Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Verliefd! -- op 'n 996 by van Krey --

01 maart 2011 19:07

Hier ook een liefhebber van de P kleur. :thumleft: Ik vind het mooier dan soewart.

01 maart 2011 21:47

barolo schreef:Hier ook een liefhebber van de P kleur. :thumleft: Ik vind het mooier dan soewart.

Heyheyhey niet overdrijven he... :ass: :ba:

01 maart 2011 22:50

brian951 schreef:
911gt2 schreef:
brian951 schreef:dat `poep`bruine interieur heeft mij nooit kunnen bekoren.. maar er zijn er gelukkig voor de verkoper vast genoeg die t geweldig vinden 8)
Is het jou wel eens opgevallen dat je replies louter en alleen bestaan uit een negatieve ondertoon? :scratch:

Ow en als jouw poep die kleur heeft zou ik nog eens langs de dokter gaan! :flush:

T valt mij eerlijk gezegd meer op dat JIJ op alles wat ik zeg commentaar heb, ik geef slechts mijn mening, niks meer en niks minder, moet je maar tegen kunnen, anders miss lid worden van het vivaforum .. ps met mijn stoelgang is niks mis 8)
Een mening geven kan ook anders, je zou ook gezegd kunnen hebben ik vind leverkleurig interieur niet de beste kleur.

Klinkt al anders dan poep-kleur. Prima om een mening te hebben of het niet met iemand eens te zijn, graag zelfs, maar intonatie maakt een groot verschil. :salut:

Heeft niks met het vivaforum te maken, je kan ook feedback of een mening geven zonder meteen te gaan zeiken. Ook niet iedereen houdt van een bordeaux rode USA spec 944 trubo. Zou jij het leuk vinden om dan 'paarse audi' verwijzingen naar je hoofd te krijgen?

01 maart 2011 22:53

Nu iedereen zijn mening duidelijk heeft gemaakt, het vriendelijke verzoek om on-topic verder te gaan.

Alvast bedankt! :salut:

01 maart 2011 23:09

Zo is het :thumleft:
junggg schreef:Morgen maar eens even bellen.

En?......

02 maart 2011 9:37

ja ja ja.. laten we weer vriendjes zijn .. sorry als men aanstoot nam aan mijn (miss enigszins zure) commentaar.. ik bedoel eigenlijk dat ik het niet de allermeestfantastische kleur vond qua interieur .. lieve Porscheknuffel voor jullie allemaal 8)

02 maart 2011 10:45

:res: LOL :mrgreen:

02 maart 2011 13:31

Precies... Natuurlijk is 'de mijne' de aller mooiste, :ass: , maar als die het dan toch niet mocht worden, wat natuurlijk uitermate onverstandig is, :ass: , dan vind ik dit ook wel een hele mooie... Met een heel mooi interieur ook... :thumleft:

10 maart 2011 12:28

Die is het inderdaad niet geworden! zeer waarschijnlik gaat het een 996 millenium edition worden. akk bij PCG liet geen rare fratsen zien en dan als de APK vandaag goed verloopt dan rijdt deze jongen zaterdag as retour met bovengenoemde wagen! Foto's volgen!

hahahhhhahah

The quest is over, the journey begins!

10 maart 2011 13:43

Mooi junggg een 996 millenium edition 8)

10 maart 2011 14:44

Gefeliciteerd :!:

Objectiviteit bewaard door niets in een verliefde bui aan te schaffen en ook voor AKK gegaan :thumleft:

10 maart 2011 16:19

ASW schreef:Gefeliciteerd :!:

Objectiviteit bewaard door niets in een verliefde bui aan te schaffen en ook voor AKK gegaan :thumleft:

klopt heren, veel dank voor al jullie goede tips en adviezen!

10 maart 2011 21:51

Hopelijk zonder milleniumbug in de boordcomputer dan maar :D
Gefeliciteerd in elk geval !

11 maart 2011 8:33

:mrgreen: :mrgreen: ...

15 maart 2011 23:39

junggg schreef:dan rijdt deze jongen zaterdag as retour met bovengenoemde wagen! Foto's volgen!

En?...........

15 maart 2011 23:43

bully schreef:En?...........

Rechtstreeks naar Peize gereden. :mrgreen:

15 maart 2011 23:46

Eerst verliefd en nu op huwelijksreis :wink:

16 maart 2011 6:57

Ben benieuwd wanneer gaan we rijden :mrgreen: