006 20:23
door Double G
Geplaatst: 24 apr 2006 21:15
door Jort
Laat ik het positief benaderen:
ze zijn gelukkig gestopt met knutselen, na het monteren van de vleugeldeuren.

Geplaatst: 24 apr 2006 21:23
door red devil
Hard over een drempel dan snel de deuren open en je zweeft zo verder door de lucht.

Geplaatst: 24 apr 2006 22:00
door Fonz
Ik zou het mooi vinden als alle andere auto's met deze deuren worden uitgerust, dan kan ik tenmiste met een gerust hart ergens parkeren.
Nu ben je elke keer weer blij dat diegene naast je zijn deur fatsoenlijk heeft opengedaan, en niet tegen je auto aan heeft laten zwiepen

Geplaatst: 24 apr 2006 22:10
door 911-lover
Geplaatst: 24 apr 2006 22:31
door maurice
Erg leuk in die lage parkeergarages van tegenwoordig. Ben je gelijk het glas uit je deuren kwijt
Zinloze optie. Er is toch niks mis met een normaal openslaand portier?
Ook erg onhandig dicht terkken trouwens weet ik van de Lambo
Geplaatst: 24 apr 2006 22:35
door GerbenJ
thijzer schreef:Waar is de tribal-sticker op de zijkant, de bass-booster, de nep-luchtinlaten en de lichtgevende antenne?
Vergeet de tl-buizen voor eronder niet.
Geplaatst: 24 apr 2006 22:44
door thijzer
Geplaatst: 24 apr 2006 22:55
door Fonz
911-lover schreef:Die deuren gaan ook eerst normaal open alvorens ze naar boven worden gekantelt
[Schritt 1: Öffnen der Tür wie gewohnt nach aussen bis zum maximal von LSD vorgegebenen Winkel (ca.30 Grad). Der Platz reicht aus, um Ein- und Aussteigen zu können.
Schritt 2: Anheben der Tür. Die Tür wird erst ab diesem Punkt angehoben und mit Unterstützung der Gasfeder lässt sie sich leicht bis an den Anschlagpunkt öffnen (ca. 40 Grad).
[/quote]
Oke, dat wist ik niet, maar een normale deur gaat volgens mij wel iets verder open als 30 graden. En bij een twee deurs kun je een fietser die ongeveer een metertje langs je rijdt er nog behoorlijk mee in de problemen brengen.

Geplaatst: 24 apr 2006 23:05
door dynamic
Niet mijn stijl. Schijnt lastig te zijn met instappen. Zie ook de Ford GT die laatst bij Topgear was: niet in te komen als ie ingeparkeerd is.
Juist niet, de Ford GT heeft deuren die in het dak doorlopen en gewoon openzwaaien. Als je dus de deur opend heb je nog een stuk dak boven aan de deur zitten. Kortom alleen bij deze Ford GT zouden deze deuren functie hebben.
Overigens hadden alle gewone auto's maar zulke deuren scheelde een hoop parkeer schade (putjes). Sommige h*ft*rs rossen nl. zo een deur in je flank.

Geplaatst: 24 apr 2006 23:10
door bert964c4
Het ziet er leuk uit, maar past beter bij een Lambo, en dus absoluut niet bij een porsche.
Geplaatst: 24 apr 2006 23:53
door thijzer
dynamic schreef:Niet mijn stijl. Schijnt lastig te zijn met instappen. Zie ook de Ford GT die laatst bij Topgear was: niet in te komen als ie ingeparkeerd is.
Juist niet, de Ford GT heeft deuren die in het dak doorlopen en gewoon openzwaaien. Als je dus de deur opend heb je nog een stuk dak boven aan de deur zitten. Kortom alleen bij deze Ford GT zouden deze deuren functie hebben.
Overigens hadden alle gewone auto's maar zulke deuren scheelde een hoop parkeer schade (putjes). Sommige h*ft*rs rossen nl. zo een deur in je flank.

Dan heb je die aflevering niet gezien. Hij kwam dus z'n auto niet in als hij op een normale manier tussen twee auto's geparkeerd stond.
Dat laten ze bij de dealer niet zien vrees ik...
Maar ook voor de looks: laat het aan Lamborghini over, de rest gebruikt maar fijn gewone scharnieren.
Geplaatst: 25 apr 2006 0:52
door dynamic
Quote:
Niet mijn stijl. Schijnt lastig te zijn met instappen. Zie ook de Ford GT die laatst bij Topgear was: niet in te komen als ie ingeparkeerd is.
Juist niet, de Ford GT heeft deuren die in het dak doorlopen en gewoon openzwaaien. Als je dus de deur opend heb je nog een stuk dak boven aan de deur zitten. Kortom alleen bij deze Ford GT zouden deze deuren functie hebben.
Overigens hadden alle gewone auto's maar zulke deuren scheelde een hoop parkeer schade (putjes). Sommige h*ft*rs rossen nl. zo een deur in je flank.
Dan heb je die aflevering niet gezien. Hij kwam dus z'n auto niet in als hij op een normale manier tussen twee auto's geparkeerd stond.
Juist omdat de Ford Gt géén omhoog zwaaiende deuren heeft kun je er inderdaad moeilijk in en uit komen als de deur niet geheel open kan.
Vandaar mijn stelling: Bij deze auto zou het functioneel zijn.
Geplaatst: 25 apr 2006 7:39
door MarcoB
Met deze vleugeldeuren mis ik de veren die de boel opleuken (en misschien een beetje pek?)
Behandel dan gelijk de verkrachter van deze auto!