Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 19:03



Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Gestolen 911 1973 RS in de UK 
Auteur Bericht
Bericht Gestolen 911 1973 RS in de UK
http://www.early911sregistry.org/forum/ ... hp?t=10792

Gestolen in de UK,


02 jun 2006 11:01
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Als ik het verhaal zo lees, dan lijkt het wel een diefstal op bestelling.
Zonde, want wetende hoe relatief klein de RS wereld is, is de kans dat deze in een stuk opduikt wel erg klein. :cry: :evil:


02 jun 2006 11:48
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen Belgiƫ
Bericht 
patrick911 schreef:
Als ik het verhaal zo lees, dan lijkt het wel een diefstal op bestelling.
Zonde, want wetende hoe relatief klein de RS wereld is, is de kans dat deze in een stuk opduikt wel erg klein. :cry: :evil:


Het gaat om een nog te restaureren exemplaar.

Dus de kans dat hij terug opduikt in een stuk, is vrij groot, ik vrees enkel dat het met een ander chassisnr zal zijn.

Dat is het probleem, met al die speciale Porsches, er zijn nog meer chassisnummers, dan wagens :cry:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


02 jun 2006 12:15
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Boxster 2.5
Utrecht
Bericht 
Het moment dat ie weer opduikt met een ander chassisnummer, bijvoorbeeld van een RS die is gecrasht of een die is verrot, zijn er nog steeds de originele motor en versnellingsbaknummers. Tenzij die ook weer zijn weggeslepen en vervangen...

Je kunt alleen maar hopen dat taxateurs en vooral Porsche AG als het om originaliteitsverklaringen gaat zeer zorgvuldig te werk gaan...

En dat de eigenaar bij de Porsche organisatie heeft gemeld dat ie gejat is! Kennelijk zat er geen klasse 5 alarm (satelliet / GPS) op.

Ik heb overigens eens gelezen (in 911 & PW of in Excellence) dat Porsche AG in de 70-er jaren nieuwe RS chassis leverde als de aanvankelijke RS gecrasht was. Dat nieuwe chassis werd dan met hetzelfde nummer geleverd. Potentieel zijn er dan twee RS met hetzelfde nummer want het oude chassis werd niet ingenomen.
_________________________________________
De motor van een sportwagen hoort in het midden te zitten


03 jun 2006 20:05
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 911Jack, DStout


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.