Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

Re: Ruilen voor een porsche?

25 maart 2014 14:59

Omdat dat de goedkoopste vierzitter is.

25 maart 2014 16:00

Master Ken schreef:Waarom een diesel? :drive:

zelfspot.

25 maart 2014 16:53

Ook wel lekker als je je Up inruilt tegen zo'n Macan TDI. Ga je meteen € 150,- aan wegenbelasting per maand omhoog. :lol:

25 maart 2014 21:20

Zat wel een foutje in onthulling 3: daar worden de uitlaten (vierkanten) van de Turbo getoond en dan wordt je afgescheept met een Diesel S. Vind ik eigenlijk niet kunnen zo'n foutje waarbij je 'blind' met de informatie van de foto's meedoet en zeker niet bij Porsche. Overigens een Diesel S met een vanaf prijs van € 77.000 en dan niet eens heel veel bijzondere opties erop al totaal € 119.000 :shock:

25 maart 2014 22:14

Nou, ik wil hem wel hebben hoor..... :wink: , heb de ypsilon van de vrouw erop ingeruild. Is nog geen jaar oud maar lijkt me een goede deal.

Geen probleem dat ie op satanszaad loopt... :evil:

25 maart 2014 22:22

Michiel911 schreef:Vind ik eigenlijk niet kunnen zo'n foutje waarbij je 'blind' met de informatie van de foto's meedoet en zeker niet bij Porsche.

Als je wint, dan kun je altijd nog 'nee' zeggen. Geloof niet dat Porsche er veel belang bij heeft om die auto tegen je wil in om te ruilen. Als jij van je prijs af ziet, dan pakken ze wel de volgende winnaar. Sowieso vraag ik mij af of zo'n aanmelding via internet rechtsgeldig is (vanuit jou naar Porsche, andersom zal wel onder toezicht staan).

Ik heb ook megedaan. Geef niks om SUV's... mocht ik winnen, dan zal ik die auto drie maanden rijden (lijkt mij absoluut geen straf, al mogen ze em bij voorkeur in de winter afleveren ;)) en daarna inruilen voor een nieuwe(re) Boxster S.
Plaats een reactie