Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
07 apr 2008 15:25
wel mooi kleurtje
07 apr 2008 18:19
doe maar een gooi.
Mijn man dacht aan zo'n € 1000,-, maar ik heb ondertussen begrepen dat dit aan de hoge kant is...
23 mei 2008 17:54
Ik heb eindelijk het bestelde sleepoog opgehaald vandaag.
Morgen gaat de auto opgehaald worden (staat momenteel gestald in België). We zullen hem de komende week wassen en kijken of we hem goed aan de praat kunnen krijgen/houden.
Hierna zal ik contact opnemen met de mensen die tot nu toe interesse getoond hebben. Dan heb ik namelijk ook wat meer informatie te geven...
11 jun 2008 9:37
miss zelda schreef:Ik heb eindelijk het bestelde sleepoog opgehaald vandaag.
Morgen gaat de auto opgehaald worden (staat momenteel gestald in België). We zullen hem de komende week wassen en kijken of we hem goed aan de praat kunnen krijgen/houden.
Hierna zal ik contact opnemen met de mensen die tot nu toe interesse getoond hebben. Dan heb ik namelijk ook wat meer informatie te geven...
Nooit meer iets vernomen? Is de auto verkocht?
26 okt 2008 14:34
ik wilde even melden dat de auto inmiddels verkocht is. Het is al even geleden, maar was vergeten om dit hier even netjes te melden....
Hopelijk wordt ie door de nieuwe eigenaar mooi opgeknapt en kan ie nog een tijdje mee.