Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 17:07



Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
993 C4 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Goed gesproken Han! Je had wel meer woorden nodig dan ik in mijn post hierboven (en we zeggen hetzelfde), maar het is de moeite waard om het te lezen! :wink:


31 mei 2006 22:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 C2 '94 - STI '06 - E36 T 320i 2.8 - E36 325i
Tiel
Bericht 
Oh, ik heb nog wel meer woorden hoor. Ik bedacht me net dat 'Wil je je vleugeltje wat meer uitslaan' of 'De regen proeven met je luchtinlaat' ook wel toepasselijk zijn... Maar 911-lover heeft gelijk; ik ben een romanticus en heb daadwerkelijk meelij met het autootje :cry:

gr,
Han

PS: Godspeed, als jullie ooit een keer van de arme dreumel af willen, dan bellen jullie mij eerst, ok? Dit is dat zeldzame geval dat 'Altijd binnen gestaan' echt waar is!

PS2: Neem me niet te serieus hoor (wel over dat kopen overigens) ik ben maar aan het ouwehoeren, doe met de kar wat je wilt!
_________________________________________
Real driving fun is found at limits, not in abilities


31 mei 2006 23:21
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
PF #911
België
Bericht 
Maar zoals ik al zei, als ze warm heeft wordt er wel geregeld mee tot 7000 toeren getrokken. Zoals vele zegge trekt de 272 pk-versie echt ongemeen snel van 5000 naar 7000 toeren. Das een van de redenen waarom ik er zoveel van hou, owkey de 285 is minder hol onder in maarja...

Maar zal hier idd de evenementenlijst eens wat beter in het oog houden en mss tot op een volgende meeting allemaal!
En de auto zal deze zomer alvast wat meer kilometers doen aangezien mijn broer zei dat ik er wat meer mee zou mogen rijden, wat een broer hé :!: :lol:

@Wawoum
mooi stukje poëzie, en volledig waar!
Zal dat van de verkoop onthouden maar ik denk dat de 993 nooit weggaat. Als er al een andere porsche komt zal het zijn om ernaast te staan. En heb een pact met mijn broer gesloten dat als ie ze wegdoet ik ze overneem :wink:
_________________________________________
968 ClubSport
GT86
MX-5 NA
Ex: Elise S1 111S


01 jun 2006 9:36
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Godspeed schreef:
En de auto zal deze zomer alvast wat meer kilometers doen aangezien mijn broer zei dat ik er wat meer mee zou mogen rijden, wat een broer hé :!: :lol:


Geef mij zo'n broer. Ziet ie z'n 993 waarschijnlijk nooit meer terug :wink:
_________________________________________
Factory original Porsche Special build Turbo S


01 jun 2006 10:51
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3alfa, DStout


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.