Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 7:45



Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
964 in Breda 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911/964 Carera 2 BJ 1992
Bericht 
[Als overigens de kennis van Molen hem anderhalf jaar geleden verkocht heeft, kan Valentijn hem overigens technisch gezien een jaar geleden niet van de eerste eigenaar hebben kunnen kopen... :shock: :roll: :?[/quote]

Inderdaad vreemd maar het was toch echt deze auto want ik heb het kenteken op de foto's vergeleken.
De toenmalige verkoper had ook prive een rode klasieke 911 staan .

8)
_________________________________________
Porsche 911/964 Carrera 2 Bouwjaar 1992


08 mei 2006 16:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
paSCal schreef:
Mooie wagen, zou zo mijn keuze kunnen zijn (al zou ik hem met zwart leer willen ;) )... Amazon Grün is een van de weinige kleuren waarin ik wellicht ooit wel es in een 964 zou willen overstappen....


Je hebt wel smaak moet ik zeggen... :wink:


11 mei 2006 9:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Rudolph schreef:
Ik ben vervolgens naar Rennsport gereden en heb de man daar gevraagd of hij de wagen kende en hij had hem inderdaad gezien. Niet gekeurd maar hij "zeek van de olie"... Als ik er wat aan zou willen laten doen moest ik op enige (5 of 6 K) rekenen.


Toevallig (nou ja...) was ik gisteren bij Lothar, waar dit verhaal ter sprake kwam. Het ligt net iets genuanceerder. Ja, de motor is niet droog. En ja, als je dat wil verhelpen kost dat iets in de 5 tot 6 K.

Punt is dat je het niet per se hoeft te verhelpen. En ander punt: de auto lijkt verder (ik heb hem voor een ander forumlid bekeken) wel netjes en kan voor iemand die een nette 964 zoekt weldegelijk interessant zijn (neem de wetenschap mee en onderhandel... en laat dan de lekkage fixen).

Als je dit draadje leest als geïnteresseerde koper, dan ga je nu dus niet meer kijken. En dat verdient deze auto nou ook weer niet.

Afijn, mijn mening.


16 mei 2006 17:28
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Devils son schreef:
(neem de wetenschap mee en onderhandel... en laat dan de lekkage fixen).



Mijn mening :arrow: .... leg er evt. nog een duizendje of 1-2-3 bij en laat meteen het hele blok reviseren .... :idea: :wink:


16 mei 2006 17:59
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911/964 Carera 2 BJ 1992
Bericht 
Rudolph schreef:
Nee, Polargrijze 993.


Gefeliciteerd Rudolph ik hoorde van Carlo dat je de mooie 993 gekocht heb ,ik had niets teveel gezegd over de mooie staat toch.

Heel veel plezier ermee!.

Grt,
valentijn
_________________________________________
Porsche 911/964 Carrera 2 Bouwjaar 1992


16 mei 2006 18:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Olaf schreef:

Mijn mening :arrow: .... leg er evt. nog een duizendje of 1-2-3 bij en laat meteen het hele blok reviseren .... :idea: :wink:


Groot gelijk, maar je moet de boodschap voorzichtig brengen... :wink:


16 mei 2006 18:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911/964 Carera 2 BJ 1992
Bericht 
[quote="Devils son"][quote="Rudolph"]Ik ben vervolgens naar Rennsport . Ja, de motor is niet droog. En ja, als je dat wil verhelpen kost dat iets in de 5 tot 6 K.

Punt is dat je het niet per se hoeft te verhelpen. En ander punt: de auto lijkt verder (ik heb hem voor een ander forumlid bekeken) wel netjes en kan voor iemand die een nette 964 zoekt weldegelijk interessant zijn (neem de wetenschap mee en onderhandel... en laat dan de lekkage fixen).

Ach ja wat is niet droog iedere morgen een plasje olie op de vloer vd garage?

En met deze vraagprijs en dan nog eens 5a6 duizend Euri dan word de auto toch veel te duur.
Het gekke is en blijft deze 964 heeft dik 45000 km in een jaar tijd gereden?! wel erg veel lijkt me. (met het nodige onderhoud?)

Grt.
_________________________________________
Porsche 911/964 Carrera 2 Bouwjaar 1992


16 mei 2006 18:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Valentijn schreef:

Ach ja wat is niet droog iedere morgen een plasje olie op de vloer vd garage?


Ik heb de lekkage niet gezien, maar aldus Lothar zijn er genoeg mensen die er mee doorrijden. Het zal dus wel niet om een plasje gaan...

Citaat:
En met deze vraagprijs en dan nog eens 5a6 duizend Euri dan word de auto toch veel te duur.
Het gekke is en blijft deze 964 heeft dik 45000 km in een jaar tijd gereden?! wel erg veel lijkt me. (met het nodige onderhoud?)

Grt.


Vraagprijs is een vraagprijs, kwestie van onderhandelen. Gekke is dat vraagprijs + 5 a 6 duizend euro nog altijd ver onder de vraagprijs ligt die ik een half jaar geleden hoorde ten aanzien van een 964 bij TJ.

Punt is: de auto wordt een beetje neergezet als hopeloos en dat is ten onrechte.


16 mei 2006 19:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911/964 Carera 2 BJ 1992
Bericht 
duivelszoon schreef:
Vraagprijs is een vraagprijs, kwestie van onderhandelen. Gekke is dat vraagprijs + 5 a 6 duizend euro nog altijd ver onder de vraagprijs ligt die ik een half jaar geleden hoorde ten aanzien van een 964 bij TJ.

Punt is: de auto wordt een beetje neergezet als hopeloos en dat is ten onrechte.


Dat klopt dat is ten onrechte voor een verder mooie 964 :!:
Echter TJ die vraagt nog wel eens de efteling prijzen van het Noorden. :D

(mod by horn - als je rechtsboven de post die je wil quoten op de button QUOTE drukt, krijg je een normale quote. Dan is je verhaal wellicht beter leesbaar :salut: )
_________________________________________
Porsche 911/964 Carrera 2 Bouwjaar 1992


16 mei 2006 19:37
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht TJ
En de auto's zijn wel goed bij TJ. Ik zou ook geen auto kopen die olie lekt.

Daarnaast als er een aspirant koper op de stoep staat is eerlijkheid geboden. Ik weet bijna 100% zeker als de verkoper het eerlijk had vermeld en niet moeilijk had gedaan over de AKK. Ze er misschien er uitgekomen waren.


16 mei 2006 19:56
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911/964 Carera 2 BJ 1992
Bericht 
Hoezo de auto's van TJ zijn goed (waar baseer je dat op?)

Met alle respect maar TJ heeft ook niet altijd de mooiste en nette auto's staan hoor. :clown:
Ben het wel met je eens eerlijkheid duurt altijd het langst in geval van deze zaak :!:
_________________________________________
Porsche 911/964 Carrera 2 Bouwjaar 1992


16 mei 2006 20:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: TJ
Gizmo schreef:
En de auto's zijn wel goed bij TJ.


Er zijn meer handelaren die goede auto's hebben...


16 mei 2006 22:11
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht Auto's
De vergelijking werd getrokken tegenover TJ. Ik heb nog niemand horen zeiken over TJ, alleen over de prijzen dan.


16 mei 2006 23:17
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Auto's
Gizmo schreef:
Ik heb nog niemand horen zeiken over TJ, alleen over de prijzen dan.


Ach .... het verhaal over de RS heeft toch ook het forum hier gesierd :wink: :arrow: denk alleen dat men wat genuanceerder is met uitdrukkingen naar TJ toe :idea: :wink:


16 mei 2006 23:29
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Auto's
Gizmo schreef:
Ik heb nog niemand horen zeiken over TJ, alleen over de prijzen dan.


En ooit elders over zijn vrouw... :roll:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


16 mei 2006 23:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht Re: Auto's
Olaf schreef:
Gizmo schreef:
Ik heb nog niemand horen zeiken over TJ, alleen over de prijzen dan.


Ach .... het verhaal over de RS heeft toch ook het forum hier gesierd :wink: :arrow: denk alleen dat men wat genuanceerder is met uitdrukkingen naar TJ toe :idea: :wink:



Och, over elke handelaar valt wel iets te zeggen, de een koopt er zo weer een nieuwe auto, de ander komt er nooit meer terug,

Het is maar net wat je ervaringen zijn denk ik


17 mei 2006 0:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Achter de duinen.
Bericht 
Er viel eigenlijk niets te onderhandelen en dit samen met het feit dat het verhelpen van de olielekkage behoorlijk in de papieren zou gaan lopen maakte voor mij dat deze wagen afviel.

Verder zag ie er gewoon mooi en netjes uit.


17 mei 2006 10:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Achter de duinen.
Bericht 
Tevens werd er erg moeilijk over een proefrit gedaan....


17 mei 2006 10:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911/964 Carera 2 BJ 1992
Bericht 
Rudolph schreef:
Tevens werd er erg moeilijk over een proefrit gedaan....


Maar hoe is het met de nieuwe aanwinst Rudolph :?:
_________________________________________
Porsche 911/964 Carrera 2 Bouwjaar 1992


17 mei 2006 10:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Achter de duinen.
Bericht 
Vrijdag a.s. ga ik em ophalen en dan genieten...


17 mei 2006 11:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Heb de foto van de 964 naar de kennis gemaild, en ja hoor het was zijn auto :!:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


19 mei 2006 13:38
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.