Switch to full style
Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Koopjes van het ogenblik - Deel VI

15 jan 2011 20:56

- Vervolg op Koopjes van het ogenblik - Deel V -

Elferhenkie schreef:Misschien een beetje gevoelige opmerking, maar heb het idee dat er nogal wat mensen tegen Theo opkijken :?: :scratch:


dat is een mooie zegswijze: het ligt mijns inziens alleen gevoelig bij mensen die tegen Theo opkijken :mrgreen:
als je niet tegen een iemand opkijkt schep je ook geen genoegen in onderdanig zijn :salut:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V

15 jan 2011 21:02

Het gaat wel, dank je. We waren er gisteren graag bij geweest maar voelden ons beiden zo beroerd zodat we hebben afgezegd. Volgende keer maar weer. :D

On topic: die Italiaanse RS is helemaal nep. Maar, er zal de komende tijd vast wel wat voorbij komen wat je past.

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

15 jan 2011 21:45

@bully

hij heeft er nog een leuke staan een 3.2 uit 86 voor 17,7K (antraciet metalic) http://verkopen.marktplaats.nl/redirect_external_url.php?ad_id=413066989

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

15 jan 2011 21:52

die is helaas al verkocht :salut:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

15 jan 2011 23:33

@gast
ook niet als je natte vinger hanteerd ( niet die van vriend Wolf ) Bijvoorbeeld een gewone GT3 als uitgangspunt neemt?
+-17k=natte vinger :wink:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

16 jan 2011 0:28

gast schreef:Zo goedkoop dan denk je meteen het ergste he. En het kost net ff teveel tijd om er langs te fietsen. Maar het zou maar een echte zijn zonder al te veel mankementen :shock: We gaan dus even verder op onderzoek uit.

Kwam nog een koopje tegen: (997 GT3 RS Oranje voor 77.900,-) Maarten wat komt daar nog aan BPM bij als ie van 12/2006 is?

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1






Afbeelding

tering wat is dat ding dik zegzo zondahh stickahsssssss :cheers: mega bruut 8)

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

16 jan 2011 0:32

deze RS prijs wijkt net zoals de deur :mrgreen:


Afbeelding

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

16 jan 2011 0:42

Denk dat ik me dinsdag naar die zwarte 3.2 ga kijken, ik vind dat rode interieur wel lekkur :cheers:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

16 jan 2011 1:02

+2, ik vind het ook wat hebben, is bij Elferhenkie, die verkoopt meer leuke 911jes..... :wink:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

16 jan 2011 1:06

@ralf
Ik denk dat ik er na a.s maandag eens langs ga, klinkt als een leuke wagen.

Dus niet langs wesley?....... :wink:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

16 jan 2011 1:10

Ik had enkel interesse indien het geen standaard 993 was, daarnaast laat de verkoper niets meer van zich horen.

http://link.marktplaats.nl/408114553
Die heeft blijkbaar ook bij de verkoper van die zwarte 3.2 te koop gestaan

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

16 jan 2011 1:18

bully schreef:+2, ik vind het ook wat hebben, is bij Elferhenkie, die verkoopt meer leuke 911jes..... :wink:


ken je hem? hij zal wel weten wat hij verkoopt, dus dan zal die 3.2 ook wel niet alles zijn :scratch:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

16 jan 2011 1:33

Elferhenkie is erg eerlijk en uitgebreid bij de beschrijving van zijn auto's. Mooie prijzen ook! :ba: :res: :thumleft:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

16 jan 2011 10:52

Elferhenkie verkoopt wat hij schrijft en is zeer open en eerlijk.
Cabrio bij hem gekocht, prima afgehandeld, scherpe prijs en AKK geen probleem.
MH Peize zit om de hoek.

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

16 jan 2011 11:31

aha oke, dan zal het toch wel de moeite lonen om te gaan kijken.
Ik hoop dat hij er dinsdag nog staat dan. Andere speakers erin, becker erin, andere motorkap en hijs helemaal af :mrgreen: (misschien zo'n uitlaatje als Richard eronder :drive: )

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

16 jan 2011 12:26

De zwarte met het rode interieur, is dat origineel dat interieur?

Ik vind het wel wat hebben, alleen die gele piping niet :|

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

16 jan 2011 12:32

Indien het te vertrouwen is is het echt een koopje. Zeker als je de BTW terug kunt vragen.

http://bit.ly/h6Ruzn

Afbeelding

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

16 jan 2011 13:26

Waarom zou je de BTW terug kunnen vragen? De meeste mensen rijden hier prive! En zakelijk kopen is aardig maar vervolgens kun je bijtelling over 200k gaan betalen. Of km schrijven natuurlijk :mrgreen:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

16 jan 2011 13:44

Maarten schreef:Waarom zou je de BTW terug kunnen vragen? De meeste mensen rijden hier prive! En zakelijk kopen is aardig maar vervolgens kun je bijtelling over 200k gaan betalen. Of km schrijven natuurlijk :mrgreen:


Je zou hem ook kunnen gebruiken voor alleen op het circuit. Je krijgt 20% terug en hier betalen we maar 19%. En er zullen nog vast wel een paar trucjes zijn om minder dan de 14k die je terug krijgt. Maar ja de grote vraag is is het betrouwbaar. :roll:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

16 jan 2011 16:57

gast schreef: Nog leuker is op buitenlands kenteken blijven rijden dan zet je de BPM ook buiten spel.


Tot het moment je aangehouden wordt en er gevraagd wordt waarom en geen BTW en BPM betaald is op de auto. En ik heb zo'n gevoel dat je best wel in de picture rijdt met zo'n auto :mrgreen:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

16 jan 2011 17:50

Ja maar je rijdt er dan waarschijnlijk geen 50dkm per jaar mee en zal zelden in het centrum te vinden zijn (tenzij je een poser bent natuurlijk :bang: )

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

16 jan 2011 18:01

ralf996 schreef:Denk dat ik me dinsdag naar die zwarte 3.2 ga kijken, ik vind dat rode interieur wel lekkur :cheers:

Te laat, verkocht (niet aan mij).

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

16 jan 2011 19:55

Weet ik, had al contact met elferhenkie gemaakt, maar vanmorge was hij al de deur uit :pale:

Ik zit met school en heb vaak geen tijd om er een hele dag vrij te maken, maar komende 2 weken heb ik veel vrije tijd, dus hopelijk komt er wat moois voorbij.

http://link.marktplaats.nl/413388926

964, 170dkm voor 18.5k, maar de kleur is volgens mij eerder paars dan blauw :scratch:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

16 jan 2011 20:09

En het leer lijkt wel bijna wit? :scratch:

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VI

16 jan 2011 20:19

Kleur heet Veilchenblau.
Gesloten onderwerp