Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 1:54



Antwoord op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Porsche 964 Carrera 4 1989 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 964 C4 1989
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
Dank voor de reacties maar eerlijk gezegd weinig nieuws / bijdragends

Voor de duidelijkheid voor alle mensen met serieuze interesse :)

Nogmaals alle mensen die de auto zelf gezien hebben in tegenstelling tot alle chatpros vinden de huidige staat enorm meevallen.
Als alles door niet de goedkoopste dealer gedaan moet worden die echt de auto helemaal heeft nagekeken en hem naar eigen zeggen weer in perfecte staat wil brengen, dan kost mij of iemand anders dat naar schatting 9000 euro.

Als ik veel zelf zou doen en deels dingen zou uitbesteden of een aantal zaken later zou doen dan zou ik naar schatting rond de 5000 euro kwijt zijn.

Ja dingen kunnen tegenvallen, dingen kunnen ook meevallen. Ook als je nu een auto koopt van 46.000 euro die er beter uit ziet kunnen dingen tegenvallen en dus makkelijk boven de 50k uitkomen.

Een serieuze koper die de auto zeer goed bekeken heeft wilde er 38.5K voor geven omdat hij dus ook dacht dat hij voor een zeer redelijk eind bedrag een prachtige en goede auto kon rijden.

Ik ben ervan overtuigd dat mensen met enige kijk op Porsches die ook zoek zijn naar een dergelijke 964 met wat werk en hem ZELF gaan bekijken de auto en de prijs mee vinden vallen.

Zo niet ook prima, dan laat ik de auto voorlopig in de stalling staan.
_________________________________________
The Dark Knight


09 jul 2019 21:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
JCR schreef:
Een serieuze koper die de auto zeer goed bekeken heeft wilde er 38.5K voor geven omdat hij dus ook dacht dat hij voor een zeer redelijk eind bedrag een prachtige en goede auto kon rijden.


Maar toch niet gedaan? Schrok wellicht toch van de zaken die nog moesten gebeuren?

Als je er zelf van overtuigd bent dat dit een prima prijs is, waarom stop je er zelf dan niet tussen de 5 en 9k in en verkoopt deze in goede staat? Of twijfel je of de auto uberhaupt 47,5 gaat opbrengen?
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


09 jul 2019 22:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
Mooie auto! En een leuke kans voor de liefhebber die deze beauty stapje voor stapje weer perfect wil krijgen. Top dat je de auto op deze manier aanbiedt.


10 jul 2019 0:49
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
MarcoB schreef:
Maar toch niet gedaan? Schrok wellicht toch van de zaken die nog moesten gebeuren?

Misschien heb ik niet goed gelezen maar volgens mij besloot TS op dat moment zijn auto alsnog niet te verkopen en hem zelf op te gaan (laten) knappen. Toen hij dat besluit later terugdraaide had de beste man inmiddels een andere 911 gekocht.

MarcoB schreef:
Als je er zelf van overtuigd bent dat dit een prima prijs is, waarom stop je er zelf dan niet tussen de 5 en 9k in en verkoopt deze in goede staat? Of twijfel je of de auto uberhaupt 47,5 gaat opbrengen?

TS, die in de openingspost schreef:
Zowel financieel als praktisch gezien past de auto helaas niet meer in onze (nabije) toekomst.

Moet je wel ‘even’ 9K hebben liggen. En niet je 911 gaan verkopen omdat je andere dingen wilt gaan doen... :idea:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


10 jul 2019 7:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 964 C4 1989
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
Exact dank Horn. :cheers:

@Marco. Juist die koper wilde hem voor dat bedrag hebben! Hij heeft de auto uitgebreid bekeken en wilde m zelf helemaal goed gaan maken. Ik heb toen nee gezegd.
Inderdaad op dat moment was de situatie anders maar met name onze (nabije) toekomst nog niet duidelijk nu zon 3 mnd terug. Nu zou ik het uiteraard doen.

We hebben nu niet het geld an sich nodig. We kunnen prima rondkomen. Echter hebben we nu ook geen 9000 euro om in de auto te steken. Al ons spaargeld gaat nu naar andere zaken cq investeren we in andere dingen die met onze toekomst plannen/dromen te maken hebben

Hebben het zeker overwogen om zelf te investeren. Naast bovenstaande wil ik het ook liever niet. Ik heb ook een emotionele band met de auto en als je puur naar mn hart kijkt dan zou ik ook niet verkopen.
De auto weer helemaal goed maken (deels zelf) en m dan verkopen vind ik dan echt te lastig. Ik twijfel niet dat ik m dan voor 45k+ kan verkopen eerlijk gezegd, maar ook dat is deels speculeren.

Maar als er geen interesse, hetgeen me dus echt zou verbazen, dan hou ik m en ga ik mogelijk (op termijn) alsnog in stappen aan de slag.

@robbie Dank!
Heb expres even gewacht met de auto elders online te zetten. Mensen hier moeten maar van me aannemen dat ik echt liever een liefhebber heb dan een willekeurige dealer. Ookal kunnen die liefhebbers natuurlijk ook op autotrader / martkplaats zitten. Maar de kans op internet gekkies is iets groter daar.
Sterker nog in het uitzonderlijke geval dat een aantoonbare liefhebber mijn vraagprijs biedt en een of andere random dealer bv 500 euro meer dan verkoop ik hem aan de liefhebber. Kijk ik ben niet schijnheilig of een dief van mn eigen portemonnee maar dit is echt mn voorkeur.
_________________________________________
The Dark Knight


10 jul 2019 9:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
JCR schreef:
Dank voor de reacties maar eerlijk gezegd weinig nieuws / bijdragends

Voor de duidelijkheid voor alle mensen met serieuze interesse :)

Nogmaals alle mensen die de auto zelf gezien hebben in tegenstelling tot alle chatpros vinden de huidige staat enorm meevallen.



Nogal hautain...blijkbaar weet je het beter dan diegenen die de markt door en door kennen en stukken meer ervaring hebben.

Succes zou ik zeggen.


10 jul 2019 9:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 964 C4 1989
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
Ik weet het niet beter en ben al helemaal niet hautain. Ik heb de heer hier boven inmiddels een pm gestuurd met tekst en uitleg.

Het is een prachtig mooie 964 en zeker tot ik m verkocht heb nog steeds mijn kindje dus als ik het idee heb dat hij onnodig en oneerlijk wordt aangevallen dan verdedig ik hem. Dat is alles.
Denk dat velen hier dat zullen herkennen.

Zou zonde zijn als liefhebbers die een dergelijk project zoeken zouden afhaken hierdoor. Ik heb een duidelijk verhaal, iedereen kan en mag de auto zelf bekijken en beoordelen en beslissen.

Serieus als ik het geld zou hebben en op zoek zou zijn naar een mooie 964 die met wat werk weer helemaal goed is dan is dit een ideale auto.

Meer fotos of indien je de auto zelf wil zien stuur me een PM
_________________________________________
The Dark Knight


17 jul 2019 9:24
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
TS heeft hier meer dan open aangegeven wat zijn overwegingen zijn, heeft info gevraagd hier, heeft getwijfeld, besloten en die beslissing helaas om moverende redenen terug moeten draaien.

Laten we ophouden hem te veroordelen, roasten of onze mening over 'hoe wij het zelf zouden doen' te delen. Doet er niet meer toe. Het is niet langer een topic om raad te vragen, maar om helaas zijn geliefde 964 te verkopen.

Graag behandelen als verkooptopic. Dank bij voorbaat. :salut:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


17 jul 2019 9:46
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
Helemaal mee eens Horn. Elke keer dat gezeur in zo'n topic!


17 jul 2019 9:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 964 C4 1989
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
Allen,

Frank Schmidt is nu op vakantie.

Als hij terug is kunnen geïnteresseerden de auto bekijken in de stalling. Iom Frank, neem aub eerst contact met mij op dan overleg ik met hen. Dank!
_________________________________________
The Dark Knight


04 aug 2019 12:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
(einde van een jongensdroom) 993 C2 1994 zwart/zwart
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
alle bovenstaande opmerkingen was ook precies de reden dat ik mijn Porsche destijds niet op het forum heb aangeboden ter verkoop.
Krijg toch altijd commentaar dat hij te duur is of dergelijke opmerkingen. :roll:

Mensen op het Porsche forum zijn vaak al voorzien en echte zoekenden kijken wel op Marktplaats, autoscout24, gaspedaal etc..

Kortom lekker adverteren op Marktplaats en Autoscout.

Wat je ook kunt doen is kijken bij Porsches gevraagd of iemand een Porsche 964 zoekt (met werk / project) en hem zelf benaderen. Dit heb ik zelf ook zo gedaan en hem zo verkocht.

Begrijp me niet verkeerd: Ik ben blij met "ons " Porscheforum met alle input van iedereen (vaak zeer vermakelijk :) ) , maar niet om een auto te verkopen.


04 aug 2019 13:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
JCR schreef:
Allen,

Frank Schmidt is nu op vakantie.

Als hij terug is kunnen geïnteresseerden de auto bekijken in de stalling. Iom Frank, neem aub eerst contact met mij op dan overleg ik met hen. Dank!


Morgen terug volgens zijn website.
_________________________________________
997 S X51. Ex: Boxster S, 968, 944, 924


04 aug 2019 17:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
Nou Lionhunter maar een 924GT is ook wel iets bijzonders. Is het waard om weer mooi in orde te maken.


06 aug 2019 10:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 964 C4 1989
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
ik ga de auto ook volgende week op AutoScout en Marktplaats zetten inderdaad. Misschien verkeerd gedacht, ik wilde hem eerst hier de kans geven.

Juist omdat ik een duidelijk verhaal heb, niks te verbergen heb voor kenners en mijn auto dus het liefst aan een liefhebber verkoop.

Zoals al vaak gezegd denk ik dat dit een ideaal project is voor iemand met kennis van zaken, die zelf veel wil en kan doen. Ik heb geen betere prijs/kwaliteit verhouding gezien nog elders, maar schillen versmaken en ieder heeft een eigen en dus andere mening :mrgreen:
_________________________________________
The Dark Knight


06 aug 2019 19:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
Ik heb hem hier nog onder de aandacht gebracht maar zo te horen hebben jullie elkaar (nog) niet gevonden ...

viewtopic.php?f=11&t=53043&hilit=Project
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


06 aug 2019 19:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 964 C4 1989
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
Dank ! :cheers:

Ik denk t ook niet. Zijn wel wat die interesse hebben, maar voor zover ik weet niet die TS
_________________________________________
The Dark Knight


12 aug 2019 0:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 964 C4 1989
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
Auto staat ook op oa Auto Track en andere sites.

MOD: Link geveegd. Het PF is geen doorgeefluik :idea:


02 sep 2019 9:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 964 C4 1989
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
:roll:

haha ok. Geen probleem !

Gezien de huidige markt wil ik best met een liefhebber van hier over de prijs praten. Maar dan wil ik wel dat iemand de auto zelf heeft gezien en als hij ook zal constateren dat de staat niet tegenvalt en met een bod komt wat zeer dicht in de buurt komt van de vraagprijs dan wil ik best overleggen.

Geen interesse in mensen die obv een verhaal en een paar fotos 5k onder de vraagprijs gaan bieden.

Groet,
_________________________________________
The Dark Knight


02 sep 2019 20:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
porsche 911 sc 911 wtl 79 ex 914 2.0 944 turbo
winterswijk
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
Heb je ook nog foto’s van de binnenkant?


15 sep 2019 9:14
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 964 C4 1989
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
mmm nee eigenlijk niet. Heb wel gevraagd of ze meer fotos maken als iemand de auto komt bekijken. Zijn een paar geïnteresseerden die willen gaan kijken.

Als je bedoelde de "schade" of de staat van de binnenkant dan ik kan ik vertellen dat dit al helemaal erg mee valt. Het leer en alles zag er zeer goed uit. Wel wat schimmervlekjes op het stuur en dashboard maar dat verdween al grotendeels met een swipe van een doekje.

Maar goed idee om fotos daarvan hier te plaatsen!
_________________________________________
The Dark Knight


16 sep 2019 10:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
wellicht had je dat al overwogen, maar is het een idee om de P langs een detailbedrijf te laten gaan voor een goede opfrisbeurt? Ze kunnen een auto echt nieuw maken qua lak en interieur, wellicht helpt dit met de verkoop. Is maar een idee.


16 sep 2019 12:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 964 C4 1989
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
Op zich goed idee. Maar zowel de lak als interieur zijn eigenlijk goed
Zeker de lak. Interieur beetje spots van schimmel / stof ed. Maar dit kon je zo wegvegen.
_________________________________________
The Dark Knight


23 sep 2019 11:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 986
Westerlo,Belgie
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
Eventueel interesse voor een ruil met opleg langs mijn kant?
_________________________________________
I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself.


23 sep 2019 11:26
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 964 C4 1989
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
Goedemorgen,

Het idee is om de auto te verkopen ivm toekomst plannen. We willen na onze wereldreis op de motor over een paar jaar weer gaan reizen met een camper dit keer.
Die willen we zelf gaan bouwen. Dus tenzij iemand een zeer sjieke Mercedes Sprinter heeft oid dan ben ik niet geïnteresseerd in ruilen.

Er is redelijk wat interesse, maar de auto is nog niet verkocht. Gezien bovenstaande heb ik weinig haast we willen ergens volgend (voor) jaar met dat project beginnen.

Tevens overweeg ik om de auto zelf op te (laten) knappen. Ik ben er namelijk echt van overtuigd dat ik voor een paar duizend euro een 964 van tussen de 45 en 50k heb. Die ik dan altijd nog kan verkopen.
Vooralsnog heb ik dit geld nog niet, maar begint wel een mogelijkheid te worden. Ik hou jullie op de hoogte.
_________________________________________
The Dark Knight


24 sep 2019 9:58
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Porsche 964 Carrera 4 1989
Een leuke auto heb je zeker. :thumleft:
Of hij waard is wat je zegt is voor mij niet in te schatten.
Als ik dit topic lees zou ik wel je verwachtingen een beetje bijschaven. Laat je niet gek maken met al het mooi weer praat van medebezitters. Feit is gewoon dat je een (mooie) auto hebt met een beetje werk. Wanneer je dit zelf opknapt zal dit zich nooit voor 100% terug betalen bij een verkoop. Lastige keuze want een auto zonder werk verkoopt gewoon makkelijker. Maar zoals (bijna) altijd moet je concessies doen, zeker ook bij verkoop.
Ik ken uiteraard je hele situatie niet maar mijn (ongevraagde :mrgreen: ) advies zou zijn om genoegen te nemen met wat minder in plaats van de auto nog een jaar in de verkoop te hebben.

veel succes met de verkoop iig.
_________________________________________
footers zuigen! :D


25 sep 2019 8:09
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.